Etelänmies latasi Tinderin Lapissa näin kävi
Muutama tykkäys tuli Lapissa, mutta vain yksi mätsi. Valtaosa tykkäyksistä tuli norjalaisilta naisilta. Pääkaupunkiseudulla tulokset olivat yhtä laihoja. Oskari, toimittajamies on vielä varmaan naisten mielestä keskimääräistä komeampi. Tavallisella miehellä tuskin olisi tullut edes yhtään tykkäystä Lapissa tai pääkaupunkiseudulla.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Menneisyydessä on ne ajat kun tavalliselle naiselle kelpasi tavallinen mies. Nyt naiset jahtaa samaa harvalukuista miesjoukkoa joka vain panee niitä kaikkia.
Ei, vaan nainen just ei huolinut tuollaista ja mies yllättyi.
Vierailija kirjoitti:
Menneisyydessä on ne ajat kun tavalliselle naiselle kelpasi tavallinen mies. Nyt naiset jahtaa samaa harvalukuista miesjoukkoa joka vain panee niitä kaikkia.
Tämä keskustelu itse asiassa todistaa sen hyvin, koska kyseessä oli ihan tavallinen perussiisti mies, mutta koki silti kollektiivisen palstatuomion.
Itse kyllä ottaisin mielelläni reippaan saamelaisnaisen.
Mutta se yksi match, Juulia, oli hot. Eli toimihan se sitten.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jos yhä harvempi nainen haluaa perustaa perheen, ja useimmat naiset kykenee luomaan itse omalla työllään sellaisen elintason kuin haluavat (naisille riittää usein matalampi elintaso) ja naiset saa ystäviltään seuraa, niin.. ja toki kaikki ei halua edes sitä panoa.
Naisten mielestä Oskari on tavismies ja joku yli satakiloinen kulahtanu yh-mamma vastaavasti tavisnainen.
Vierailija kirjoitti:
Venäjän puolella olisi tullut paljon mätsejä kauniilta naisilta.
Ja HIV kaupallisen transaktion kylkiäisenä. Mene vttu sinne, sehän sun henkinen koti on kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu itse asiassa todistaa sen hyvin, koska kyseessä oli ihan tavallinen perussiisti mies, mutta koki silti kollektiivisen palstatuomion.
Mikä kollektiivinen palstatuomio? Eikö häntä sanottu täällä nimenomaan tavikseksi? Mitä vikaa siinä on, että on tavallisen näköinen ihminen? Suurin osa ihmisistähän on nimenomaan taviksia, ja taviksilla on isoimmat markkinat.
Vierailija kirjoitti:
Reippaita ne on, mutta aivan kahjoja.
Vierailija kirjoitti:
No ei ollu hot. Meikit pesee, niin kutosen eukko.
Vierailija kirjoitti:
Hän on varmaan Venäjältä kotoisin.
"Valtaosa tykkäyksistä tuli norjalaisilta naisilta."
Olen sanonut monet kerrat tällä palstalla, ettei suomalaisen miehen tarvitse mennä kuin Ruotsiin tai Norjaan, niin naiset ovat jo aivan eri lailla kiinnostuneita kuin Suomessa. Tuon sanottuani olen saanut palsta-akoilta vain naureskelua ja ivaa, kuinka "hienot ruotsittaret ja norjattaret eivät edes vilkaise pöhöttyneeseen kaljamahaiseen suomiukkoon päin".
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä Oskari on tavismies ja joku yli satakiloinen kulahtanu yh-mamma vastaavasti tavisnainen.
Ei, vaan Oskaria vastaava tavisnainen on tietenkin samaa kokoluokkaa, ikäluokkaa ja tyyliä kuin Oskari.
Eli ei yli satakiloinen. Ja ihan nätti naamasta, tyyliltään tavallinen ja siisti.
Kun te tanokit ette tajua, ettei Tinderissä juurikaan ole naisia. Te olette karkottaneet ne.
Ensimmäinen ja suurin virheenne on, ettette tee kunnollista profiilia.
Toinen virheenne on, että läiskitte tykkäämisiänne haulikolla kaikille. Jätätte kaiken mahdollisen työn sielläkin naisten tehtäväksi.
Kolmas virheenne on arvoihinne liittyvä: kuvittelette, että naisella on jokin velvollisuus levittää teille jalkansa. Se on ällöttävää, naista halventavaa ja teidät epäinhimillistävää typeryyttä. Teette itsestänne pelkkiä k y r p i ä. Moni teistä toki onkin vain k y r p ä, mutta fiksumpien ei luulisi alentuvan sellaiseen. Kun jätätte tonnin miespaskaa naisen seulottavaksi, se ei viitsi etsiä sitä yhtä helmeä sontaläjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oskari on liian ruma pärjätäkseen hyvin Tinderissä. Missä ihme universumissa Oskari ei ole tavallisen näköinen mies, ap hyvä?
Tää. Ei Oskari nyt missään tapauksessa ruma ole, mutta ei todellakaan naisten mielestä keskimääräistä komeampikaan. Ihan perussöpö tavis.
Itse olen Lapista kotoisin, eikä kyllä ole käynyt mielen vieressäkään deittailla tai tinderöidä täällä. Kannattaa tutustua bileiden ja tapahtumien kautta. Joidenkin naisten tiedän tinderöivän laskukaudella, kun tulee söpöjä snoukkaajia eri maista.Mikä Oskarissa on vialla? Tukka mintissä ja siniset silmät. Ainoastaan hieman pyöreät kasvot ja painoa.
- eri
Ei saa olla pyöreät kasvot, eikä painoa. Pitää olla harteikas ja jäntevä kroppa sekä kulmikas leuka ja kapeammat kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kollektiivinen palstatuomio? Eikö häntä sanottu täällä nimenomaan tavikseksi? Mitä vikaa siinä on, että on tavallisen näköinen ihminen? Suurin osa ihmisistähän on nimenomaan taviksia, ja taviksilla on isoimmat markkinat.
Naisilla vaan on vähä eri kriteerit taviksille. Aidosti keskivertoa paremmat miehet on naisille taviksia. Vastaavasti oikeasti rumat naise on myös taviksia naisten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
MIesten mielestä 140-kiloinen Olavi on ihan mainio uros ja viime vuoden miss Suomi tavis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reippaita ne on, mutta aivan kahjoja.
No se ei haittaa, koska olen itsekin aika... hmm... erikoinen.
Jätän pojat käymistilaan ruudun harhamaailmaan, jolla ei ole juurikaan tekemistä todellisuuden kanssa. Eihän nämä tyypit koskaan pääse edes ovesta ulos, joten millä eväillä ne luulevat naisen hurmaavansa :D kun se kahvilakin saa aikaan paniikkikohtauksen ja konkurssin.
N
Nykyään journalismin taso nyt on vuosikausia ollut tätä someihmisten postauksien uudelleen postauksia IP lehdissä.
Tai sitten näitä "oletko aina pyyhkinyt perseesi väärin/Oskari kokeili mullistavaa keinoa perseen pyyhintään ja JÄRKYTTYI!" sitten selviää että Oskari olikin Amerikan Alabaman alametsässä asuva aborginaali joka elää sademetsässä ja vaihtoi eukalyptus puun lehdet vessapaperiin...