Mies, jos tyttöystävä tai vaimo haluaa mennä tyttöjen iltaan tai tyttöjen matkalle, juokse!
Tuo on red flag. Nainen tulee pettämään. Varsinkin jos määränpää on joku baari tai yökerho missä on jatkuvasti miesten huomion kohteena.
Aidosti uskollinen nainen ei leiki tulella.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Päästän naisen rientoihinsa, tietenkin, koska luotan häneen olen herrasmies ja hänen siveysvyönsä avain on hallussani.
Sinä et tiedä mikä on herrasmies, sinä et päätä yhtään asiaa mitä "naisesi" tekee, hän tekee juuri mitä itse haluaa eikä sinua tarvita edes kumileimasimena. Samalla hetkellä kun "naisesi" lähtee ovesta ulos on jokaisella miehellä yleisavain tuohon siveysvyöhön. Teidän kodissa sinulla ei ole muuta virkaa kun kodinhoitaja ja laskujen maksaja
Meitä on ihan uskollisiakin naisia, jotka käy joskus ulkona bilettämässä tyttökavereidensa kanssa. Ja jotka osaavat sanoa ei tyrkylle tuleville miehille. Mies joka ei uskalla päästää naistaan juhlimaan ilman häntä on Red Flag ITSE. Ja projisoi naiseensa omaa kyvyttömyyttään olla uskollinen.
(Tämä ihan itse koettuna.)
Yksikään nainen ei antaisi miehensä mennä alkoholia sisätävään tlaisuuteen, jos tietäisi että siellä on naisia jotka varmasti haluaisivat olla hänen kanssaan ja yrittäisivät aktiivisesti iskeä miestä. Eikä yksikään uskollinen mies edes lähtisi.
Miksi siis eri säännöt naisille, jotka varmasti saavat ehdotuksia ja iskuyrityksiä?
Vierailija kirjoitti:
0/5 provo. Moderni mies päinvastoin tunkee puolisoaan reissuille ym, jotta saa olla omissa oloissaan ja tehdä kaikkea kivaa itse samaan aikaan.
Kuka nyt sitten modernissa maailmassa on yhtä moderni tai vaikka 1900-luvulla syntynyt. Ylipäätään mielestäni suhteeseen ryhtyvän pitäisi asennoitua niin, että ei tässä suhteessa olla, vaan asutaan yhdessä ja edelleen asennoitua niin, että erittäin suurella todennäköisyydellä toinen kyllästyy toistuvaa arkeen ja pettää jonkun kanssa. Kunhan roikutte saman katon alla. Ei niin ristiriitaista ajattelua, vaikka äkkiseltään siltä vaikuttaakin.
Menkööt vaan mutta vaihdatan sillävälin lukot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästän naisen rientoihinsa, tietenkin, koska luotan häneen olen herrasmies ja hänen siveysvyönsä avain on hallussani.
Sinä et tiedä mikä on herrasmies, sinä et päätä yhtään asiaa mitä "naisesi" tekee, hän tekee juuri mitä itse haluaa eikä sinua tarvita edes kumileimasimena. Samalla hetkellä kun "naisesi" lähtee ovesta ulos on jokaisella miehellä yleisavain tuohon siveysvyöhön. Teidän kodissa sinulla ei ole muuta virkaa kun kodinhoitaja ja laskujen maksaja
Turpa kiinni lehmä.
Minun vaimo ei poistu keittiöstä ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on ihan uskollisiakin naisia, jotka käy joskus ulkona bilettämässä tyttökavereidensa kanssa. Ja jotka osaavat sanoa ei tyrkylle tuleville miehille. Mies joka ei uskalla päästää naistaan juhlimaan ilman häntä on Red Flag ITSE. Ja projisoi naiseensa omaa kyvyttömyyttään olla uskollinen.
(Tämä ihan itse koettuna.)
Sellaista kun uskollinen nainen tyttökavereiden kanssa bilettämässä, ei ole olemassakaan. Ensimmäiset uskolliset naiset löytyvät noiden bilepaikkojen ulkopuolelta.
Sellainen nainen joka ei biletä, sellaiselta voi odottaa myös uskollisuutta. Biletys on jo itsessään sellainen asia että ei sitä voi odottaa muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen ei antaisi miehensä mennä alkoholia sisätävään tlaisuuteen, jos tietäisi että siellä on naisia jotka varmasti haluaisivat olla hänen kanssaan ja yrittäisivät aktiivisesti iskeä miestä. Eikä yksikään uskollinen mies edes lähtisi.
