Kolmen nuoren miehen kannanotto pariutumisen kannattavuudesta
Me emme ole ainoita 23-27 -vuotiaita miehiä jotka ajattelevat ja kokevat samanikäisten naisten kanssa parisuhteen muodostamisen kannattamattomaksi johtuen jyrkistä elämänarvoeroista. Meistä kaikki ovat seurustelleet ja kokemusta on, eli kyse ei ole yksilökohtaisesta ongelmasta. Siksi tiedämmekin mistä puhumme. Tämä ei ole myöskään perusprovo, vaan suhtaudumme kunnioittavasti kaikkiin ihmisiin.
Olisi tehokkaampaa viestintää keksiä ilmiölle pinnallisuus jonkin parempi nykynaisia kuvaava sana, joka ulottaisi sen koskemaan myös pinnan alla olevia ilmiöitä ja asioita. Olisi myös vähemmän kliseisempää jättää mainitsematta somen voima sen kaikessa kattavuudessaan. Emme siis keksi hyökkääviä termejä tai väitä ongelman johtuvan jostain yhdestä asiasta.
Meidän mielestä ongelma on se, että ikäisemme naiset eivät ole kasvaneet sellaisessa arvomaailman ja moraalikäsityksen ohjauksessa, jossa heille olisi muodostunut edes hitusen perinteistä arvopohjaa kunnioittavaa elämänkatsomusta. Elämänhallinta, toiveet, tavoitteet ja ymmärrys elämän rakentamisesta ovat yhtä hakoteillä kuin seiskaluokkalaisilla keskimäärin. Teini-ikä on tavallaan tuplaantunut.
Olemme myös sitä mieltä, että yhä useampi samanikäinen mies on samanlaisen muutoksen nähnyt naisissa ja jopa lopettaneet puolison etsimisen.
Me nuoret miehet emme yleisesti halua löytää täydellisyyttä tavoittelevia ja tässä hetkessä olemattomia naisia, jotka alkavat ulkonäöltään ja puheiltaan näyttää tuotteilta. Me emme myöskään halua edustaa. Emme halua olla edustusmiehiä, emmekä halua naisten olevan edustusnaisia. Me elämme itsellemme.
Haluamme myös vielä sanoa, että teidän nuorten naisten somemaailma-aika elämästänne on meidän nuorten miesten aika elämästä, jossa haaveilemme perheestä, yhdessäolosta ja normaalista elämästä.
Kommentit (362)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei hirveästi kiinnosta parisuhteet edes juuri nyt. Tapailen vain kevyesti nuoria naisia (n. 16-25 v) ja panen näitä ilman sen kummempia siteitä. Ehkä parin vuoden päästä etsin kunnollisen naisen (kyllä, heitäkin on) ja perustan perheen. Nyt pidän vain hauskaa. M36
Miksi kunnollinen nainen haluaisi puolisokseen setämiehen, joka hyväksikäyttää teinejä?
En ole setämies, ja aika monikin haluaa. Enkä hyväksikäytä ketään. Onpas sinulla kieroutunut mielikuvitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Onko se muka jotenkin liikaa vaadittu että naiset valmistaisivat miehille lämpimän aterian vähintään kaksi kertaa päivässä, pitäisivät asunnon puhtaana ja tarjoaisivat seksiä aina kun me haluamme? Mielestämme tämä on vähimmäisvaatimus.
Ap porukka"
Ja miksihän yhdenkään naisen pitäisi vaivautua. Voisi vähempää kiinnostaa. Ruokkikaa itse itsenne, siivotkaa jälkenne ja tumputtakaa keskenänne. Tai nääntykää, jos on liikaa vaadittu.
3 miestä, eli 1 voi käydä kaupassa, toinen valmistaa ruuan ja kolmas siivota jäljet. Voitte kierrättää rooleja. Ja robotilla voitte tilata, jos ei jaksa kauppaan lähteä.
Yks mies pärjää hyvin noissa tehtavissä. Ei siinä paria Ranea lisäksi tarvita.
Ap ja hänen mielikuvitusystävåndä tarvitsevat. Likkaa duunia kuhnurille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen ulkomaisia naisia länsimaiden ulkopuolelta.
