Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50- ja 60-luvulla syntyneiden laihuusihanne

Vierailija
27.12.2025 |

Olen huomannut, että usein 50- ja 60-luvulla syntyneet arvioivat ihmistä painon perusteella. Ja ei heitä haittaa, vaikka laihuus olisi hankittu epäterveellisillä menetelmillä. 

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun 70-luvun alussa syntynyt työkaverini oli jotenkin aivan marinoitunut laihuus- ja laihdutusihanteissa. Se, että onnistuu laihduttamaan, oli suuri saavutus jota täytyy tavoitella. Tästä esimerkkinä mm tämä; minä olen aina ollut alipainoinen ja paino on sahannut edestakaisin lievän ja merkittävän alipainon välillä. Ja olen ihan näkyvästi hyvin hoikka. No kerranpa tämä työkaveri huomasi että minulla oli taas paino hiukan tippunut ja alkoi vuolaasti kehumaan kuinka olen onnistunut laihtumaan, hyvin tehty ja siitä se lähtee. Ja minä kun olen epätoivoisesti koettanut pitää kiinni vähäisistä kiloistani, ihan terveyden tähden :D hänelle se sairalloisuus oli siis ilmeisesti tavoiteltavaa

Minua onniteltiin laihtumisesta kun laihduin lyhyessä ajassa syövän vuoksi. 

Sama. Sain kehuja s

Tätä en usko. Valetta.

Vierailija
82/84 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on erikoinen ero sukupolvien välillä. Sotasukupolven tyypit oli luonnostaan hoikkia, koska heillä ei vaan ollut sitä ruokaa nuoruudessaan liikoja ja tekivät kovaa fyysistä työtä. Vanhemmiten he pyöristyivät, mutta sitä pidettiin hyvänä asiana. Ilmeisesti ajateltiin että tämä on merkki siitä että nuoruuden nälkä ja kärsimykset on takanapäin.

Sen sijaan suuret ikäluokat on pakkomielteisiä laihuuteen ja mielellään haukkuvat lihavia. Heille lihavuus on yksi typeryyden muoto ja tietysti haukkuminen on ok. Joskus tämä alkaa mennä sairaalloisiin mittasuhteisiin, kuten joulupöydässä huomautteluun ja masentavaan ilmapiriiin. Sitten ihmetellään kun lapsi ei halua käydä kotona. 

Suurin ryhmä jolla on ongelmia painon kanssa on nykyiset 20-40 vuotiaat. Ikäluokka joka syyttää kaikesta kaikkia muita kuin itseään ja kaikkein laiskinta porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali nainen on normaalipainoinen, ja ei-normaalipainoinen nainen on biojätettä. Näin se nyt vain on!

Kaikki naiset ovat normaalipainoisia. Ei normaalipaino ole mitattavissa, se on hyvänolon tunnetta.

Vierailija
84/84 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali nainen on normaalipainoinen, ja ei-normaalipainoinen nainen on biojätettä. Näin se nyt vain on!

Kaikki naiset ovat normaalipainoisia. Ei normaalipaino ole mitattavissa, se on hyvänolon tunnetta.

Kröhöm...läski....kröhöm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi