Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin miesystävälle kalliihkon joululahjan

Vierailija
26.12.2025 |

Eilen sitten ilmoitti haluavansa erota. Voinko pyytää lahjan takaisin? Se oli minun rahoissani kuitenkin ihan tuntuva summa. En eilen tajunnut järkytykseltäni kysyä tätä.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä pyytäisinkö itse lahjan takaisin, mutta siitä olen ihan varma, että itse en ottaisi kumppanilta vastaan kallista lahjaa ja samantien ilmoittaisi jättäväni hänet / haluavani erota. Jos (ex) miesystäväsi on vähääkään tahdikas, hän palauttaa itse saamansa kalliin lahjan.

Ei ole rikos olla v-mäinen pissapää. Exän käytös saattaa harmittaa, mutta lahjan saaja on oikeutettu tekemämään saamalla lahjalla ihan mitä itse tahtoo. Sitä omistusoikeus tarkoittaa.

Vierailija
42/58 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota takas ja palauta. Tämän tyyppisesti itse toimin kun olin ostanut aikoinaan poikaystävälleni kalliin uutuus pelikonsolin. Kun sitten halusin puolen vuoden päästä erota, kävin hakemassa konsolin ja myin eteenpäin. Mies ihmetteli mihin konsoli ja pelit hävisivät. 😂

Mitä ihmettä? Miksi sulla olisi siihen oikeus puolen vuoden päästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahditon mies, kun jouluna ilmoittaa erosta.

uusi vuosi, parempi elämä

Vierailija
44/58 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota takas ja palauta. Tämän tyyppisesti itse toimin kun olin ostanut aikoinaan poikaystävälleni kalliin uutuus pelikonsolin. Kun sitten halusin puolen vuoden päästä erota, kävin hakemassa konsolin ja myin eteenpäin. Mies ihmetteli mihin konsoli ja pelit hävisivät. 😂

Suomeksi sanottuna varastit. Olet onnekas jos ex-kumppani ei nostanut tästä rikossyytettä. Joku ikävämpi tyyppi olisi ihan vaan kostoksi tehnyt näin.

Vierailija
45/58 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vain antaa miehelle ne viiden euron sukat, niin ei harmita. 

Samoja pörrösukkia ja yöpaitoja, joita nekin ostaa muille :D 

Vierailija
46/58 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan haluaisi pitää mitään exältä saatuja lahjoja muistuttamassa hänen olemassaolostaan vaan antaisin ilomielin ne takaisin.

Vierailija
47/58 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeksi sanottuna varastit. Olet onnekas jos ex-kumppani ei nostanut tästä rikossyytettä. Joku ikävämpi tyyppi olisi ihan vaan kostoksi tehnyt näin.

Jos hän on sen itse maksanut niin ei ollut varastamista. Lahjoista ei tehdä mitään papereita, ne ovat hyväntahdon eleitä ja joskus se hyvä tahto voi loppua, kun parisuhde päättyy. Joskus kun erotaan pikaisesti kihlajaisten tai häiden jälkeen, niin ne lahjat voidaan palauttaa häävieraille.

Vierailija
48/58 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme ostaneet toisillemme mitään lahjoja. Näin ei tule sanomisia.

Ostakaa ihmiset vain itsellenne lahja jos lahja on tärkeä.

Vierailija
49/58 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on sen itse maksanut niin ei ollut varastamista. Lahjoista ei tehdä mitään papereita, ne ovat hyväntahdon eleitä ja joskus se hyvä tahto voi loppua, kun parisuhde päättyy. Joskus kun erotaan pikaisesti kihlajaisten tai häiden jälkeen, niin ne lahjat voidaan palauttaa häävieraille.

Omistusoikeus siirtyy tasan sillä sekunnilla kun lahjan antaja luovuttaa lahjan saajalle. Se jolla on kyseiseen esineeseen omistusoikeus on oikeutettu täysin 100 % vapaasti itse päättämään mitä omaisuudellaan tekee.

Näin toimii omistusoikeus kaikkialla maailmassa.

Vierailija
50/58 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa vain Mozartin ja Vihreät kuulat aattona. Sitten jos parisuhde kestää sinne helmikuulle, voit antaa sen varsinaisen paremman lahjan. Oppiipahan.

Vierailija
51/58 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ehdottomasti lahja annettava takaisin.

Vierailija
52/58 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omistusoikeus si

Höpö höpö autiśti

Lahja veks ja palautus kauppaa. Voi sanoo, että en antanut vaan itselleni ostin ja nyt palautan.

Vierailija
53/58 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahditon mies, kun jouluna ilmoittaa erosta.

Suuri osa eroista on jouluna. Mitä se kertoo tuosta jyhlästä?

Vierailija
54/58 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin otat lahjan takaisin ja palautat saamasi, ihan sama mitä muut moralisoi. Kun kosahtaa omalle kohdalle niin yksi jos toinenkin rupeaisi miettimään samaa kuin sinä. Ei mies päättänyt erota sinä päivänä kun ilmoitti siitä. Harmittelet asiaa vielä tulevaisuudessakin jos et toimi nyt terveen itsekkäästi.

Vierailija
55/58 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin otat lahjan takaisin ja palautat saamasi, ihan sama mitä muut moralisoi. Kun kosahtaa omalle kohdalle niin yksi jos toinenkin rupeaisi miettimään samaa kuin sinä. Ei mies päättänyt erota sinä päivänä kun ilmoitti siitä. Harmittelet asiaa vielä tulevaisuudessakin jos et toimi nyt terveen itsekkäästi.

Minä jätin tuhansien eurojen edestä tavaraa erotessa. Olin ne ostanut enkä kyllä pyytänyt mitään takaisin. 

Vierailija
56/58 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että ero selvisi nyt, ei myöhemmin, kun olis ollut perhe ja lapsetkin. Sinulla on koko elämä edessä eikä onneksi pystytty sitä vielä pilamaan muuten kun vaan se tämähetkinen. Jätä se lahja, olet sen lahjoittanut jo. Seuravalla kerralla olet viisampi. Uutena vuotena voit alouttaa aivan puhtalta pöydältä. On se tavalla paras joululahja häneltä, että pääsit tämmöisestä oikealla ajalla eroon. Älä vaan ota häntä koskaan takaisin.

Vierailija
57/58 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei anna lahjaa, niin tee rikosilmoitus rakkaushuijauksesta. 

Tuosta voi saada itse kunnianloukkaussyytteen, jos alkaa tavallista miesystävää syyttämään rakkaushuijariksi. 

Vierailija
58/58 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jätin tuhansien eurojen edestä tavaraa erotessa. Olin ne ostanut enkä kyllä pyytänyt mitään takaisin. 

Joo ja kumppanisi maksoi ja teki ruuat teille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan