Punalaputetuista tuotteista käydään nykyisin raivoisaa taistelua marketeissa, loppuillan tupla-alemyyntiin ei jää enää mitään
Punalappu-haukat saalistaa kaikki parhaat tuotteet jo -30% alennuksen aikaan ja myöhemmin kauppaan ehtivät löytää vain satunnaisia tuotteita puoleen hintaan
Kommentit (44)
Nopeat syövät hitaat. Menin aamupäivällä ja kahmin luomumaidot, viilit, kuohukermat, luomu mustikkakeitot, siskonmakkarat. Nyt on tekeytymässä viilit pariksi viikoksi eteen päin. Siskonmakkaroista tein keiton ja puolet siitä sopasta menee vielä tänä iltana pakkaseen.
Mitkä ihmeen haukat? Kuka ns. Haukka muka joka ilta ostaa hirveän kasan ruokaa? Eiköhän ihan tavalliset, tietoiset asiakkaat osta niitä. Hyvä vain, koska se ei ole mikään köyhäinapu, vaan ehkäisee kauppojen hävikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Punalappujen tarkoitushan oli vähentää kauppojen hävikkiä.
myös hyvä indikaattori kauppiaalle siitä, mitä tuotetta kannattaa jatkossa tilata vähemmän, tyyliin vegesuikaleet yms.
Kyllä se meidän keskituloistenkin rahapussissa tuntuu kaikkien hintojen nousu. Meille ei kompensoida mitään, vaan meiltä otetaan kaikesta täysi hinta, ja me tätä yhteiskuntaa pidetään pystyssä. Että jos siellä kaupassa on edes joskus jotain, missä voi säästää, niin totta hitossa ostan jos tarvitsen.
Niin kuin aiemmat kommentoijat ovat todenneet, on pelkästään tiedostavan fiksua toimintaa vähentää hävikkiä osallistumalla punalappuisten ostamiseen.
Siinä ei ole tätä nykyä enää mitään hävettävää ja periaatekin on sama kuin kaikissa tarjoustuotteissa eli aikainen lintu madon nappaa, koska valikoimaa on rajallisesti. Nämä ovat ihan kaikille vapaata riistaa! Leipäjonot ovat se varsinainen köyhäinapu, johon tätä punalappumetsästystä ei tule sotkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
myös hyvä indikaattori kauppiaalle siitä, mitä tuotetta kannattaa jatkossa tilata vähemmän, tyyliin vegesuikaleet yms.
Hyi, vegaanisuikaleet kuulostaa kannibalismilta...
Kysyin kerran Tampereen Sokokselta missä on broilerit. Ne kuulemma punalaputetaan iltapäivällä, menevät melkein heti ja uusia ei tehdä. Ennen oli illallakin. Mistä lie marketista saisi.
Missä päin käydään taistelua? Itse teen ostokseni Itä-Helsinki: Prisma, city-market ja lidi. Normalisti asiakaat siellä likkuu,tekevät ostoksia. En kytää mitä heillä ostoskorissa on? En koskaan huomanut häirökäytäytymistä missän kaupassa,mihinkään aikaan.Itse ostan mitä yksin asuvana tarvitsen.Mutta en syö lihaa,joten nitä liha taloustuoteita en edes katso,onko laputettu vai ei?
Pahimmat taistelut sitten nuijasotien, nyt veri lentää kauppojen hyllyillä, ja mummot hakkaa käsilaukuillaan.
ME KUALLAAN KAIKKI
Täällä maaseudulla ei vissiin ole köyhiä kun punalaputettuja löytyy pitkin päivää.
Tuttuni on lähikaupassa töissä. Hän jemmaa punalaputettuja lihoja kaupan takahuoneen jääkaapissa kun sovitaan :D
Ja heh heh. Raivoisat taistelut. 😳👀Mieti vähän.
Miten niitä sitten on vielä aamullakin myynnissä, ku illalla on kaikki viety taisteluissa?
Vierailija kirjoitti:
Missä päin käydään taistelua? Itse teen ostokseni Itä-Helsinki: Prisma, city-market ja lidi. Normalisti asiakaat siellä likkuu,tekevät ostoksia. En kytää mitä heillä ostoskorissa on? En koskaan huomanut häirökäytäytymistä missän kaupassa,mihinkään aikaan.Itse ostan mitä yksin asuvana tarvitsen.Mutta en syö lihaa,joten nitä liha taloustuoteita en edes katso,onko laputettu vai ei?
Kielioppi kunniaan.
Ainakin kun paikallisessa prismassa menee tuntia ennen 60% alkua, niin saa paljon 60% alennettuja tuotteita. Itse ostan yleensä lihoja pakkaseen 60% alennuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ja heh heh. Raivoisat taistelut. 😳👀Mieti vähän.
Miten niitä sitten on vielä aamullakin myynnissä, ku illalla on kaikki viety taisteluissa?
osa kuolee taisteluissa ja silloin ruuat jäävät kauppaan