Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa nuoria naisia, joita EI kiinnosta matkustelu?

Vierailija
27.12.2025 |

En ole ennen tälle palstalle kirjoitellut, mutta arvatenkin tätä lukee naiset. 

Minua ei ole koskaan kiinnostanut ulkomailla matkustelu. Ei pätkääkään.

Minua ei saisi mistään hinnasta lähtemään esim rantalomalle etelään. 

Saatiin sit kunnon riita aikaiseksi tyttöystävän kanssa, hän on matkustellut aika paljon nuoruudessa. Aina kun on töistä pidempi loma, hän on käynyt jossain. 

Niinpä hän haluaisi taas talvilomalla lähteä käymään "edes Turkissa" ja haluaisi minut mukaan. 

No en todellaan lähde. 

Onko suhde tuhoon tuomittu?  Edellinenkin tyttökaveri oli samanlainen. Hän sentään matkusti kavereiden kanssa. Ei vaatinut minua mukaan. 

Mä niin haluaisin löytää kumppanin, joka tyytyy kotimaassa matkailuun. 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha on nuori nainen? Ap kuulostaa kyllä itse keski-ikäiseltä sohvaperunalta.

Vierailija
22/35 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista ihmistä ei lainkaan kiinnosta nähdä tätä maailmaa? (Matkustelu ei ole = rantaloma)

Heh joo kotimaa on paskaa tätä te toitotatte ja menette maailmalle katsomaan tsunamia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin laitan rinkan selkään ja lähden Lappiin vaeltamaan tai ihan vain kalastelemaan ja mökkeilemään kuin keväällä, kesällä tai syksyllä etelän aurinkoon. Talvella kyllä olen 2 viikkoa Kanarialla mummoni seurassa, mutta sielläkin jätän rannat väliin ja lähdemme esim. vuoristoon. 

Vierailija
24/35 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yli 40 v. eli en enää varsinaisesti nuori, mutta en ole kiinnostunut matkustamisesta enkä ollut nuorempanakaan. En ole käynyt Tukholmaa kauempana, enkä koe menettäneeni mitään. Olen aina viihtynyt mainiosti kotona.

Vierailija
25/35 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kolmekymppinen nainen, eikä minua koskaan ole kiinnostanut ulkomaan matkailu. Olen käynyt ainoastaan Ruotsissa ja Virossa. Lomailen kotimaassa senkin edestä.

Vierailija
26/35 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha on nuori nainen? Ap kuulostaa kyllä itse keski-ikäiseltä sohvaperunalta.

Eihän ap ole sohvaperuna, jos tykkää lomailla Suomessa.

Vierailija
27/35 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin laitan rinkan selkään ja lähden Lappiin vaeltamaan tai ihan vain kalastelemaan ja mökkeilemään kuin keväällä, kesällä tai syksyllä etelän aurinkoon. Talvella kyllä olen 2 viikkoa Kanarialla mummoni seurassa, mutta sielläkin jätän rannat väliin ja lähdemme esim. vuoristoon. 

Kanaria mummon kanssa 🤣 Rollaattorilla suomibingoon. 

Vierailija
28/35 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että teillä omi mummon kanssa kiva bingoilta! 

Vierailija
29/35 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en matkustele edes kotimaassa, koska mulla on kaksi koiraa ja hevonen. Kaikki vapaa-aika menee niiden kanssa touhutessa. 

Vierailija
30/35 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lapsena ja teininä enemmän ulkomailla kuin keskivertolapset ja -teinit. Kun kaveriporukka haaveili pääsevänsä matkailemaan, en voinut samastua, koska olin jo käynyt, eikä minun ikinä tarvinnut erikseen pyytää että saisin nähdä paikkoja. Tai meidän, mutta puhun nyt omasta puolestani. Aikuisiällä en ole käynyt oikeastaan missään vielä, koska en koe sellaista hinkua. En muutenkaan kestä kuumuutta edes Suomessa, joten olisi täysin idoottimaista mennä ulkomaille asti kärsimään. Kyllä minä johonkin haluan mennä välillä, mutta suoraan sanottuna olen tosi huono lähtemään kotoa. Oma sänky on paras. Kärsin herkästi koti-ikävästä, mutta samoin myös matkakohdeikävästä, kun lähtö lähenee. Hirveän ahdistavaa aina LÄHTEÄ. Se on jotenkin tosi vaikeaa.

Vierailija
31/35 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen ns. etelän lomalla ollut n. 15 v sitten.

M 65 +

Vierailija
32/35 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt lapsena ja teininä enemmän ulkomailla kuin keskivertolapset ja -teinit. Kun kaveriporukka haaveili pääsevänsä matkailemaan, en voinut samastua, koska olin jo käynyt, eikä minun ikinä tarvinnut erikseen pyytää että saisin nähdä paikkoja. Tai meidän, mutta puhun nyt omasta puolestani. Aikuisiällä en ole käynyt oikeastaan missään vielä, koska en koe sellaista hinkua. En muutenkaan kestä kuumuutta edes Suomessa, joten olisi täysin idoottimaista mennä ulkomaille asti kärsimään. Kyllä minä johonkin haluan mennä välillä, mutta suoraan sanottuna olen tosi huono lähtemään kotoa. Oma sänky on paras. Kärsin herkästi koti-ikävästä, mutta samoin myös matkakohdeikävästä, kun lähtö lähenee. Hirveän ahdistavaa aina LÄHTEÄ. Se on jotenkin tosi vaikeaa.

Me menimme aina kesäksi omalle järvenrantamökillemme pariksi kuukaudeksi, sieltä kävimme lähikaupungeissa katselemassa menoa, suunnilleen kerran vuodessa ulkomaille ja talvilomalla viikoksi yhteen Suomen kohteeseen (useita vuosia peräkkäin.) Välillä käytiin kaveriperheen saarimökillä, oli sekin omanlainen matka. Eli kyllä sai nähdä ja kokea niin paljon jo tosi nuorena, ettei ole enää aikuisena mitään pakkomiellettä. Toki en jaksa myöskään pelkästään kotona olemista aina ja ikuisesti. 

Vierailija
33/35 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorten naisten ei kannata enää matkailla, ihmiskauppa ja nuorten naisten saalistaminen ovat lisääntyneet kaikkialla, valtava määrä päätyy mm. huumattuina seksiorjiksi loppuiäkseen

Vierailija
34/35 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bingo on toistaiseksi jäänyt väliin, rollaattoria emme vielä kumpikaan tarvitse vaan hyvät kengät, mahdollisesti kävelysauvat, repussa eväät ja lisävaatetus. Kanarian luonto on uskomaton. 

Vierailija
35/35 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku ilmastoahdistunut nainen. Ne ei matkusta.