Olen niin onnellinen, nyt 40v ja minun ei tarvitse enää ikinä miellyttää yhtään miestä!
Voin elää yksin ihan juuri kuten haluan, alan olla sen ikäinen että miehiä ei kiinnosta muutenkaan. Olen terve ja sporttinen, ura ja raha-asiat kunnossa.
Mikä vapaus, voin keskittyä ihan kaikkeen muuhun koko loppuikäni.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet aina niin kiukustuvat tällaisista aloituksista. Miksi? Ei heillä muutenkaan ollut mitään mahiksia aloittajan suhteen.
Ei varmaan enää, mutta toisaalta ap:n parasta ennen -päiväys on jo mennyt. Aloitus tosin jättää vaikutelman, että aika huolella on ap:n röörejä hoonattu nuorempana.
Siinä on mitä muistella sitten kiikkustuolissa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet aina niin kiukustuvat tällaisista aloituksista. Miksi? Ei heillä muutenkaan ollut mitään mahiksia aloittajan suhteen.
nyt on vihaiset itsepetokset tulilla :DD
fakta: yhtään miestä ei kiinnosta paskan vertaa, paitsi kiva tulla vit tuilemaan incel-emakolle
Vierailija kirjoitti:
miehiä kiukuttaa, kun naiset ovat oivaltaneet, että ilman heitä elämä on seesteistä.
N 50+ ja jo yli 20 vuotta ilman miestä/miehiä
Miehet huokaisevat kollektiivisesti helpotuksesta kun välttivät joutumasta tekemisiin suhteesta puhumattakaan tällaisten naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
miehiä kiukuttaa, kun naiset ovat oivaltaneet, että ilman heitä elämä on seesteistä.
me miehet ollaan aikoja sitten käännetty naisasioissa katseet ulkomaille, ja sekös teitä natsiämmiä korpeaa :DD
Vierailija kirjoitti:
Suurin kysymys sinulle ap. Miksi ihmeessä vasta 40 vuotiaana mietit tuollaista? Minä samanikäisenä miehenä tajusin jo yli kymmenen vuotta sitten että elämäni jää elämättä jos jatkan naisen kanssa. Olin joutunut luopumaan harrastuksista, kavereista, en saanut enää käydä missään yksin kun aina roikuttiin mukana. En voinut valita seuraani kuten nyt voin. Minulla on edelleen naisia, mutta he ovat ystäviä. Tavataan, kahvitellaan, käydään kivoilla viikonloppureissuilla, saunotaan ja pidetään hauskaa. Mutta ei ketään naista en halua yhtään lähemmäksi vaikka aika moni nainen haluaisi enemmänkin. Mies 40v
Jos sinä jouduit luopumaan noista naisen takia niin olit vääränlaisen naisen kanssa. Jos jouduit luopumaan noista koska sait lapsia niin tervetuloa lapsiperhe-elämään. Siinä joutuu kumpikin tekemään kompromissejä kun elämä muuttuu niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Koska nykyinen yhteiskunta perustuu parisuhteeseen ja yhteiseen kotiin. Jos niitä ei ole, niin ei miehellä ole intoa osallistua verojen maksuun, infrastruktuurin ylläpitoon tai maanpuolustukseen. Yrittäkää nyt ymmärtää se. Tämä yhteiskunta tulee olemaan hyvin erilainen parin vuosikymmenen jälkeen.
Mitähän aloittaja mahtaa tarkoittaa toisen miellyttämisellä ja miksi niin on minkään ikäisenä tarvinnut tehdä? 45 on vielä kovin nuori ja paljon hyvää elämää edessä. Itse löysin uuden ihanan miehen 41-vuotiaana, enkä koe, että kummankaan tarvitsee sen kummemmin miellyttää toista. Siksihän me yhdessä olemme, että koemme toisen juuri omana itsenään sellaisenaan sellaiseksi, jonka kanssa haluaa olla. Ikä tuo ehkä juuri sen edun, että tietää mistä tykkää ja mitä kaipaa, niin kun sen sitten löytää, on yhdessä helppoa ja lupsakkaa. En minä viihtyisi sellaisen kanssa, joka tekee jotain vain minua miellyttääkseen. Eri asia toki, jos puolin ja toisin joskus jotain toisen ilahduttamiseksi tekee, vaikka ei itse niin intona asiaan olisikaan.
Eli ei kannata heittää lasta pesuveden mukana ja luopua kokonaan miehistä jos vaikka aiemmin ei olisikaan kohdalle osunut sopivaa tai ei itse ole osannut olla oma itsensä. Seuraava voi olla parempi. Tietty saahan sitä ilmankin elää, jos se paremmalta tuntuu.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
me miehet ollaan aikoja sitten käännetty naisasioissa katseet ulkomaille, ja sekös teitä natsiämmiä korpeaa :DD
Pari sukupolvea kasvatettu tuli sekundanaisia. Mielenkiintoista nähdä minkälaisen naissukupolven tuleva megalama ja akkakuplan puhkeaminen kasvattaa.
Vierailija kirjoitti:
ei tarvi miellyttää 40 on hyvä ikä naiselle
Muuten oikein, mutta esivaihtarit alkaa noin 47-49 vuotiaana, ei 38-41.
Todella suurin muutos ulkonäössäkin tapahtuu 45-50. 40 v ei tiedä mitään, mikä on fiilis 49v. Nim. Kokemus
Ap on nainen, jolla etuajassa alkanut hormonit hiipua, se tekee tuota ja on täysin luonnollista. Limakalvot herkkenee niin, ettei ne enää kestä seksiä eikä se kiinnostakaan. Sekin hyvä asia.
Normaalisti 40-45 v on ns. Joutsenlaulu jolloin neljänkympin kriisissä hyppivät sinne tänne ja osa saa iltatähden.
Meno rauhoittuu Huomattavasti 45-50, koska alkaa tosissanne estrot laskea, silloin ei vauvojaan enää juuri saada. Yksilöllistä, mutta näin yleensä. 50-51 sitten loppuu kuukautiset kokonaan.
Ymmärrän. Minulla on aina 3-4, 10-15 v. nuorempaa miestä rakastajana, joita näen tarpeen mukaan. Lähinnä seksin ja läheisyyden merkeissä. Yhteenkään en ole sitoutunut tai pyri miellyttämään millään tavalla. N45
Miks sää sit nuorempana miellytit miehiä? Ei 25-39v nyt enää niin tyhmä ole ettei osaa tehdä hyviä päätöksiä elämässään.