Miksi siis eri säännöt naisille, jotka varmasti saavat ehdotuksia ja iskuyrityksiä?
Tämä on täysin totta. Jos naiselle esitetään että miehesi menee paikkaan jossa hän juo itsensä humalaan ja ympärillä on kokoajan 150 toinen toistaan kauniimpaa naista, joista jokainen pienimmästäkin vihjeestä lähtee hänen mukaansa ja on valmis etenemään loppuun asti, nainen varmuudella ihmettelisi miksi mies haluaa mennä tuohon paikkaan.
Miltä se kuulostaisi jos mies rupeaisi sanomaan että on red flag jos et päästä minua, etkö luota minuun tai olet kontrolloiva..
Jokainen järkevä ja parisuhdettaan arvostava suhtautuisi noin eikä yksikään joka rakastaa puolisoaan ja arvostaa parisuhdettaan, mene tuollaiseen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni lehmä.
Vauva palstalla uskallat sinäkin sanoa mutta kun "naisesi" tulee kotiin siveysvyösi polvissa kun sen lukkoa on rassattu niin monta kertaa ettei se mene edes kiinni enää, katsot tilannetta koiranpennun ilme silmissä ja hakeudut paikallesi sohvalle kun "naisesi" on pitkään suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimo ei poistu keittiöstä ilman lupaa.
Ei se animehahmo jonka kanssa olet kuvitteelliset häät viettänyt, ole oikeasti vaimo. Eikä se ole $€k $iä kun itseäsi hinkkaat ja kuvittelet tämän "vaimosi" olevan siinä.
Taas täällä inceleiden kokoontumisajot. Kaikki kertovat tietonsa parisuhteista, joita eivät koskaan tule saamaan 😆
Kumppaniksi kannattaa valita mieluiten sellainen jolla on samanlaisia harrastuksia ja taipumuksia bilettämisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua🤣🤣
Meillä on molemmilla jo työn puolesta paljon edustustilaisuuksia ympäri maailmaa. Ei pomo ymmärtäisi jos sanoisin etten pääse työtilaisuuteen (varsinkin jos olen järjestäjä ja emäntä). Mun mieskin on ihan uskollinen ja viihtyy hyvin omissa menoissaan.
Kumpikin meistä osaa sanoa EI, jos joku tulee tyrkylle. Kun kotona saa läheisyyttä ja hyvää seksiä ei sitä edes haikaile muualta
Ei siinä juosta tarvi. Siinähän menee. Turha vaan kuvitella että olisi tervetullut takaisin. Kaikki sen tietää mitä niissä "tyttöjen illoissa" tapahtuu. Omalle puolisolle valehdellaan että siellä oli vaan tyttöjä mutta aina siellä on vieraita miehiä
Vierailija kirjoitti:
Yksikään järkevä mies ei tuohon suostu. Samantien ero.
Yksikään järkevä nainen ei tuohon suostu. Jos mies vahtii, rajoittaa ja haluaa aina tietää missä olet ja mitä teet, kerää tavarat ja juokse ennen kuin on myöhäistä! Äärimmäinen varoitus. Yksi tällainen kontrollifriikki riitti ja lopetin suhteen kolmen kuukauden jälkeen, kun paljastui, että ei saanut olla mitään omia menoja ja piti seurustella vain miehen ystävien kanssa.
Äitini oli joskus 60 vuotta sitten työpaikan kursseilla hotellissa ainakin kerran vuodessa, eikä siitä tehty mitään numeroo, isänikin oli yön hotellissa silloin tällöin kurssin päätteeksi. Kai tämä aviopuolisoiden välinen kontrolli on nykyään tiukentunut tai monipuolistunut vai kuinka sen nyt pitäisi olla.
Näinhän se menee että jos haluaa käyttäytyä kuin sinkku niin sitten saa olla sinkku
Vierailija kirjoitti:
En minä ketään rupeaisi rajoittamaan tai ehtoja latelemaan.
En olisi ihmisen kanssa, josta heräisi tuollaisia tunteita.
Sama myös jos mies kertoisi, ettei lähde johonkin tilaisuuteen, koska siellä olisi naisia häntä iskemässä. Koska tuossahan toinen käytännössä suoraan kertoo, ettei pystyisi olemaan pettämättä jos joku tulisi häntä pyytämään. Mitä minä sellaisella parisuhteella tekisin?
Ei Jumala siunaa ketään ennen kun synti on käsitelty.