Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etelänmies latasi Tinderin Lapissa näin kävi

Vierailija
25.12.2025 |

Muutama tykkäys tuli Lapissa, mutta vain yksi mätsi. Valtaosa tykkäyksistä tuli norjalaisilta naisilta. Pääkaupunkiseudulla tulokset olivat yhtä laihoja. Oskari, toimittajamies on vielä varmaan naisten mielestä keskimääräistä komeampi. Tavallisella miehellä tuskin olisi tullut edes yhtään tykkäystä Lapissa tai pääkaupunkiseudulla.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011661193.html

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Oskaria vastaava tavisnainen ulkonäöltään/kasvoiltaan: 

Tämän videon vaaleapaitainen nainen jolla hiukset auki 

https://www.instagram.com/reel/DSrhqT8iGoa/?l=1

Voi elämä. Oskari on turpea tissiposki, mutta tuo mimmi missitasoa. No joo, vello sinä limoissasi.

Miltäköhän itse mahdat näyttää?

Aika hyvältä ikäisekseni, mutta en ole tyrkyllä tinderissä enkä myöskään vollota yksinäisyyttä ja sukuelimen puutetta netissä :D

No miksi kuvittelet, että linkin laittaja vollottaa jotain, näyttää huonolta tms.? :D Oletko vähän typerä.. 

Vierailija
62/84 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän kertoo videolla, että hänellä oli tinder käytössä kesällä viikon ajan pk-seudulla ja tuolloin sai 23 tykkäystä ja 0 matchia.

Itse saan kesän aikana satoja tykkäyksiä ja 50-100 matchia. Erona toki, että olen oikeasti komea mies ja minulla platinum-tilaus, mitä en tiedä onko Oskarilla. 

Mitä sä teet niillä matcheilla, paitsi siis pidät tukkimiehen kirjanpitoa ja runkutat?

Tapaan niitä, jotka ovat tarpeeksi kiinnostavia. Olen valikoiva. Se että tulee match ei tarkoita, että seuraavana kesänä vietetään häitä. 

Sanoisitko samaa naiselle, jolla on vastaavasti paljon matcheja?

Ai mitä samaa? Kysyin sinulta koska en

Että noin korkeaan ikään olet yltänyt ja edelleen suollat törkyviestejä netissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kenellä tahansa naisoletetulla on Tinderissä valtavasti näenäistä vientiä. Näennäistä, koska suurin osa matcheistä on massatykkäyksiä tai "voisi kai tuotakin panna"-tasolla. Mutta koska naiset eivät pysty varmuudella sanomaan ketkä tykkääjistä ovat vakavammin kiinnostuneita juuri heistä, rima ei laske oman tason korkeudelle. Oskari on tavis tai hieman keskivertoa komeampi. Tinderissä on oltava top 10-20%, tai matcheja on turha odottaa,
2. Säännönmukaisesti naiset muuttavat useammin suuriin kaupunkeihin, miesten jäädessä useammin maalle kotiseuduille. Alas, Lapissa on reilu miesenemmistö. Kaikki vähänkään kiinnostavat Lappiin jääneet naiset on jo viety,

Vierailija
64/84 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Oskaria vastaava tavisnainen ulkonäöltään/kasvoiltaan: 

Tämän videon vaaleapaitainen nainen jolla hiukset auki 

https://www.instagram.com/reel/DSrhqT8iGoa/?l=1

Kyllä, mutta Tinderissä tuolla naisella on meikit kasvoilla ja kuvat otettu edustavista kulmista oletusfiltterit päällä.
Ja näin ollen matcheissa on liuta erittäin komeita miehiä, jotka jättävät Oskarin varjoonsa. 
Parisuhdetta kyseinen nainen ei komistuksen kanssa saa, mutta rimakaan ei laske, kun komeampiakin on (näennäisesti) tarjolla.

Se voi hyvin olla, koska kyseinen nainen on valitellut vaikeuksiaan löytää kunnollisia miehiä. 

Kunnollisia miehiä on todella vähän nykyään. Useimmat juoppoja luusereita tai vähintäänkin työriippuvaisia, tunnevammaisia ja erittäin heikolla itsetunnolla varustettuja.  Ja nämä tasohorinat ja Tinderit, hoi hittu sentään. Kierrän kaukaa Tinder-äijät jos jostain sellaisen vinkin saan, että ukko tyrkyttää munaansa siellä.

Vierailija
65/84 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttavapiirissäni oikeastaan kukaan sinkkunainen ei ole tinderissä. Minäkään en ole koskaan ollut, ei kiinnosta hakea seuraa tuolla tavalla enkä kaipaa pinnallisten profiilien tai kuvien seurailua myöskään ajan tappoon tms. Käytän työltä jäävän vapaa-ajan mieluummin harrastuksiin, ulkoiluun, ystävien ja perheen kanssa oleiluun ym.

Tinderissä on niin paljon enemmän miehiä kuin naisia, että on ihan utopiaa kuvitella käyttämisen olevan "tasa-arvoista". Pitäisikö käytön olla jotenkin pakollista naisille? Siltä kuulostaa tämä naurettava jankkaus. Mutta eipä siellä tarvitse miestenkään hakata päätä seinään, vapaaehtoista on. Tinder tuntuu olevan pakkomielle joillekin nykyajan miehistä. Jotenkin surkeaa, että elämä pyörii vain tykkäysten, matchien ja niiden puutteen ympärillä. 

Vierailija
66/84 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Kenellä tahansa naisoletetulla on Tinderissä valtavasti näenäistä vientiä. Näennäistä, koska suurin osa matcheistä on massatykkäyksiä tai "voisi kai tuotakin panna"-tasolla. Mutta koska naiset eivät pysty varmuudella sanomaan ketkä tykkääjistä ovat vakavammin kiinnostuneita juuri heistä, rima ei laske oman tason korkeudelle. Oskari on tavis tai hieman keskivertoa komeampi. Tinderissä on oltava top 10-20%, tai matcheja on turha odottaa,
2. Säännönmukaisesti naiset muuttavat useammin suuriin kaupunkeihin, miesten jäädessä useammin maalle kotiseuduille. Alas, Lapissa on reilu miesenemmistö. Kaikki vähänkään kiinnostavat Lappiin jääneet naiset on jo viety,

Mutta Lapissa naiset ovat rohkeita. He menevät ensitreffeillä yökylään miehen luokse. Etelässä kukaan suomalainen nainen ei uskalla edes mennä miehen kotiin kahville.

Vierailija
67/84 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vuosina 2018-19 yli 100 treffeillä. 3-4 seurustelusuhdetta. 90% näin vain kerran, ehkä 5 oli tosi luuseria, n 10 erittäin itseriittoisia. Muutamalle annoin 1-2 uutta mahdollisuutta. Itse olin silloin n 40 v, 2 lapsen yh, viikko-viikko, kirjoitin en etsi elätettävää enkä elätettävää, en voi saada lisää lapsia. Treffipyyntöjä tuli joka päivä. N 20 oli oikeasti tosi kivaa, mutta mulla talloudellinen tilanne oli tiukka, mutta pärjäsin. Mun mielestä täydelliset treffit oli fillarointi esim Seurasaareen, omat eväät, paahdetaan vaahtokarkkia ja fillarointi kotiin. Mä ymmärrän, jos olet opiskellut pitkään, sinulla on hyvä.palkka, et halua viikonloppuna olla kotona ja katsoa netflixiä. Minulla ei ollut vaihtoehtoja ja olin tilanteeseeni tyytyväinen.

Nyt asun miehen kanssa, paremminkin miehen luona, joka tienaa minua huomattavasti enemmän. Mutta meillä on vaatimaton arki, kun kumpikaan ei kaipaa enempää.

Viikonloppuisin käydään leffoissa, n 20 e ruokapaikoissa, museoissa ja se riittää kummallekin.

Vierailija
68/84 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten karkkikauppa ja miesten pettymysten laari.

Vierailija
69/84 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kuvittelevat että Tinder on Tussu Foodorq, josta saa tilattua naisen itselleen, ja että naisten velvollisuus on tykätä kaikista miehistä siellä. 

Ja sitten jos tykkäävät, alkaa haukkuminen, miten läskit, vanhat, kouvolatukkaiset muumimammat kehtaavat tykätä hänestä. Vain  parikymppisullä mias Universumeilla on oikeus siihen! 

Vierailija
70/84 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin vuosina 2018-19 yli 100 treffeillä. 3-4 seurustelusuhdetta. 90% näin vain kerran, ehkä 5 oli tosi luuseria, n 10 erittäin itseriittoisia. Muutamalle annoin 1-2 uutta mahdollisuutta. Itse olin silloin n 40 v, 2 lapsen yh, viikko-viikko, kirjoitin en etsi elätettävää enkä elätettävää, en voi saada lisää lapsia. Treffipyyntöjä tuli joka päivä. N 20 oli oikeasti tosi kivaa, mutta mulla talloudellinen tilanne oli tiukka, mutta pärjäsin. Mun mielestä täydelliset treffit oli fillarointi esim Seurasaareen, omat eväät, paahdetaan vaahtokarkkia ja fillarointi kotiin. Mä ymmärrän, jos olet opiskellut pitkään, sinulla on hyvä.palkka, et halua viikonloppuna olla kotona ja katsoa netflixiä. Minulla ei ollut vaihtoehtoja ja olin tilanteeseeni tyytyväinen.

Nyt asun miehen kanssa, paremminkin miehen luona, joka tienaa minua huomattavasti enemmän. Mutta meillä on vaatimaton arki, kun kumpikaan ei kaipaa enempää.

Viikonloppuisin käydään leffoi

Hyvä, että löysit toisen kierroksen huutolaisena säälittävän miehen. 

Vierailija
71/84 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nettideiteillä miehelle irtoa.

Jos menet sinne munaasi tarjoamaan, niin ei irtoa. Äläkä tarjoa sitä naisille, jotka sitä eivät etsi. 

Miltäpä teistä.miehistä tuntuisi, jos teitä kohdeltaisiin vain perzereikänä, johon lasketaan lasti? 

Vierailija
72/84 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kuvittelevat että Tinder on Tussu Foodorq, josta saa tilattua naisen itselleen, ja että naisten velvollisuus on tykätä kaikista miehistä siellä. 

Ja sitten jos tykkäävät, alkaa haukkuminen, miten läskit, vanhat, kouvolatukkaiset muumimammat kehtaavat tykätä hänestä. Vain  parikymppisullä mias Universumeilla on oikeus siihen! 

No mitäs ne akat siellä luuraa, jos asiat on noin? Lauma tyhjäpäisiä typeryksiä? Miesjahti päällä, sekä, että?

Vierailija
73/84 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oskari on tavis, eli tinderissä täysin näkymätön. Tinderhän on täynnä tavisnaisia, mutta heille ei tavismies kelpaa. On siellä jonkin verran aivan jäätävän rumia naisiakin ja niiltä tavismies saa tykkäyksiä muutaman kappaleen.

Eihän ne oikeasti tavisnaisetkasn teille kelpaa. Ne on rumia ja ei naisia. Teille tavisnaiset ovat jotain missin ja mallin näköisiä naisia.

Vierailija
74/84 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset elävät tinderissä harhoissa että ovat huippusuosittuja. Oikeasti suosio on ilmaisen seksiseuralaisen suosiota. Mutta kun ei sitä suostu uskomaan niin se suosio nousee niin päähän että tavisnaisetkin alkaa nauramaan oman tasoisille miehille. Kunnes tajuavat että ne komeimmat vain panevat ja häipyvät. Siinä vaiheessa alkavat selittää että hekin halusivat vain seksiä ja että miehet on paskoja.

Vierailija
75/84 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset elävät tinderissä harhoissa että ovat huippusuosittuja. Oikeasti suosio on ilmaisen seksiseuralaisen suosiota. Mutta kun ei sitä suostu uskomaan niin se suosio nousee niin päähän että tavisnaisetkin alkaa nauramaan oman tasoisille miehille. Kunnes tajuavat että ne komeimmat vain panevat ja häipyvät. Siinä vaiheessa alkavat selittää että hekin halusivat vain seksiä ja että miehet on paskoja.

Näiden mielestä miehet on aina paskoja. Julistavat sitä päivittäin. Mitähän siitäkin jää käteen?

Vierailija
76/84 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan, jos sun lauseet on max 2 sanaa pitkiä tai ehdotat heti kotitreffejä. Tähän ainakin itselläni loppuu kiinnostus suomalaisten kohdalla. Myös kahvilaan lähteminen on joillekin ylivoimaista, kun siellä ahdistaa. Mä en haluaa vaikeuttaa elämääni kumppanilla, jolle normaalit arjen toiminnot on hankalia. Jos ekoista treffeistä on vaikea sopia, niin minkähänlaista olis sitten sen jälkeen. Ei kiinnosta ottaa selvää.

Vierailija
77/84 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan, jos sun lauseet on max 2 sanaa pitkiä tai ehdotat heti kotitreffejä. Tähän ainakin itselläni loppuu kiinnostus suomalaisten kohdalla. Myös kahvilaan lähteminen on joillekin ylivoimaista, kun siellä ahdistaa. Mä en haluaa vaikeuttaa elämääni kumppanilla, jolle normaalit arjen toiminnot on hankalia. Jos ekoista treffeistä on vaikea sopia, niin minkähänlaista olis sitten sen jälkeen. Ei kiinnosta ottaa selvää.

Kahvilaan ei kannata lähteä, koska tulokset niissä ovat ala-arvoisia. 

Vierailija
78/84 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjän puolella olisi tullut paljon mätsejä kauniilta naisilta.

Maksullisilta*

Niin ja se vielä korostaa kuinka päin persettä deittimarkinat nykyään ovat 

Vierailija
79/84 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menneisyydessä on ne ajat kun tavalliselle naiselle kelpasi tavallinen mies. Nyt naiset jahtaa samaa harvalukuista miesjoukkoa joka vain panee niitä kaikkia.

Ehkä naiset ovat palanneet takaisin siihen mikä on ominaista eli haluavat olla haaremissa.

Vierailija
80/84 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjän puolella olisi tullut paljon mätsejä kauniilta naisilta.

Ja HIV kaupallisen transaktion kylkiäisenä. Mene vttu sinne, sehän sun henkinen koti on kuitenkin.

Miksi toivot että suomalaiset miehet ennemmin sairastuu vakavaan tautiin kuin että heillä olisi suhde suomalaisen naisen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän