Ravintola OLOn uudenvuoden menu 200€/hlö
Ja täyteen buukattu. Viinit päälle.
Kyllä joillakin vielä on rahaa... Kaveri kuulemma menossa tuonne...
Kommentit (182)
Kun luin läpi tuon ruokalistan, totesin, että ei valu kuola suupielistä. Olen kai niin kehittymätön ja sivistymätön, että suurin osa ellei kaikki jäisi lautaselle koskemattomana. Ei kiitos. Arvostan hyvin hautunutta karjalanpaistia ja pottuvoita lisukkeiden kanssa. Eikä tippaakaan viinaksia. Ja rahaa kuluu merkittävästi vähemmän. Tuolla ravintolan menun hinnalla syön varmaan kuukauden.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin menestyviä yrittäjiä ja joidenkin isojen firmojen pamppuja asiakkaana, joiden hyvinvoinnin on tavis duunari taannut. Toivottavasti maistuu.
Ihan tavallisia ihmisiä siellä on. Sellaisia, jotka nauttivat hyvästä ruoasta ja jotka arvostavat sitä tuon hinnan verran.
Itsekin olen käynyt parissa michelinpaikassa ja olen ihan tavis sairaanhoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta oikein minun makuhermoihini sopivalta.
Höyrytetty nieriä, merikrotti, KEVYESTI suolattu siika..
Mutta varmaan joillekin maistuu, hinta on n. 50% liian korkea, mutta maksajia löytyy.
Eihän se hinta sitten ole liian korkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin menestyviä yrittäjiä ja joidenkin isojen firmojen pamppuja asiakkaana, joiden hyvinvoinnin on tavis duunari taannut. Toivottavasti maistuu.
Ihan perusduunarina olen syönyt vaimon kanssa Olossa.
Muutama satanenhan siihen meni. Mitä sillä on väliä jos käy kerran kymmenessä vuodessa.
Ei tuollaiseen paikkaan kannata masentuneen ihmisen mennä. Siinä menee vaan rahat hukkaan ahmimisen tiimellyksessä kun masennus vienyt kaiken ruokahalun. Tuonne mennään nauttimaan.
Carpediem
Täällä jotkut yrittävät päteä ja esittää parempaa kun OLOn menua arvostellaan. OLO voi ensi vuonna laittaa 1000€ kasvismenun ja menen syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa herkulliselta, mutta onpa kyllä hintaa... Varmaan 400€ saa tuonne kulumaan per nokka...
Mitä ihmettä tarkoitat? 400e? Se maksaa 199e/nokka.
Suomi-tyyliin ei sisällä juomia.
Vierailija kirjoitti:
Kun luin läpi tuon ruokalistan, totesin, että ei valu kuola suupielistä. Olen kai niin kehittymätön ja sivistymätön, että suurin osa ellei kaikki jäisi lautaselle koskemattomana. Ei kiitos. Arvostan hyvin hautunutta karjalanpaistia ja pottuvoita lisukkeiden kanssa. Eikä tippaakaan viinaksia. Ja rahaa kuluu merkittävästi vähemmän. Tuolla ravintolan menun hinnalla syön varmaan kuukauden.
Karjalanpaistikin voi olla ihan hyvää, mutta kyllä paremmista ravintoloista on mukavaa välillä hakea elämyksiä. Itse en ehkä Oloa valitsisi vaikka siellä varmasti herkullista onkin. Valitsisin jonkun muun, ei suomalaisen ravintolan. Viimeksi söin pitkän kaavan mukaan espanjalaisessa ravintolassa ja oli kyllä aivan valtavan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisia ihmisiä siellä on. Sellaisia, jotka nauttivat hyvästä ruoasta ja jotka arvostavat sitä tuon hinnan verran.
Itsekin olen käynyt parissa michelinpaikassa ja olen ihan tavis sairaanhoitaja.
Kiva kuulla. Silti sairaanhoitajalle pitäis maksaa enemmän palkkaa, oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama satanenhan siihen meni. Mitä sillä on väliä jos käy kerran kymmenessä vuodessa.
Ajatteleppa kuinka monta olutta tuolla hinnalla olisit saanut 10 vuodelle !
Tai miten joku voi laittaa puhelimeensa 400e ! Kun niitä saa muutamalla kympilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa herkulliselta, mutta onpa kyllä hintaa... Varmaan 400€ saa tuonne kulumaan per nokka...
Mitä ihmettä tarkoitat? 400e? Se maksaa 199e/nokka.
Suomi-tyyliin ei sisällä juomia.
Ei juomat sisälly fine diningissä missään. Yleensä on eri hintaisia juomapaketteja joista valita, tai sitten yksittäisiä lasillisia/pullo listalta.
Eihän siinä mitään järkeä edes olisi, hyvä shampanjalasillinen voi jo yksinäänkin maksaa kymmeniä euroja.
Kun joku toinen sitten haluaa juoda vettä, niin aika kalliiksi tulisi syöminen veden kanssa jos siihen olisi ympätty shampanjan ja muiden hinta mukaan.
200 euroa ! Hyvä luoja.
Mulla menee viikonlopun ravintolakäyntiin takseineen enemmän ?
Ompa halpaa....
Vierailija kirjoitti:
Täällä jotkut yrittävät päteä ja esittää parempaa kun OLOn menua arvostellaan. OLO voi ensi vuonna laittaa 1000€ kasvismenun ja menen syömään.
Pata/kattila... 😁
Olisipa lähempänä niin olisin varannut jo pöydän pelkästään itselleni.
Vierailija kirjoitti:
200 euroa ! Hyvä luoja.
Mulla menee viikonlopun ravintolakäyntiin takseineen enemmän ?
Ompa halpaa....
No, jooh. Joskus pelihulluus iskenyt, niin silloin mennyt nettipeleihin viis tonnii puoles tunnis. Juu, tiedän. Ei kovin fiksua, mut elämä on.
Valintoja.
Olisi mahdollista käyttää tuollaiseen rahaa mutta valitsen mieluummin vaikka ResQuesta pizzan. Jälkimmäisestä tulee tyytyväinen mieli.
Mitä irvistelet? Irvistely on rumaa.
OLOn porukalle terveisiä! Teette upeaa työtä! Kesällä tullaan taas.
Harva ketju on niin sakeanaan katkeraa kateutta kuin tämä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä edes avasit ketjun? Pölvästikin tajuaa, ettei OLOn uudenvuoden menu sisällä karjalanpaistia ja pottuvoita. Voi herran jestas sentään.