Jos olet/olisit sinkku, niin mitä kriteereitä kumppanille haluaisit laittaa deitti-ilmoitukseen, joita ei kuitenkaan ole korrektia mainita?
Varmasti monella on sellaisia. Etikettiin tai yleiseen korreuktiuteen ei vaan kuulu niitä suoraan ilmaista.
Kommentit (90)
Ei ole lapsia.
Ei halua koskaan lapsia.
Ei koiraihmisille eikä niille, joilla on lapsia/on toiveita hankkia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Naisella tulee olla vähintään yksi akateeminen loppututkinto. Täytyisi jotenkin kierrellen tuo ilmaista.
Eikö enemmän luulisi kiinnostavan naisen työelämän tilanne? Tutkinnoilla nyt ei liiemmin tee mitään, jos et pääse kunnolla kiinni kokoaikaiseen työelämään.
Vierailija kirjoitti:
Riittävä ÄO. Korkea ÄO ei takaa hyvää kumppania, mutta en vaan jaksa vähemmän älykkään ihmisen seuraa. Luonne on tietysti toinen kriteeri, mutta kellä muka on omasta mielestään mulkero luonne?
Sama täällä. Olen kyllä ystävällinen ohimenevässä small talkissa, mutta en vaan jaksa viettää aikaa. Etenkin, jos toinen on vielä joku itsepäinen änkyrä, joka haluaa määräillä. (Tiedät, että toinen ei osaa eikä tiedä, mutta silti määräilee).
Haluan älykkään miehen, jolle ei tarvitse koskaan vääntää rautalangasta mitään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella tulee olla vähintään yksi akateeminen loppututkinto. Täytyisi jotenkin kierrellen tuo ilmaista.
Eikö enemmän luulisi kiinnostavan naisen työelämän tilanne? Tutkinnoilla nyt ei liiemmin tee mitään, jos et pääse kunnolla kiinni kokoaikaiseen työelämään.
Ei. Töitä tulee ja menee. Minua kiinnostaa älykäs ja sivistynyt seura.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsia.
Ei halua koskaan lapsia.
Tämähän on täysin korrekti kriteeri ja ok myös mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mies kävis suihkussa väh. kerran päivässä. Tämän luulis olevan ihan tavallista aikuisen ihmisen käyttäytymistä, mutta eipä vaan oo. Tuntuis ihan tyhmältä kirjata tällainen vaatimus, mutta ehkä pitäisi.
Kuka käy joka päivä suihkussa???
En ainakaan minä talvella, kun on herkkä iho. Toki käytän bidee suihkua ja kostutettuja pesulappuja Aqualanin kanssa. Ihmiset ovat usein liian neuroottisia hygienian ja tuoksujen kanssa. Kuumalla vedellä kuurataan ihoa ja sitten päälle pahan hajuista tuoksua ihan liian paljon.
Vierailija kirjoitti:
En halua parisuhteeseen nirsoja, ruokamieltymyksissään 12-vuotiaan tasolle jääneitä ihmisiä, jotka elää nugeteilla ja pakastepizzalla.
heh, onneksi olen varattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mies kävis suihkussa väh. kerran päivässä. Tämän luulis olevan ihan tavallista aikuisen ihmisen käyttäytymistä, mutta eipä vaan oo. Tuntuis ihan tyhmältä kirjata tällainen vaatimus, mutta ehkä pitäisi.
Kuka käy joka päivä suihkussa???
Kaikki normaalit ihmiset
Onhan sinulla vähintään f-kupin tissit 😊
Nyt kun mietin asiaa, niin laittaisin profiiliini vain kriteereiksi tupakoimattoman ja lapsettoman ja olevan vakavissaan liikkeellä. Ne on suht neutraaleja ja rajaa silti paljon. Mitä en sano, on että toivoisin mieheni olevan empaattinen, hauska, mukava, fiksu, miellyttävän näköinen ja etsivän loppuelämän suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittävä ÄO. Korkea ÄO ei takaa hyvää kumppania, mutta en vaan jaksa vähemmän älykkään ihmisen seuraa. Luonne on tietysti toinen kriteeri, mutta kellä muka on omasta mielestään mulkero luonne?
Tämä juuri. Itse olen muutamia vuosia satunnaisesti treffailleena naisena tavannut tasan kaksi miespuolista, jotka ovat olleet älyllisesti stimuloivia, eli vähintään samalla tasolla itseni kanssa. En tiennyt, että se ihan noin harvinaista on, mutta näyttää olevan :/
Miesten kanssa pärjää paremmin, kun nauraa niiden puujalkavitseille ja esittää tyhmää. Heille tulee helposti erektio-ongelmia, jos nainen ei ole pienikokoinen kana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Töitä tulee ja menee. Minua kiinnostaa älykäs ja sivistynyt seura.
No pisteet sulle "avarakatseisuudesta".
Suomessa leimataan neuroottisuudeksi se jos ei tykkää haista xD siis osa porukasta leimaa...
Poliittinen mielipide. Mutta älykkääthän laittavatkin tuon niin eivät pety sitten myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua parisuhdetta tai tavata edes miestä, jos mies ei saa mua aivan sekaisin ja jos en koe kemiaa välillämme. Myös jos mies ei ole tosissaan innostunut minusta niin mua ei kiinnosta.
Silloin ei ainakaan deittisovellukset ole sun paikka, koska netin välityksellä ei sitä kemiaa voi oikeasti tietää. Jos et kerran halua edes tavata, jos ei ole jo valmiiksi jotain kemiaa ja kipinöitä.
Samaa mieltä, ja kokemukseni mukaan ne parhaiten viestittelevät miehet ovat niitä jotka ovat sitä harjoitelleet niin kauan kun nettideittailua on ollut olemassa, eikä heillä usein ole aikomustakaan asettua vielä ainakaan nelikymppisenä.
Minulla taas on ollut vaikeuksia löytää älykkäitä naisia, jotka menevät tunneajattelun sijaan rationaalinen ajattelu edellä. Tunneajattelun kautta ajaudutaan yleensä juuri niihin typeriin lopputuloksiin, koska niitä ohjaa nimenomaan enemmän tunne kuin se rationaalinen järki.
Vierailija kirjoitti:
Haluan älykkään miehen, jolle ei tarvitse koskaan vääntää rautalangasta mitään asiaa.
Mun mies on älykäs, mutta silti 25 vuoden aikana rautalankaa on mennyt kilometritolkulla.
Olethan naisellinen.
nainen