Rakastavat miehiä ja sanovat sen. Tykkäävät olla NAISIA. Siis niitä perinteisiä, naisellisin jutuin. Naisellisesti pukeutuneena. Ja hoikkia on enemmän. Eivät ole kehopositiivisia.He haluavat romantiikkaa ja miehen joka huolehtii heistä. Eikä se tarkoita rahaa vaan välittämistä. Heiltä saa samaa. Sitä mitä täälläkin oli ennen kuin naiset meni pilalle.
He avoimesti sanovat tarvitsevansa miehen ja haaveilevansa perheestä.
Mieti haluatko sen vai tällaisen jotka täällä kirjoittaa miehiä lytäten.
Siirrän tämän kyseenalaisen kunnian.. alieneille. Menkää ulkoavaruuteen, mahdollisimman kauas, etsimään pantavia äidinkorvikkeitanne.T: sellainen mystinen ei-länsimainen nainen
Hyvin olet sisäistänyt tiktok-trendit. Älä kuitenkaan tyrkytä niitä tänne.
Nykyajan peräkammarin pojat. Noh noh. Aikansa kutakin. Aikansa kutakin.
Enpä yhtään ihmettele, että kaltaisesi läjät sontaa runkkaavat yksin peräkammarissaan. Hyödytöntä paskaa sanalla sanoen.
Vierailija kirjoitti:
Enpä yhtään ihmettele, että kaltaisesi läjät sontaa runkkaavat yksin peräkammarissaan. Hyödytöntä paskaa sanalla sanoen.
Et ilmeisesti ole ottanut iltalääkettäsi vielä.
eteläistä Eurooppaa kohti siirryttäessä homma kyllä muuttuu, muutin seitsemisen vuotta sitten Italiaan töiden vuoksi, olin silloin kolmekymppinen. Oli ihan eri meininki tapailukulttuurissa. Ei ollut ollenkaan vaikeaa päästä treffeille toisin kuin Suomessa. Naiset olivat ihan eri tavalla avoimia tapaamaan ja tutustumaan. Eihän se tutustuminen ja treffit ravintolassa tietenkään vielä yhtään mitään tarkoittanut, mutta tunnelma oli niissäkin pääsääntöisesti mukava ja rento. Tyttöystävän, eli nykyisen vaimonikin sitten löysin sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää kotimaan pilaantuneet naiset heidän tänne roudaamille hiekkamiehille ja hakekaa parempi perinteinen nainen muualta. Samalla voitte muuttaa sinne lämpimään. Pois sosialismista täällä. Tämä on uppoava laiva ja naiset on ruorissa.
Osallistun kolehtiin, että saadaan vemputtajille yhdensuuntaiset lennot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstan naisten keski-ikä on lähemmäs 55 vuotta joten hukkaan meni avautumisesi.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6306786/ikagallup-2025-syksy
Ilmankos he ovatkin niin vihaisia ja seksivastaisia :D
Minun tuntemani tuon ikäiset naiset nimenomaan ovat seksimyönteisiä ja iloisia ihmisiä. Eivät vaan enää ota turhaa pskaa vastaan kun elämä on ehtinyt opettaa itselliseksi ihmiseksi jolla ei enää ole suurta tarvetta miellyttää ihmisiä joita ei halu miellyttää.
En itse etsi parisuhdetta nuorten naisten kanssa (olen keski-ikäinen nainen ja hetero), mutta olen itsekin huomannut nuorten naisten muuttuneen itsekkäämmiksi. Kaikki eivät sitä varmasti ole, mutta yleinen trendi tuntuu olevan, että muita ihmisiä ei enää huomioida. Näkyvin asia on se, että koira pitää saada ottaa mukaan joka paikkaan. Aiemmin otettiin muutkin huomioon ja jätettiin koira kotiin, jotta myös allergisilla ja koirapelkoisilla on hyvä olla ja ylipäätään mahdollisuus päästä kauppaan, töihin ja kirjastoon ja liikkua julkisilla kulkuvälineillä.
