Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤TP:t viikolla 17-18¤¤¤

23.04.2007 |

Vanha pino oli sen verran pitkä, että aloittelen uutta näin uuden viikon kunniaksi.

Tässä vielä edellisen pinon pulinat :)

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10024442&p=3&tmode=1&smod…

Sateinen maanantai täällä pääkaupungissa... heti tuntee itsensä paljon vetämättömämmäksi. Molemmat tytöt kotona joten oltiin aamupäivä asukaspuiston sisätiloissa leikkimässä ja illalla vielä kaverin luona kääretortulla -joka piristi kummasti.

Tuli vielä mieleen tosta viivin_ ikävästä kätilökokemuksesta, että olen " vanhemmiten" tullut paljon kriittisemmäksi eri palveluiden tarjoajia kohtaan eli jos aihetta löytyy niin teen kyllä reklamaation.

Viimeisin episodi oli helmikuussa silja linen risteilyllä kun oltiin aamupalalla ja tein kuopukselle leivän mukaan kun ei syönyt siellä buffet aamiaisella juurikaan mitään. Tarjoilija näki sen ja sanoi todella kovaan ääneen, ettei täältä saa viedä mitään mukana. Yritin selittää, että kyse on 1v. lapsesta ja yhdestä leivästä ja sehän vaan innostui ja meuhkasi mulle aika lailla. Jopa pari ventovierasta sivussa istujaa tuli sanomaan, että kannattaa tehdä valitus. No minähän tein ja saatiin ihan " kivan" suuruinen lahjakortti siljalle ja hirveät pahoittelut ja kerrottiin, että asia viety eteenpäin kys. henkilölle.

Mutta nyt iltapalan tekoon kun tytöt nukkuvat jo :)

j

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootan että Juho herää(meni jo 11:15 päiväunille) ja sitten kaverin lapsen 3v juhliin,neitonen.

Heillä on 3 lasta.

Juho heräs kans 6:00 =( mä en millään jaksanut nousta ja

herätä noin aikasin,se taas alkanut aikaistumaan sen heräämiset..

21:15 meni nukkumaan,huoh...

Ens viikolla koitetaan samaan huoneeseen noita nukkumaan mutta voi olla ettei tuu mitään,tänäänkin olis Katrikin kuudelta herännyt jos

samassa huoneessa olis olleet.

Ja se tutti,sitä kaipaa joskus kun yöllä huomaa sen pudonneen.

Voi kun pääsis miehen kanssa kaksin jonnekin...

vaan ei niin ei.

Me muuten suunnitellaan lattiaremonttia tänne ja ehkä vessaankin vähän,se piristää tosi paljon ja tuntuu kivalta kun muuten oon niin

kyllästynyt asuun tässä.

Nyt on vaan vanhat muovimatot lattiassa.

Muutenkin menee paremmin meillä=)

äityliini ja Juho 1v5kk1pv=)

Vierailija
22/30 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me täällä taas ollaan jo oltu hereillä melkein tunti..hoh hoijakkaa..Poika lähti eilen ex-tempore yökylään, ja me vietettiin luopuksen kanssa rauhallsita iltaa. =) Kyllä neiti vähän väliä kyseli veikan perään..

Mitäs vappusuunnitelmia teillä on? Me mennään siskon perheen luo kyläilemään, ja huomenna, jos säät sallii, koko porukalla Korkeasaareen.

Nyt ei muuta mielessä, en edes muista, mistä täällä on keskusteltu.. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti jo kuudelta töihin, jotta pääsee puolen päivän jälkeen jo kotiin. Tytöt heräsi just ja katsovat lastenohjelmia.

Meidän viikonloppu meni nopeasti ja rennosti, siellä kylpylässä oli ihanaa!!! Nyt on naama ja jalat hoidettu, nukuttu 11h yöunet, syöty hyvin ja paljon ja rauhassa. Tytöillä oli menny mummilassa hyvin ja kun eilen haettiin niin molemmat juoksivat heti syliin :)

Vappusuunnitelmista... mennään kavereille, sinne tulee 8 aikuista ja 7 lasta. Tehdään yhdessä tapaksia ja nautitaan kuohuvaa! Huomenna mennään läheiseen puistoon piknikille tai sataessa retkeillään kotona yhden kaveriperheen kanssa.

ILOISET WAPUN TOIVOTUKSET MEILTÄKIN!!!

j

Vierailija
24/30 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Jokohan viikko on vaihtunu, mut no kirjottelen vielä tähän kunnen jaksa tarkistaa. .

Ukko lähti aamusella työkeikalle ja huomenna myöhään kai tulee kotio. Meillä ei onneksi sen kummempia suunnitelmia ollukkaa, koska kaikki sairastellaan. Ehkä huomenna ois käyty vähä ajelulla ns. maaseutukierroksella.

Akan vien tänään hoitoon riehumaan vähäksi aikaa. Viime viikko meni sisällä. Mitä nyt loppuviikosta pari kertaa akka jo kykeni oleen vähä pihalla. Eli voitte arvata ettei meinaa välillä olla tekemistä ja seinät ei meinaa riittää meille kaikille. Yrittäny keksiä sitte uusia juttuja akalle puuhattavaksi. Eilen mm. piirrettiin käden kuvia ja koristeltiin niitä hienosti, sormuksia jne :)

Kossi yskii tosi räkäsesti, mutta huomattavasti parempana jo on. Itellä oikeestaan menny ohi. Välillä joutuu niistämään liisteriä *yök* :/ Mutta eilen sitten ukolla alko iskemään päälle ja siittä huolimatta lähti reissuun. Toivoa vaan ettei nouse kuume. Ei varmasti herkkua ois toiselle puolen suomee ajaa palelevana ja pärskivänä + tehä vielä töitä perillä.

Mun shoppailureissu tosiaan peruuntu. Mutta tällä viikolla aiotaan kaverin kans yrittää uuestaan. Pitäkää peukkuja, että lauantaina tää mami pääsee tyhjentään hyllyjä ;)

Z ja Kossi 3kk ja päivä

Vierailija
25/30 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAUSKAA WAPPUA!

TOIVOO ÄITYLIINI JA JUHO JA KATRI =)

p.s.itse meen baarin illalla vaikka hitsi vie,iski pieni flunssa=(

nuha ja kurkkuun käy mutta en peru en=)

Vierailija
26/30 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä elo jatkuu aika huonoissa merkeissä... Esikoisella edelleen ripuli perjantaisesta mahataudista. Minä ja mieheni sairastuttiin kummatkin mahatautiin la-su yönä. Tauti oli tosi raju ja ihan heikkona/huonona kumpikin. Onneksi pikkusiskoni 15vee oli meillä yötä ja katsoi sitten sunnuntain noita meidän poikia, kun itse oltiin sängyn pohjalla. Täytyy sanoa, että olo on vielä tosi heikko ja hyvä kun pystyssä pysyy.

Että tällaista vappua meillä tällä kertaa.

Joeelan viikonloppu kuullosti tosi mukavalta! Ja vappusuunnitelmat myös :) Tässä kolmosta kuumeillessa olen kans miettinyt sitä, että juuri kun helpottaa lasten kanssa niin kaikki alkaisi alusta. Mutta toisaalta kun niitä lapsia haluaa, niin joskushan se on kuitenkin edessä :) Ja onhan se vauva-aika kuitenkin kallisarvoista omalla tavallaan. (Meillä yritys alkamassa kesällä, jänskättää...)

Äityliinille hauskaa baari-iltaa! Kiva että teillä menee paremmin.

No, nyt ei jaka´sa enää istua kauempaa tässä, kun olo on niin heikko...

Hyvää Vappua vielä kaikille

Minsku ja pojat 2v11kk ja 1v5kk

Vierailija
27/30 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites meni vappu?!

