Onko olemassa nuoria naisia, joita EI kiinnosta matkustelu?
En ole ennen tälle palstalle kirjoitellut, mutta arvatenkin tätä lukee naiset.
Minua ei ole koskaan kiinnostanut ulkomailla matkustelu. Ei pätkääkään.
Minua ei saisi mistään hinnasta lähtemään esim rantalomalle etelään.
Saatiin sit kunnon riita aikaiseksi tyttöystävän kanssa, hän on matkustellut aika paljon nuoruudessa. Aina kun on töistä pidempi loma, hän on käynyt jossain.
Niinpä hän haluaisi taas talvilomalla lähteä käymään "edes Turkissa" ja haluaisi minut mukaan.
No en todellaan lähde.
Onko suhde tuhoon tuomittu? Edellinenkin tyttökaveri oli samanlainen. Hän sentään matkusti kavereiden kanssa. Ei vaatinut minua mukaan.
Mä niin haluaisin löytää kumppanin, joka tyytyy kotimaassa matkailuun.
Kommentit (35)
Onhan niitä.
Ja paljon näitä, jotka haluaisivat vaan käydä vaelluksilla ja mökkeillä kotimaassa.
Ja varmasti joitakin niitäkin, jotka eivät koskaan halua poistua kotoaan. Jos miehistä löytyy näitä niin varmasti naisistakin.
Miksipä nuori ihminen ei haluaisi nähdä maailmaa ja nauttia elämästään? Vaikka ei haluaisikaan matkustaa niin todennäköisesti haluaa kuitenkin tehdä jotain eikä vain nököttää kotona.
Jos "ei kiinnosta matkustelu" tarkoittaa, että olet ylipäätään muutenkin sisäänpäin paskova ja pierevä läpeensä pihi mies, niin juuei kiitos.
Paskaa kyselet kun tiedät itsekkin että on.
Varmaan löytyy. 40v perus-äijänä tykkään kyllä itse matkustella. Kallista puuhaa vaan nykyään.
Millaista ihmistä ei lainkaan kiinnosta nähdä tätä maailmaa? (Matkustelu ei ole = rantaloma)
Yleensä näille "trävellääjille" se matkustaminen tarkoittaa kaiken vapaa-/loma-ajan viettämistä jossain ulkomailla. Eli kun on loma, niin heti on oltava menossa ties minne indokiinaan tai edes turkkiin. Ja tämä siis tarkoittaa kaikkea vapaa-aikaa, eli se on yhtä seuraavan matkan suunnittelua ja haaveilua.
Minulla ei ole mitään ongelmaa lähteä kerran - muutaman vuodessa käymään jossain, mutta lomallani suomessa minullakin on harrastuksia ja puuhailua mitä haluan tehdä(vanhan kesähuvilan ylläpito, harrasteautot jne), joten jos naisen asenne on tuo, niin etksiköön yhtä innokkaan matkailijan jostain. Tämä on se tietty ihmistyyppi näissä. Ei siinä mitään, jos tykkää molemmat. sehän on parasta. Miehillä vain tämä matkustuskiima ei ole yleensä niin korkea.
Jos Kuopiolaisia naisia ei kiinnosta Matkustelu, vaihtoehtona on esim. Petostelu, Linnanpeltoilu tai Päivärantailu.
No en tiedä kiinnostaisko muuten mut mul asuu tuttuja ulkomailla. Esim sisko ausseissa. Pelkään kauhukseni lentokoneita mutta joskus sinnekin sit lähdettävä. Onhan se tosin avartavaa ja hyvä voittaa aina pelkonsa. Kyllä niitä varmaan vanhuksena muistelee, reissuja siis ihan mielellään että tuli kaikenlaista tehtyä.
Ei kiinnosta enää matkustelu, mutta eipä myöskään miehet :D
Matkustelu on niin lääst siisön ja ylimainostettua ajanvietettä. Siitä on glamour kaukana. Lisäksi ei ole mitenkään coolia saastuttaa maapalloa vain huvin vuoksi. Rahaa palaa lisäksi aivan turhaan taivaan tuuliin.
Nykyään on tärkeimpiä vaan selfiet ja belfiet ja nämä saa toteutettua kuvankäsittelyllä. Ei tarvitse matkustaa minnekään.
Kunnon mies tarjoaa tyttöystävälle tai vaimolle vähintään pari lomamatkaa vuodessa.
Aika harvaan maahan sitä enää viitsii lähteä kun tuo "maailma tuli kylään" ja joka nurkan takaa kurkistaa joku muukalainen ihan täällä kotosuomessa. Eurooppaan ei taas pidä kenenkään rahojaan viedä kun ne ryöstää meitä muutenkin. Aasia on perseestä ihan muuten vaan ja Venäjälle on rajat kiinni. Minun osaltani ainakin reissut on nyt heitetty ulkomaille ja nyt palataan lapin matkailuun ennenkuin nämä vesselit militarisoi senkin pilalle.
En matkustele, mutta tripin otan joka ilta.
Nykynuoriso on pilalla, kun ei nuoria miehiä enää kiinnosta matkustaminen. Minne on kadonnut perinteiset ihanteet maailmanmiehistä? Pullamössö sukupolvi ei pääse omaa naapurustoaan pidemmälle, kun äpit ja pelit koukuttavat liikaa.
T.m66
Onko olemassa nuoria naisia, joita EI kiinnosta matkustelu?
Ei, se on niiden geeneissä hakea vierasta geenipoolia.
Vierailija kirjoitti:
Millaista ihmistä ei lainkaan kiinnosta nähdä tätä maailmaa? (Matkustelu ei ole = rantaloma)
Peleille addiktoitunut pullamössö. Tietokoneella naputteli koukuttaa niin paljon ja oikea maailma pelottaa liikaa. Huono kotikasvatus..
Vierailija kirjoitti:
Kunnon mies tarjoaa tyttöystävälle tai vaimolle vähintään pari lomamatkaa vuodessa.
Toki jos vaimo tai tyttöystävä tarjoaa 365 kertaa vuodessa, karkausvuonna 366 kertaa.
No täältä.löytyy yksi, joka viettää lomat mieluummin kotimaassa kui reissussa. Kavereissakin on pari, jotka eivät koskaan käy ulkomailla.