Olipa naurettavin aloitus pitkään aikaan! 🤣
Vierailija kirjoitti:
eteläistä Eurooppaa kohti siirryttäessä homma kyllä muuttuu, muutin seitsemisen vuotta sitten Italiaan töiden vuoksi, olin silloin kolmekymppinen. Oli ihan eri meininki tapailukulttuurissa. Ei ollut ollenkaan vaikeaa päästä treffeille toisin kuin Suomessa. Naiset olivat ihan eri tavalla avoimia tapaamaan ja tutustumaan. Eihän se tutustuminen ja treffit ravintolassa tietenkään vielä yhtään mitään tarkoittanut, mutta tunnelma oli niissäkin pääsääntöisesti mukava ja rento. Tyttöystävän, eli nykyisen vaimonikin sitten löysin sieltä.
Niin, Italiassa sinä olit eksoottinen ma-mu. Ja suomalaisen määritelmän mukaan vaimosi on silloin ma-mu-patja.
Minunkin uskoni naisiin on palautunut Suomessa asuvien ulkomaalaisten naisten ansiosta. Eräskin oli niin lämminsydäminen että olin ihan ihmeissäni että nainen voi olla sellainen tänä päivänä eikä vietä treffejä haukkuen eksää ja samalla kaikki miehet ja sanoen että sopii vain julkiselle paikalle treffit koska epäilee että tulee muuten murhatuksi.
Jotkut soittaa kesken treffien kaverille että ei hätää, olen turvassa. Näin suominaisen kanssa. Kaveri oli valmiina soittamaan poliisit. Ja olen ihan tavallinen työssäkäyvä armeijan käynyt mies. Ei rikostekisteriä eikä mitään. Aina ollut suojeleva naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin uskoni naisiin on palautunut Suomessa asuvien ulkomaalaisten naisten ansiosta. Eräskin oli niin lämminsydäminen että olin ihan ihmeissäni että nainen voi olla sellainen tänä päivänä eikä vietä treffejä haukkuen eksää ja samalla kaikki miehet ja sanoen että sopii vain julkiselle paikalle treffit koska epäilee että tulee muuten murhatuksi.
Jotkut soittaa kesken treffien kaverille että ei hätää, olen turvassa. Näin suominaisen kanssa. Kaveri oli valmiina soittamaan poliisit. Ja olen ihan tavallinen työssäkäyvä armeijan käynyt mies. Ei rikostekisteriä eikä mitään. Aina ollut suojeleva naisia kohtaan.
Ja silti edelleen la-ilta nyrkkikyllikin rakastavassa seurassa. Voi voi.
Jännä et kukaan ei puhu nuorten naisten teennäisyydestä, josta Ap puhui. Tekositä, teko tätä, nothing real.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus tiivistettynä: yhyy, naiset ovat itsekkäitä kun elävät itselleen, eivätkä halua olla kodinkoneena minulle eli miehelle joka haluaa elää itselleen. Ps. Lasken naisiksi vain top 5% instabeibeistä.
Tämähän se. Nyrkin ja hellan väliin ei ole enää hinkua. Jos miehet eivät muutu paremmaksi ja taantuvat menneeseen aikaan, on turha syyttää naisia kehittymisestä ja eteenpäin menemisestä.
Naiset ovat kaikkea muuta kuin katkeria nyt kun saavat elää itselleen eikä huonoa kumppania tarvitse huolia.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus tiivistettynä: yhyy, naiset ovat itsekkäitä kun elävät itselleen, eivätkä halua olla kodinkoneena minulle eli miehelle joka haluaa elää itselleen. Ps. Lasken naisiksi vain top 5% instabeibeistä.
Juu, tässäpä tämä oli. Opetan toisinaan omaa alaani ja tapaan näin nuoria aikuisia. Ei osu aloittajan kuvaus heihin, ei. Mutta mikäs siinä, jos tykkää katsella somessa tuotteistettuja kuvia naisista ja kirjoittaa näille kiiltokuville paimenkirjeitä keski-ikäisten naisten palstalle :)
N46
Pikkumiehet taas ulisee, kun naisten pääasiallinen tavoite ei enää ole tyydyttää niiden mielihaluja. Voi ettien että.
Päivittäin tern työtä nuorten parissa opettajana. Monet ovat ihan hukassa ja tarvitsisivat erityisopetusta.
Kyllähän sitä ollaan herttaisia niin kauan kuin sulla on pinkkaa. Muista sanonta "no money no honey". Kyllähän tietyt ulkomaalaiset miehetkin tätä yrittää meihin naisiin, mutta kuka lähtee näiden matkaan, on eri juttu.