Tipaton Tammikuu 2026
Kuluvaa vuotta on enää muutama päivä jäljellä, ketkä lähtee mukaan tipattoman tammikuun viettoon?
Tilannepäivitykset ja tsemppaukset tähän ketjuun!
Kommentit (294)
Päivä 31. Me tehtiin se taas, ihan mahtavaa! Kiitos kanssakulkijoille! -Tomsku
Kiitos kaikille minunkin puolesta ja kevättä kohti mennään!
T. Mari
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille minunkin puolesta ja kevättä kohti mennään!
T. Mari
Enää 6 viikkoa ja on kev*ätpäivänt*asaus!
On kyllä hyvä mieli, kun taas meni tammikuu näin ja vielä, kun jatkaa ainakin ensiviikon torstaihin tulee 5 viikkoa täyteen.
Siis älytöntä, mutta tämäkin viesti jäi mod*erointiin :D
kokeillaan laittaa muutama tähti niin jospa menisi läpi.
Ai niin piti sanomani, että olisi tosiaan mukava tammikuun jälkeenkin saada tähän ketjuun päivityksiä siitä, miten itse kullakin menee. Voisin itsekin käydä kertomassa kuulumisia. -Tomsku
Vierailija kirjoitti:
Tipaton alkoi 27.12 ja nyt 5. päivä ilman sitä myrkkyä. Oloni on niin hyvä.
Mukana!
Miten on sulla menny?
Entä onko oli pysynyt hyvänä ja/tai jatkaako vielä helmikuulle?
Hyvä tyypit! Kaikki voi olla ylpeitä itsestään!
Minä olen tänä viikonloppuna ottanut viiniä mutta maltilla ja jatkan tästä helmikuuta taas viinittä.
Mutsi
Moi
En ole kommentoinut tänne tänä vuonna mitään.
Hyvin meni. Kymmenkunta alkoholitonta olutta tuli juotua. Alkoholia ei tehnyt mieli. Mennee varmaankin tuonne ensi viikonloppuun, jos sitä pullon punaviiniä maistelisi.
Ai niin piti kysyä että mitä järkeä on tänään vedellä alkoholia jos pitää tipattoman tammikuun? Koko hommahan menee pieleen...
Ei mulla ainakaan pieleen mennyt tämä tavoite. Vähän ajattelinkin, että joku viilailee tipaton tammikuuta ja joko juot? Mulla meni näin ja olen tyytyväinen ja se riittää mulle. Lähes neljä viikkoa juomatta on itselleni suuri saavutus. Aika näyttää miten jatkossa käy mutta suunnitelmissa vahvasti on alkon vähentäminen kokonaisuudessaan.
Mutsi
Vierailija kirjoitti:
Ai niin piti kysyä että mitä järkeä on tänään vedellä alkoholia jos pitää tipattoman tammikuun? Koko hommahan menee pieleen...
Yli neljä viikkoa täysin alkoholitonta aikaa ei nollaudu.
Jatketaanko täällä tyyliin "tipattomat ja vähentäjät" vai uusi ketju? 😃
Mun puolesta vokdaan jatkaa täälläkin, tai miten vaan...
Hienosti hoidettu tää tammkkuu tyypit! :)
Tänä viikonloppuna ei kummempia ajatuksia. Ostin pari holitonta juomaa, mutta ei niitä tullut korkattua lopulta kuitenkaan. Täysin 'rauha' viinistä ajatuksissa... mies kyllä joi eilen ison lasin iltaruoan yhteydessä, mutta ei houkuttanut yhtään. Saa nähdä onnistuisiko lomareissu vähän pienemmillä määrillä parin viikon päästä?!
Mulla on ollut ajatuksen jatkaa koko kevät tipatonta, mutta nyt on muutama päivä mennyt niin, että jotenkin hirveä tressiä ja ei saa edes nukuttua, kun ajatukset velloo päässä varsinkin illalla ja yöllä. Tekis mieli mennä ja juoda viiniä, mutta sinnittelee ainakin sunnuntaihin.
Tammikuu menee loppuun asti tipattomana.
Jos nyt nyt ensi viikolla sorrun, jatkan kuitenkin siitä taas eteenpäin.
Tsemppiä kaikille viikonloppuun.