Mies, jos tyttöystävä tai vaimo haluaa mennä tyttöjen iltaan tai tyttöjen matkalle, juokse!
Tuo on red flag. Nainen tulee pettämään. Varsinkin jos määränpää on joku baari tai yökerho missä on jatkuvasti miesten huomion kohteena.
Aidosti uskollinen nainen ei leiki tulella.
Kommentit (116)
Kyllä naisten kuuluu päästä tuulettumaan!! Ei naiset petä niin kuin kaikki miehet pettää ja jos nainen vahingossa pettä niin se pitää antaa naiselle anteeksi kun ei nainen tarkoittanut sitä
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä juosta tarvi. Siinähän menee. Turha vaan kuvitella että olisi tervetullut takaisin. Kaikki sen tietää mitä niissä "tyttöjen illoissa" tapahtuu. Omalle puolisolle valehdellaan että siellä oli vaan tyttöjä mutta aina siellä on vieraita miehiä
Ja itsekään et koskaan käy tapaamassa kavereita, et saunailloissa, työpaikan pikkujouluissa, harrastuksissa jne? Että elämä on ihan vaan kotoa töihin ja töistä suoraan kotiin. Yhdessä käytte sitten pari kertaa viikossa ruokakaupassa.
Totta puhut. Kaikissa omista parisuhteissa missä naisen on ollut pakko päästä tyttöjen kanssa bilettämään on vain johtanut siihen että nainen on pettänyt samalla tavalla kuin kaikki muutkin hänen ystävät on päätynyt pettämään silloisia miehiään niissä tyttöjen illoissa bilettävillä naisilla ei kauhean pitkiä parisuhteita ole kun kaikki on päättynyt suhteellisen nopeasti naisen pettämiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä juosta tarvi. Siinähän menee. Turha vaan kuvitella että olisi tervetullut takaisin. Kaikki sen tietää mitä niissä "tyttöjen illoissa" tapahtuu. Omalle puolisolle valehdellaan että siellä oli vaan tyttöjä mutta aina siellä on vieraita miehiä
Ja itsekään et koskaan käy tapaamassa kavereita, et saunailloissa, työpaikan pikkujouluissa, harrastuksissa jne? Että elämä on ihan vaan kotoa töihin ja töistä suoraan kotiin. Yhdessä käytte sitten pari kertaa viikossa ruokakaupassa.
Ei minulla ole tapana esittää sinkkua silloin kun olen parisuhteessa ja en ole sinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole tapana esittää sinkkua silloin kun olen parisuhteessa ja en ole sinkku
En nyt ihan tavoita, mitä vastauksellasi tarkoitat.
Meinaatko, että vain sinkulla voisi olla mitään kodin ulkopuolista elämää kavereineen ja harrastuksineen, ja parisuhteessa oleva sitten kököttää kaiken vapaa-aikansa kotona puolison kyljessä?
Vierailija kirjoitti:
Laatunainen ei petä. Ei siksi, että olisi juuri sinulle uskollinen, vaan siksi että laatunainen ei petä. Laatunainen ei halua olla nainen, joka pettää. Siksi laatunainen ei petä.
Ota siis laatunainen.
Samoin toimii laatumies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästän naisen rientoihinsa, tietenkin, koska luotan häneen olen herrasmies ja hänen siveysvyönsä avain on hallussani.
Sinä et tiedä mikä on herrasmies, sinä et päätä yhtään asiaa mitä "naisesi" tekee, hän tekee juuri mitä itse haluaa eikä sinua tarvita edes kumileimasimena. Samalla hetkellä kun "naisesi" lähtee ovesta ulos on jokaisella miehellä yleisavain tuohon siveysvyöhön. Teidän kodissa sinulla ei ole muuta virkaa kun kodinhoitaja ja laskujen maksaja
Turpa kiinni lehmä.
Hevosella on turpa, lehmällä on kuono.
Katos, ehkä opit jotain uutta!
Ap kertoo tässä itsestään. Jos hän pääsee poikain iltaan tai reissuun, niin vokottelee naisia ja nuzzzii mitä kiinni saa. Mistä muuten tulisi tuollaista mieleen.
Parempi onkin, että antaa pojun juosta. Ei tarvitse nähdä edes jättämisen vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen ei antaisi miehensä mennä alkoholia sisätävään tlaisuuteen, jos tietäisi että siellä on naisia jotka varmasti haluaisivat olla hänen kanssaan ja yrittäisivät aktiivisesti iskeä miestä. Eikä yksikään uskollinen mies edes lähtisi.
Miksi siis eri säännöt naisille, jotka varmasti saavat ehdotuksia ja iskuyrityksiä?
Tämä on täysin totta. Jos naiselle esitetään että miehesi menee paikkaan jossa hän juo itsensä humalaan ja ympärillä on kokoajan 150 toinen toistaan kauniimpaa naista, joista jokainen pienimmästäkin vihjeestä lähtee hänen mukaansa ja on valmis etenemään loppuun asti, nainen varmuudella ihmettelisi miksi mies haluaa mennä tuohon paikkaan.
Miltä se kuulostaisi jos mies rupeaisi sanomaan että on red flag jos et päästä minua, etkö luota minuun tai olet kontrolloiva..
Jokain
Mielenkiintoinen skenaario.
