En koskaan pitänyt sinusta
Kommentit (27)
Kiitos, hyvä tietää, että niin vihastutti, lue: ihastutti.
Mitä sinä minun ystävästä kiukuttelet? Ei edes ole mikään jenkkimamu, ei tarvitse likaisia kääpiöitä laittaa nuuskimaan prsettä.
Eipä yllätä. Miehet pitää pääasiassa hyvänä tyyppinä, naiset kivana kaverina ja hienona miehenä jollekin toiselle naiselle, joka ei tietty koskaan kohtaa minua. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllätä. Miehet pitää pääasiassa hyvänä tyyppinä, naiset kivana kaverina ja hienona miehenä jollekin toiselle naiselle, joka ei tietty koskaan kohtaa minua. 🤣
No ehkä kannattaa astua ovesta ulos ihmisten ilmoille ja antaa edes kasvot itselleen. Täältä ei kyllä kukaan ala naimisiin sun vierailija profiilin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan menee.
Ei se mitään. I'm so ugly, that's ok cause so are you.
Olit itse minulle kuin pieru, ilmaa vain. Hyvä kun päästin sinut menemään. Helpotti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä olet keksinyt tuon jenkkimamu-läpän? Mikään jenkki ole ja muutenkin se on vain, naisen kaveri. Ei ole nähtävää kääpiöille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä olet keksinyt tuon jenkkimamu-läpän? Mikään jenkki ole ja muutenkin se on vain, naisen kaveri. Ei ole nähtävää kääpiöille.
Jos hän on naisten paras ystävä.
Kiitos samoin. On meille kummallekin parempi, että emme ole enää ikinä missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos samoin. On meille kummallekin parempi, että emme ole enää ikinä missään tekemisissä.
Kyä näi o totta maar. Mää e ala kasvottoman miähen kans.
En minäkään. Olit ikävä narsistinen juoppo ja veljesi renki. Joka luuli olevansa lahja naisille. Nyt kun olet keski-ikäinen pappa. En katsoisi enää sinuun päinkään.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Olit ikävä narsistinen juoppo ja veljesi renki. Joka luuli olevansa lahja naisille. Nyt kun olet keski-ikäinen pappa. En katsoisi enää sinuun päinkään.
Hienosti sanottu. Onko tämä mistä peräisin, hienoja lauseita?
Miksi ihmiset päättävät "tunnistaa" kirjoittajan ja vastaavat hänelle loukkaantuneena, että hieno juttu. 🤔
Ei tarvitsekaan,koska olet minulle aivan samantekevää!
Vierailija kirjoitti: Miksi ihmiset päättävät "tunnistaa" kirjoittajan ja vastaavat hänelle loukkaantuneena, että hieno juttu. 🤔
Kyllä tuo kirjoittaja on ihan selvä tapaus.
Palstan incel. Onko ihan itse jenkkimamu, jota kääp iö t nuuskuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitsekaan,koska olet minulle aivan samantekevää!
Edelleen jatkoa:Tee mitä lystäät,kunhan,et tule enää minua häiriköimään,etkä perättömästi syyttelemään,olet minulle samantekevä!
Hyvä juttu. Ollaanko me tavattu ennenkään?