Meillä meni ihan rauhallisesti. Maanantaina oltiin kavereilla klo 23:een, pienempikin jaksoi hyvin ja mikä parasta nukuttiin koko porukka tiistaina klo 10 :) Tiistaina oltiin piknikillä läheisessä asukaspuistossa, jossa oli grilli ja paljon puiston vakiporukkaa.

Sitten sain vielä ihmeinspiraation ja laitoin eilen parvekekukat, etupihan ruukkuihin kukat ja rapsutin vähän takapihaa ja illalla järjestelin tyttöjen talvivaatteet pois ja kesä/kevät vaatteet kaappeihin.

Tänään oli kaveri lapsensa kanssa kylässä, oltiin puistossa ja sitten meillä lounaalla, 6h meni hujauksessa... Todella outo sää ollut tänään; aamulla satoi kaatamalla, sitten oli pilvistä sen jälkeen aurinko paistoi ja lopuksi satoi vielä rakeita!

j

Vierailija
28/30 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, meillä meno tosiaan vappua siinä oksennustaudista selvitessä. Oli muuten todella raju tauti. En muista noin pahana ikinä itelläni olleen. Moneen kertaan meinasi taju lähteä (olen kyllä muutenkin helposti pyörtyvä). No onneksi se on nyt ohi. Esikoisella vaan on edelleen maha löysällä.

Eilen sitten päästiin monen perättäisen sisälläolopäivän jälkeen aamupäivällä pyörähtään vapputorilla. Ja illalla käytiin kaveriperhettä moikkaamassa!

Vaan meidän " vauveli" se vaan on pysynyt terveenä! ONNEKSI :) *koputtaa puuta*

Mutta hei, nythän ollaankin jo toukokuussa! Kesä koputtelee ovelle, ihanaa! Vaikka ei aina heti uskoisi kun ulos katsoo...

Minsku ja pojat

Vierailija
29/30 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin just uimasta ja täällä rauha maassa :)

Esikoinen vietiin mummin ja vaarin luo kun halusi mennä yökylään. Pienempi nukkuu kuin tukki omassa sängyssään. Mies on kaupassa ostamassa mulle herkkuja, koska lähtee sitten kavereiden kanssa pelaamaan golfia ja illanviettoon.

Ulkonakin on ihana ilma, mutta taidan mennä lepäilemään ja lukemaan uutta perhe-lehteä. Aurinkoista viikonloppua kaikille. Tulkaas siskot pinoutumaan...

j

Vierailija
30/30 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulitteko jo etten ole baari-illan jälkeen enää hengissä?=) heh

Oon mä mutta tiistaina olin kyllä " puolikuollut" ,krapula loppui

kokonaan vasta seuraavana yönä,hih.

Mulla oli aika vauhti päällä kyllä.

Nyt sitten kuten arvata saattaa,olen kipeänä,en oo jaksanut kirjoitella vaikka pari kertaa meinasinkin.

Flunssa siis,ei kuumetta mutta kauhee nuha ja viime yönäkin valvoin nuhan ja suun/kurkun pahan kuivumisen takia,jatkuvasti oli juotava että pystyi ees nielemään,inhottavaa.

Juho heräs 6:15 tietysti..oon niin väsynyt,mies anopilla hommissa ja me vaan kotona,aamupäivästä oltiin ulkona,

esikoista koitettiin houkutella apurattaiden poisottamiseen,ei onnistunut,tytöltä puuttuu oma tahto ja rohkeus,

kokeili se 3 kertaa ajamista niin että apupyörät oli nostettu ylös ja voi reppanaa kun niin jännitti,joka kerta minä tai mies pidettiin siis

kiinni tytöstä kun ajoi(tuossa ei tarakkaa ole).

Mutta kun sais sen kokeileen tuota niin rohkeutta jos tulis ja varmuutta.

että mua tympii tää niistäminen mutta hauskaa lauantain jatkoa=)

äityliini ja Juho marraspoju vm.05=)