Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yököttää jo jouluruoat

Vierailija
25.12.2025 |

Vasta kaksi jouluateriaa eilen ja tänään, nyt jo lähes oksettaa ajatus, että pitäisi vielä syödä jotain tunkkaisia laatikoita ja kinkkua. No, en kyllä syö. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla pakottamassa. Mä syön iltapalaksi laatikkoa ja kinkkua. Suklaat meinaan söin jo.

Vierailija
2/9 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma joka joulu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö. Minä en tehnyt yhtään perinteistä ruokaa. Hypättiin pois siitä oravanpyörästä

Vierailija
4/9 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin tänää kun lämmitin laatikoita joita kinkun kanssa söin. Huomenna on vielä yhteen ateriaan ja sitten saa riittää taas vuodeksi. 

Vierailija
5/9 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä joulua

Vierailija
6/9 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ei tänä jouluna uponnut enää entisellä lailla nuo perinteiset jouluruoat, siis kinkku ja laatikot. Ehkä ne ei ole enää tätä päivää tai niihin on vain jo leipiintynyt näin lähes viisikymppisenä. 

Vierailija
7/9 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä te teette noita ruokia? Ja vieläpä niin isoja määriä, että samaa ruokaa on sitten "pakko" syödä monta päivää?

On tosi ikävää sekin, jos tulee ruokahävikkiä.

Vierailija
8/9 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on kai monia loukkaavaa sanoa, ettei tykkää jouluruuista. Ne edustavat jotain pyhää ja kansallista, mitä ei saa loukata.. 

Minulle riittäisi kalapöytä,  niitä laatikoita maistan nokareen, enkä koskaan ole oppinut tykkäämään. Kinkkua en ole syönyt vuosiin.

Vierailija
9/9 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo vähän liikaa, jos syömäkelpoinen ruoka yököttää ja oksettaa. Voisi vähän hillitä ulosantia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi