Olen niin onnellinen, nyt 40v ja minun ei tarvitse enää ikinä miellyttää yhtään miestä!
Voin elää yksin ihan juuri kuten haluan, alan olla sen ikäinen että miehiä ei kiinnosta muutenkaan. Olen terve ja sporttinen, ura ja raha-asiat kunnossa.
Mikä vapaus, voin keskittyä ihan kaikkeen muuhun koko loppuikäni.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Ei onnellisessa suhteessa tartte miellyttää ketään
Kyllä vaan tarvitsee. Missään suhteessa kukaan ei ajattele samalla tavalla kaikesta.
Ei kai se ennenkään pakko ollut? Näinhän naiset aina neuvovat miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikäs siinä, sit eiku vaan mattoa nuolemaan. Ei se väärin oo.
Klassista. Jos ei halua paskaa miestä, on lesbo. No ei. Olette vain osoittaneet niin useasti olevanne paskoja, ettei enää kiinnosta.
Kiva luonne. Veisin sut pari kertaa sänkyyn ja sit ghostaisin.
M36
Juuri sinun kaltaisesi miehet on jo opittu tunnistamaan. Jäät nuolemaan näppejäsi oman nyrkkikyllikkisi jäljiltä.
Miehet aina niin kiukustuvat tällaisista aloituksista. Miksi? Ei heillä muutenkaan ollut mitään mahiksia aloittajan suhteen.
Olet siis ruma jos miehet antavat sinun olla rauhassa.
Minkä takia aiemmin olet miellyttänyt miehiä?
Eipä ole koskaan tarvinnut miellyttää sen enempää yhtään miestä kuin naistakaan. Onneksi ei ole ollut itsetunto iästä kiinni.
Naiset ensin kiinnostuvat vain harvoista täydellisistä miehistä, pettyvät siihen että kelpasivat vain seksiin vaikka yrittivät miellyttää vaikka millä tempuilla. Ja sitten lyttäävät kaikki miehet paskoiksi ja sanovat että ovat onnellisempia ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassista. Jos ei halua paskaa miestä, on lesbo. No ei. Olette vain osoittaneet niin useasti olevanne paskoja, ettei enää kiinnosta.
Äläs ny... kaikki naiset on vähän lespoja, toiset enemmän ja toiset vähemmän. Ja oikeissa olosuhteissa jokainen nainen kyllä mielellään lipsuttelee mattoa.
Olet oikeassa. Ihan mitä vain ennemmin kuin sinun pikku katkarapusi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet aina niin kiukustuvat tällaisista aloituksista. Miksi? Ei heillä muutenkaan ollut mitään mahiksia aloittajan suhteen.
Ei varmaan enää, mutta toisaalta ap:n parasta ennen -päiväys on jo mennyt. Aloitus tosin jättää vaikutelman, että aika huolella on ap:n röörejä hoonattu nuorempana.
Ymmärrän ap. Itse olen asumuserossa, eroa harkiten. Aina kun olen omassa kodissani, rauha tulee kuin itsestään. Miehen luona täytyy ottaa bisseä että kestää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ensin kiinnostuvat vain harvoista täydellisistä miehistä, pettyvät siihen että kelpasivat vain seksiin vaikka yrittivät miellyttää vaikka millä tempuilla. Ja sitten lyttäävät kaikki miehet paskoiksi ja sanovat että ovat onnellisempia ilman.
Sama kuin jos tavismies kiinnostuu vain missin näköisistä naisista. Tulee kupatuksi rahoistaan, koska taviksena ei kelpaa parisuhteeseen heille. Katkeroituu ja haukkuu kaikki naiset paskoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsessä ei tietenkään ikinä mitään vikaa? Kuitenkin hyvin moni nainen elää onnellisena miehen kanssa.
Suurin kysymys sinulle ap. Miksi ihmeessä vasta 40 vuotiaana mietit tuollaista? Minä samanikäisenä miehenä tajusin jo yli kymmenen vuotta sitten että elämäni jää elämättä jos jatkan naisen kanssa. Olin joutunut luopumaan harrastuksista, kavereista, en saanut enää käydä missään yksin kun aina roikuttiin mukana. En voinut valita seuraani kuten nyt voin. Minulla on edelleen naisia, mutta he ovat ystäviä. Tavataan, kahvitellaan, käydään kivoilla viikonloppureissuilla, saunotaan ja pidetään hauskaa. Mutta ei ketään naista en halua yhtään lähemmäksi vaikka aika moni nainen haluaisi enemmänkin. Mies 40v
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ap. Itse olen asumuserossa, eroa harkiten. Aina kun olen omassa kodissani, rauha tulee kuin itsestään. Miehen luona täytyy ottaa bisseä että kestää.
Minusta tuntuu samalta. Olen tulossa alkoholistiksi, koska en kestä tuota miestä enää.
N56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu samalta. Olen tulossa alkoholistiksi, koska en kestä tuota miestä enää.
N56
No tuossa iässä sillä ny enää mitään väliä ole, toinen jalka haudassa.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis juoppo, mutta syytät siitä miestä.
miehiä kiukuttaa, kun naiset ovat oivaltaneet, että ilman heitä elämä on seesteistä.
N 50+ ja jo yli 20 vuotta ilman miestä/miehiä
Ei oikein vakuuta, jos asiaa pitää julistaa vauva-palstalla. Vaikutat yksinäiseltä ja katkeralta. Oikeasti et enää kelpaa miehille, ja yrität vain itsellesi vakuutella asian olevan jotenkin toisin.
Muut kuin lesbot ja frigidit siis mielestäsi haluavat paskan miehen? Erikoinen väite.