Naistenillat sensijaan on yhdessä nauramista ja tanssimista. Baarissa tulee ehkä pari 20 vuotta vanhempaa kännistä örveltämään jotain. Ei sataaviittäkymmentä ihanaa viettelevää adonista, ei ne edes mahtuisi samaan baariin.
Saako nainen ap:n mielestä harrastaa jotain?
Vierailija kirjoitti:
Totta puhut. Kaikissa omista parisuhteissa missä naisen on ollut pakko päästä tyttöjen kanssa bilettämään on vain johtanut siihen että nainen on pettänyt samalla tavalla kuin kaikki muutkin hänen ystävät on päätynyt pettämään silloisia miehiään niissä tyttöjen illoissa bilettävillä naisilla ei kauhean pitkiä parisuhteita ole kun kaikki on päättynyt suhteellisen nopeasti naisen pettämiseen
Paskaa.
Miehen vika, jos nainen pettää. Aivan kaikki naisen tekemä negatiivissävytteinen on miehen vika.
Vierailija kirjoitti:
Hirveästi vaatimuksia miehillä. Kannattaisi ehkä laskea rimaa. Kyllä tavisnaisetkin saavat poistua kotoa. AP on yksi iso red flag. Exän kanssa tuli ero, koska en olis saanut lähteä tyttöjen reissuun.
Kun 20 vuotta sitten tavattiin mieheni kanssa, olin juuri varannut useamman viikon laskettelureissun Alpeille. Ei ollut ongelma ja ei ole myöhemminkään edes ne kuukauden pituiset reissut. Mies jää kotiin pitämään taloa pystyssä.
En ole ikinä pettänyt.
Ei kukaan ole useampaa viikkoa laskettelemassa Alpeilla. Taisit käydä Italiassa tapaamassa Makaroonia
Apua. Osoite on Lapua. Ei kai se siä baarissa joka viikonloppu kulje vai?
No voi matkalle mennä myös joskus.
Kuinka usein miehet käy baarissa porukalla tai ulkomailla kaikki hyorissa. No jokainen tekee päätöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan tavoita, mitä vastauksellasi tarkoitat.
Meinaatko, että vain sinkulla voisi olla mitään kodin ulkopuolista elämää kaver
Se on jännä kun näillä sitä elämää on vain viknahuuruiset baari-illat, pikkujoulut, tyttöjen illat ym. Missä on vähintäänkin helppo tehdä sitä mitä ei pitäisi. "tuulettua" ei voi millään muulla tavalla eikä eteenkään ilman alkoa.
Minulle elämä on jotain aivan muuta kuin tuollainen..
"Se on jännä kun näillä sitä elämää on vain viknahuuruiset baari-illat, pikkujoulut, tyttöjen illat ym. Missä on vähintäänkin helppo tehdä sitä mitä ei pitäisi. "tuulettua" ei voi millään muulla tavalla eikä eteenkään ilman alkoa.
Minulle elämä on jotain aivan muuta kuin tuollainen.. "
Tuossa tosiaan oli mainittu mm. kavereiden tapaaminen ja harrastukset. Jotka vastauksesta päätellen mielsit vain sinkulle sopivaksi toiminnaksi.
Niin mielenkiinnosta, mitä siis teet vapaa-aikanasi parisuhteessa ollessasi?
Luojan kiitos, ettei yhdelläkään näistä palstan naistenhakkaajasta ei ole puolisoa, eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
"Se on jännä kun näillä sitä elämää on vain viknahuuruiset baari-illat, pikkujoulut, tyttöjen illat ym. Missä on vähintäänkin helppo tehdä sitä mitä ei pitäisi. "tuulettua" ei voi millään muulla tavalla eikä eteenkään ilman alkoa.
Minulle elämä on jotain aivan muuta kuin tuollainen.. "
Tuossa tosiaan oli mainittu mm. kavereiden tapaaminen ja harrastukset. Jotka vastauksesta päätellen mielsit vain sinkulle sopivaksi toiminnaksi.
Niin mielenkiinnosta, mitä siis teet vapaa-aikanasi parisuhteessa ollessasi?
Minä olen valinnut puolisoni niin että en tarvitse vapaata hänestä. Mukavaa yhdessä vuosienkin jälkeen. Kavereiden kanssa käyn järvellä kalassa ym terveitä harrastuksia. Pysyn poissa paikoista joissa pahoja asioita tapahtuu.
Mites päin se on, pitääkö vanhoista kavereista ja harrastuksista luopua kun pariutuu, vai pitääkö se uus kumppani pakottaa siihen vanhaan kaveriporukkaan ja harrastuksiin? Vaikka mitään osapuolta ei kiinnosta tällainen järjestely? Tyyliin "mun mies tulee sit mukaan ompeluseuraan kun se ei luota minuun"?
Me ainakin kun ollaan aikuisina tavattu ja ollaan täyspäisiä, niin kummallakin on ne omat "tyttöjen" ja "poikien" jutut. Käydään erikseen ihan ulkomaillakin.
Minulla valitettavasti meni tuosta vielä pidemmälle ennen kuin otin jalat alleni.
Siinä missä eka ne omat kaverini olivat äärimmäisen epäluotettavia ja hänen rehellisiä, niin tuossa seuraavassa vaiheessa epäiltiinkin jo niitä omia kavereitaankin, että jos kuitenkin yrittävätkin minua itselleen iskeä.