Miksi aina syyllistetään naista jos miehellä on salasuhde?
Mistä oletettavasti toinen voi tietää onko suhde vai ei, ennenkuin tämä paljastuu? Silti toiset ihmettelee miksi nainen pysyy suhteessa.
Itseä ei enää kiinnosta pätkääkään koko mies, mutta pidän kodin, kunnes lapset lentävät pois, Käytännössä olen ollut vapaa jo kun salasuhteesta kuulin, sääliä en kaipaa, voin hyvin.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa kivalta suhteelta. Itse pistin kyllä sivusuhteilleen miehen kylmästi pihalle yksin omistamastani asunnosta, vaikka lapset oli pieniä. Mies siinä murtui, mutta lapset ja minä mennä porskutimme, kun ei sitä miestä ennenkään paljon näkynyt.
Ei ole KIVA suhde, mutta en omista asuntoa yksin, ja tässä ei kauaa enää porskuteta kun esikoinen lentää pesästä, ehkä jaksan odottaa sinne asti. Kivan mies on itse pilannut.
Melkein koko historian ajan miehiä ei ole nähty kykenevänä hallitsemaan omia himojaan; naiset ovat olleet vastuussa siitä, että mies ei pääse toteuttamaan näitä himoja. Valitettavasti vieläkin moni ajattelee näin.
Vika on pääsääntöisesti naisen, joko vaimon tai kakkosnaisen. Mies on aina sivullinen uhri.
Ihmettely ei ole sama kuin syyllistäminen. Jos elää itse onnellisessa parisuhteessa, on jotenkin käsittämätöntä, että joku pystyy asumaan yhtään pidempään kuin on pakko saman katon alla ihmisen kanssa, jota ei arvosta ja jota kohtaan tuntee suurta halveksuntaa jne. Mutta varmaan asioihin ajautuu pikkuhiljaa ja tilanne ei usein ollut kovin optimaalinen ennen salasuhdettakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa kivalta suhteelta. Itse pistin kyllä sivusuhteilleen miehen kylmästi pihalle yksin omistamastani asunnosta, vaikka lapset oli pieniä. Mies siinä murtui, mutta lapset ja minä mennä porskutimme, kun ei sitä miestä ennenkään paljon näkynyt.
Ei ole KIVA suhde, mutta en omista asuntoa yksin, ja tässä ei kauaa enää porskuteta kun esikoinen lentää pesästä, ehkä jaksan odottaa sinne asti. Kivan mies on itse pilannut.
Miksi pitäisi odottaa? Osaat kyllä muuton ja eron järjestää ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettely ei ole sama kuin syyllistäminen. Jos elää itse onnellisessa parisuhteessa, on jotenkin käsittämätöntä, että joku pystyy asumaan yhtään pidempään kuin on pakko saman katon alla ihmisen kanssa, jota ei arvosta ja jota kohtaan tuntee suurta halveksuntaa jne. Mutta varmaan asioihin ajautuu pikkuhiljaa ja tilanne ei usein ollut kovin optimaalinen ennen salasuhdettakaan.
Ei tässä kukaan tunne halveksuntaa ketään kohtaan. Parisuhde ei välttämättä kestä onnellisena kymmeniä vuosia. Arvoistaisin itse vain rehellisyyttä.
minua ei mies oo kiinnostanu suhteen julki tulon jälkeen ja odotan päivää kun jättää meidät rauhaan. en totta tosiaan tajua miksi ei lähtenyt kun ei kerta kiinnostanut tämä perhe elämä vaan alkoi sekoilemaan. arvostus meni totaalisesti ja mun silmissä on umpi luuseri ja tehköön mitä temppuja tahansa ei rakkaus syty siihen suuntaan enää koskaan. niin alhainen oli tekonsa kuin olla ja saattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi odottaa? Osaat kyllä muuton ja eron järjestää ihan itse.
Tämä on mielenkiintoinen pointti. Että HETI on häivyttävä vaikka saisi kerättyä leveämmän leivän itselleen hetken odottamalla, mieshän ei tiedä vaimon elämästä enää mitään. Eikä ole varaa mihinkään sanoa.
Vierailija kirjoitti:
minua ei mies oo kiinnostanu suhteen julki tulon jälkeen ja odotan päivää kun jättää meidät rauhaan. en totta tosiaan tajua miksi ei lähtenyt kun ei kerta kiinnostanut tämä perhe elämä vaan alkoi sekoilemaan. arvostus meni totaalisesti ja mun silmissä on umpi luuseri ja tehköön mitä temppuja tahansa ei rakkaus syty siihen suuntaan enää koskaan. niin alhainen oli tekonsa kuin olla ja saattaa.
Just tämä, ei minulla ole mitään tunteita. Mutta lasteni vuoksi elän tässä, ja ihan omaa elämää sinänsä muuten. Mies on tyhmä jos ei itse lähde kuvitellen että hoidan kodissa asiat kuten ennen, no en todellakaan enää hoida. Mutta lapseni on minulle ykkösiä, miksi kiirehtisin kun sitten jos hankin yksin kämpän, olen töissä 24/7 että saan maksettua ison kämpän mihin mahdutaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tämä, ei minulla ole mitään tunteita. Mutta lasteni vuoksi elän tässä, ja ihan omaa elämää sinänsä muuten. Mies on tyhmä jos ei itse lähde kuvitellen että hoidan kodissa asiat kuten ennen, no en todellakaan enää hoida. Mutta lapseni on minulle ykkösiä, miksi kiirehtisin kun sitten jos hankin yksin kämpän, olen töissä 24/7 että saan maksettua ison kämpän mihin mahdutaan
Köyhä lokki
Eihän naisia syyllistetä edes silloin kun on syytä, saati sitten tässä kuvatussa tilanteessa.
Syyllistän miestä ja kakkosta, kolmosta jne. Valehtelevia pelkureita.
Kuka niitä puheita pitää?
Ympärillä olevat naiset tietenkin. Ei miehet keskuudessaan puhu "kun sillä on niin karmea muija että ymmärtäähän sen että käy vieraissa"
Ystävä olisi ollut se joka olisi minulle tullut kertomaan exmieheni liikkeistä.
Vaan ei.
Hiljaa oltiin ja puisteltiin päätä kuin mä olen niin tyhmä etten tajua ja on se aika surkea kun ei tajua lähteä.
Mies sai kirkkaimman kruunun.