Alet alkaa! Mikä on Suomen paras ostosparatiisi?
Kommentit (31)
Oltiin kerran menossa bancho villaan niin ovella oli pahvinen matkalaukku elikkä rikollisten. Varastettu tavara kulkee niissä juuri . Ja joku sanoi että mafia myy hevosen lihaa .
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa ole kuin ostoshelvettejä?
Hintahelvettejä ainakin löytyy vaikka millä mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Jumbo, Sello. Än yy tee nyt. Ajoissa nukkumaan niin jaksaa huomenna laittaa Suomi nousuun!
Noiden lisäksi Temu, Alixprs ja Kärkkäinen. Kärkkäiseltä löytyy kaikki mitä tarvitsee. Hyvä kauppa
Vierailija kirjoitti:
Temu....
Kyllä. Sieltä tulee kyllä vielä tilattua nyt kun vielä saa. Käyttötavaroita, työkaluja hyviä pientarvikkeita yms. todella edullisesti ja paremmalla laadulla monesti kuin ahneilta suomikauppiailta maahantuojavälikäsineen ja 10-kertaisine hintoineen.
Pitäis olla 10 kätinen gorilla kun lähtee muijan kanssa kauppaan. Joutuu konttaamaan niiden kassien kanssa. Ainakin satakiloa heräteostoksia. On raskasta elää parisuhteessa ja tuossa se konkretisoituu hienosti. Päivän miltein kestää yksi kauppareissu. Yksi mummo tuli kysymään että ootsä kunnossa? Mä sanoin vaan että ei kun mä oon aviomies. Mummo vaan tokaisi että niin ne nykyajan naiset.
Tääkin joulu olisi mennyt mukavammin jätkäporukalla. Kauheeta bodaamista nuo kauppareissut. Muijakin sellainen ettei ole koskaan mihinkään tyytyväinen: verhot on väärän väriset, pöytäliina vinossa.
Itse ajattelen että kaikella on tarkoituksensa ja paikkansa. Mutta se että kaiken pitää olla aina täydellistä niin varmaan sitten niin mutta ennemmin luova ongelmanratkaisu ja järjestelmällisyys on sitä että kykenee ratkaisemaan ongelman kuin ongelman niillä keinoin jotka on käytettävissä ja työkalut löytyy sieltä minne ne on viimeksi jätetty. Oli työkalun väri mikä tahansa niin jos se ajaa asiansa ja siitä on hyötyä niin mikä on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis olla 10 kätinen gorilla kun lähtee muijan kanssa kauppaan. Joutuu konttaamaan niiden kassien kanssa. Ainakin satakiloa heräteostoksia. On raskasta elää parisuhteessa ja tuossa se konkretisoituu hienosti. Päivän miltein kestää yksi kauppareissu. Yksi mummo tuli kysymään että ootsä kunnossa? Mä sanoin vaan että ei kun mä oon aviomies. Mummo vaan tokaisi että niin ne nykyajan naiset.
Tääkin joulu olisi mennyt mukavammin jätkäporukalla. Kauheeta bodaamista nuo kauppareissut. Muijakin sellainen ettei ole koskaan mihinkään tyytyväinen: verhot on väärän väriset, pöytäliina vinossa.
Itse ajattelen että kaikella on tarkoituksensa ja paikkansa. Mutta se että kaiken pitää olla aina täydellistä niin varmaan sitten niin mutta ennemmin luova ongelmanratkaisu ja järjestelmällisyys on sitä että kykenee ratkaisemaan ongelman kuin ongelman niillä keinoin jotka on käytettävissä ja työkalut löytyy sieltä minne ne on viimeksi
Kuulut vissiin siihen väestönosaan, joka on pakoteetu avioliittoon ja naimisissa vastoin tahtoaan. Kumpi suku sut murhaa, jos eroat?
Vierailija kirjoitti:
Jumbo on ok
Jumbo on täynnä ketjuliikkeitä, ei mitään sellaista, mitä ei muualta saisi. Tripla on parempi.
MEidän kylän kauppa. Antaa vain sille kaupantädille ostoslistan niin kaikki hoituu reppuhun asti. Eläkespäivänä sitte maksan kaikki kerralla.
Temu....