Etelänmies latasi Tinderin Lapissa näin kävi
Muutama tykkäys tuli Lapissa, mutta vain yksi mätsi. Valtaosa tykkäyksistä tuli norjalaisilta naisilta. Pääkaupunkiseudulla tulokset olivat yhtä laihoja. Oskari, toimittajamies on vielä varmaan naisten mielestä keskimääräistä komeampi. Tavallisella miehellä tuskin olisi tullut edes yhtään tykkäystä Lapissa tai pääkaupunkiseudulla.
Kommentit (84)
Esim. Oskaria vastaava tavisnainen ulkonäöltään/kasvoiltaan:
Tämän videon vaaleapaitainen nainen jolla hiukset auki
Lapin mimmit on yliopistoissa opiskelemassa. Siellä olevat naiset on viisikymppisiä ja yli, moni etelästä sinne kausityön perään mennyt ja varsin hyvin perillä siitä, mitä sontaa ovat sekä etelän että pohjoisen miehet.
Tinder on täynnä luuserimiehiä, jotka kuvittelevat, että sovellus on pillu-Wolt ja että on normaalia kysäistä ekalla tapaamisella, saako sitä pillua vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menneisyydessä on ne ajat kun tavalliselle naiselle kelpasi tavallinen mies. Nyt naiset jahtaa samaa harvalukuista miesjoukkoa joka vain panee niitä kaikkia.
Tämä keskustelu itse asiassa todistaa sen hyvin, koska kyseessä oli ihan tavallinen perussiisti mies, mutta koki silti kollektiivisen palstatuomion.
Mikä kollektiivinen palstatuomio? Eikö häntä sanottu täällä nimenomaan tavikseksi? Mitä vikaa siinä on, että on tavallisen näköinen ihminen? Suurin osa ihmisistähän on nimenomaan taviksia, ja taviksilla on isoimmat markkinat.
Koska se kollektiivinen palstatuomio koskikin sitä, että tavismies ei kelvannut. Älä nyt heittäydy tyhmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta Tinderissä tuolla naisella on meikit kasvoilla ja kuvat otettu edustavista kulmista oletusfiltterit päällä.
Ja näin ollen matcheissa on liuta erittäin komeita miehiä, jotka jättävät Oskarin varjoonsa.
Parisuhdetta kyseinen nainen ei komistuksen kanssa saa, mutta rimakaan ei laske, kun komeampiakin on (näennäisesti) tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä. Oskari on turpea tissiposki, mutta tuo mimmi missitasoa. No joo, vello sinä limoissasi.
Vierailija kirjoitti:
Hän kertoo videolla, että hänellä oli tinder käytössä kesällä viikon ajan pk-seudulla ja tuolloin sai 23 tykkäystä ja 0 matchia.
Itse saan kesän aikana satoja tykkäyksiä ja 50-100 matchia. Erona toki, että olen oikeasti komea mies ja minulla platinum-tilaus, mitä en tiedä onko Oskarilla.
Vierailija kirjoitti:
Lapin mimmit on yliopistoissa opiskelemassa. Siellä olevat naiset on viisikymppisiä ja yli, moni etelästä sinne kausityön perään mennyt ja varsin hyvin perillä siitä, mitä sontaa ovat sekä etelän että pohjoisen miehet.
Tinder on täynnä luuserimiehiä, jotka kuvittelevat, että sovellus on pillu-Wolt ja että on normaalia kysäistä ekalla tapaamisella, saako sitä pillua vai ei.
Nyt on jo väsynyttä taas, sä oot tota samaa sonkannu tänään jo yli viiteen aihetta käsittelevään keskusteluun🥱🥱 Ymmärräthän sä, että tolla tavalla ei luoda rakentavaa dialogia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta Tinderissä tuolla naisella on meikit kasvoilla ja kuvat otettu edustavista kulmista oletusfiltterit päällä.
Ja näin ollen matcheissa on liuta erittäin komeita miehiä, jotka jättävät Oskarin varjoonsa.
Parisuhdetta kyseinen nainen ei komistuksen kanssa saa, mutta rimakaan ei laske, kun komeampiakin on (näennäisesti) tarjolla.
Montako vuotta olet viettänyt netissä syrjäytyneenä? Olet ihan aito Tinder-uskovainen, mutta yhtään parisuhdetta sulla ei ole ollut koko elämäsi aikana. Voi luoja mitkä harhat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä. Oskari on turpea tissiposki, mutta tuo mimmi missitasoa. No joo, vello sinä limoissasi.
Miltäköhän itse mahdat näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kertoo videolla, että hänellä oli tinder käytössä kesällä viikon ajan pk-seudulla ja tuolloin sai 23 tykkäystä ja 0 matchia.
Itse saan kesän aikana satoja tykkäyksiä ja 50-100 matchia. Erona toki, että olen oikeasti komea mies ja minulla platinum-tilaus, mitä en tiedä onko Oskarilla.
Mitä sä teet niillä matcheilla, paitsi siis pidät tukkimiehen kirjanpitoa ja runkutat?
Vierailija kirjoitti:
"Valtaosa tykkäyksistä tuli norjalaisilta naisilta."
Olen sanonut monet kerrat tällä palstalla, ettei suomalaisen miehen tarvitse mennä kuin Ruotsiin tai Norjaan, niin naiset ovat jo aivan eri lailla kiinnostuneita kuin Suomessa. Tuon sanottuani olen saanut palsta-akoilta vain naureskelua ja ivaa, kuinka "hienot ruotsittaret ja norjattaret eivät edes vilkaise pöhöttyneeseen kaljamahaiseen suomiukkoon päin".
Suomalaiset naiset ovat uskomattoman nirsoja. Saan joskus SUOMESSA melkein enemmän matcheja hyvännäköisten ja fiksujen ulkomaalaisten eurooppalaisten naisten kanssa kuin suomalaisten kanssa. Ja siis huomatkaa, kyllä minulla on suomalaisten naistenkin kanssa vientiä, mutta ovat suhteellisesti katsoen erikoisen nirsoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi hyvin olla, koska kyseinen nainen on valitellut vaikeuksiaan löytää kunnollisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä teet niillä matcheilla, paitsi siis pidät tukkimiehen kirjanpitoa ja runkutat?
Tapaan niitä, jotka ovat tarpeeksi kiinnostavia. Olen valikoiva. Se että tulee match ei tarkoita, että seuraavana kesänä vietetään häitä.
Sanoisitko samaa naiselle, jolla on vastaavasti paljon matcheja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What? Ei todellakaan ole missitasoa, vaan ihan perusnätti tavisnainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jo väsynyttä taas, sä oot tota samaa sonkannu tänään jo yli viiteen aihetta käsittelevään keskusteluun🥱🥱 Ymmärräthän sä, että tolla tavalla ei luoda rakentavaa dialogia.
Ilmeisesti siis moni muu on ollut samaa mieltä kanssani, koska tämä on eka ketju johon törmäsin. Ei mua incelismi ja tasojankuttajat hirveästi kiinnosta. Jos mua ja muita naisia kiinnostaisi, niin te ette olisi yksin ja puutteessa.
Mitään rakentavaa en edes yritä harhamaailmassa vellovien maanisten tilasto-incelien kanssa enkä usko että kukaan muukaan :D mutta saahan sentään Tinder ja A. Tate teidän niukat massit ja on varmaan iloinen siitä että sijoitettu pääoma tuottaa edelleen voittoa haha!
Naisten dilemma. Halutaan niitä top 10% miehiä kiikkiin, mutta kun ne 10% miehet tietävät olevansa haluttuja ja usein deittisovelluksessa etsivät muuta kuin vakavaa suhdetta. Nainen sitten elättelee toiveita näiden miesten kanssa, vaikka lopulta usein päätyy lempatuksi. Oman tasoiset miehet taas eivät samalla tavalla kiinnosta, vaikka niihinkin joskus lopulta tyydytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltäköhän itse mahdat näyttää?
Aika hyvältä ikäisekseni, mutta en ole tyrkyllä tinderissä enkä myöskään vollota yksinäisyyttä ja sukuelimen puutetta netissä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole hyvännäköinen, mutta lisäsin tindertililleni kuvan sijoitustilini saldosta ja aikalailla samoihin lukuihin päästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaan niitä, jotka ovat tarpeeksi kiinnostavia. Olen valikoiva. Se että tulee match ei tarkoita, että seuraavana kesänä vietetään häitä.
Sanoisitko samaa naiselle, jolla on vastaavasti paljon matcheja?
Ai mitä samaa? Kysyin sinulta koska en tunne miehiä enkä varsinkaan naisia, jotka olisivat Tinderissä. Yksi entinen naisystävä oli ja hän esitteli niitä ukonturilaita ja naurettiin niille yhdessä. Tämä nainen oli lähes 70-vuotias ja miehet alkaen 25.
Tilastollisesti Tinderissä miesten top 10% matchaavat naisten top 80% kanssa.
Loput 90% miehistä matchaavat naisten bottom 10% kanssa.
Tämä ei tietenkään tarkoita, että 80% naisista kelpaisi 10% miesten kanssa parisuhteisiin. Vain sitä, että koska suurin osa naisista saa matcheja komeailta tai komeahkoilta miehiltä, eivät he laske Tinder-rimaa matchaillakseen oman tasoistensa kanssa, vaan he jäävät odottelemaan joko yksi kiinnostavista miehistä kiinnostuisi heistä (muutenkin kuin helppona panona).