Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sähköauton tyytyväinen omistaja

Vierailija
25.12.2025 |

Minua ihmetyttää, miksi joitain ihmisiä häiritsee se, että minä ajan sähköautolla ja olen siihen ihan tyytyväinen. Minusta jokainen saa ajaa sellaisella autolla kun haluaa, enkä minä näe mitään syytä, miksi minun pitäisi sitä kommentoida. Mutta aika moni haluaa avautua minulle minun autovalinnastani. Eihän kukaan puutu siihen, asunto vuokralla vai omassa asunnossa tai matkustanko lomalla Lappiin vai Roomaan. Miksi minun autovalintaani herättää niin suuria tunteita? No, tuskinpa saan kysymykseeni asiallisia vastauksia.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Vaikuttaa ennemminkin, että yrität häiritä?

Vierailija
2/35 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät eivät sitä vaan itse ymmärrä kuinka tyhmiä he ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime vuonna sähkärin jolla olen ajellut nyt sen 40tkm. Jatkuvat kommentit asiasta alla, oma kantani suluissa.

Range on tosi pieni, talvella et pääse kuin kauppaan ja takaisin. (Kesällä yli 400km ja talvella 280km omassa ajossa)

Lataaminen kestää tuntikaupalla (kotona lataan yön aikana, huoltsikalla 20min aikana saa 200km lisärangea)

Akku niistä sulaa ja kohta siinä on enää rangea tyyliin 20km (autolla nyt ajettu yht. 90tkm, soh 97%)

Talvella perkuleen kylmä (lämpöpumppu puhelinohjauksella, mulla koskaan ollut noin nopeasti lämpeävää autoa)

Jälleenmyyntiarvoa niissä ei ole yhtään (edellinen dieselskoda arvo putosi 5v aikana 12 tuhatta.)

On mulla toisena autona iso kutoskoneinen nelivetoautomaattidiesel, niillä mä teen ne reissut missä pitää vetää yhdellä istumalla asuntovaunua kaasu pohjassa ylämäkeen täydellä kuormalla Hangosta Nuorgamiin ja takaisin saman päivän aikana. Näitä reissuja onneksi melko harvoin.

Vierailija
4/35 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko kuukausierä?

Vierailija
5/35 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole syystä autossa kaskovakuutusta, ja sinä koet oikeudeksesi pysäköidä tuon palopommisi autoni viereen...

Vierailija
6/35 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole syystä autossa kaskovakuutusta, ja sinä koet oikeudeksesi pysäköidä tuon palopommisi autoni viereen...

Mua niin naurattaa tämmöiset komentit. Kuinkas paljon niitä polttisautoja palaakaan vuosittain?

Vierailija
7/35 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko kuukausierä?

Mikä kuukausierä?

Vierailija
8/35 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua niin naurattaa tämmöiset komentit. Kuinkas paljon niitä polttisautoja palaakaan vuosittain?

Moninkertaisesti, vaikka suhteutetaan lukumääriin.

Vierailija
9/35 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköauto spede hakee hyväksyntää surkeelle itsetunnolleen, hihhhii.

Vierailija
10/35 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä ei ole juuri muuta myytävää kuin fossiilienergia. Jos emme osta norskien ja saudien öljyä, sitä riittää paremmin Intiaan, joka sitten ostaa Venäjältä vähemmän.

Osa sähköautojen mollaamisesta tulee suoraan Pietarista, tuskin kuitenkaan kaikki.

Vierailija
11/35 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksää ymmärrä ei sulla ole AUTOA!  Sulla on leikkiauto.

Vierailija
12/35 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, minulla on hyvä itsetunto ja ajan juuri sellaisella autolla kun haluan ja muut saavat myös ajaa millä haluavat eikä minulla ole mitään tarvetta kommentoida muiden valintoja. Mutta muilla tuntuu olevan tarve kommentoida minun autovalintaani.

Vierailija
13/35 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tyytyväinen vea (=vapaaehtoisesti autoton)

Vierailija
14/35 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköautot on varmasti todella hyviä autoja kaupungeissa. Täällä maalla ne ei vain valitettavasti toimi

Vierailija
15/35 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksää ymmärrä ei sulla ole AUTOA!  Sulla on leikkiauto.

Ja taas lapsellinen kommentti, kun muuta ei osata.

Vierailija
16/35 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahoitusyhtiö on se omistaja.

Vierailija
17/35 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, minulla on hyvä itsetunto ja ajan juuri sellaisella autolla kun haluan ja muut saavat myös ajaa millä haluavat eikä minulla ole mitään tarvetta kommentoida muiden valintoja. Mutta muilla tuntuu olevan tarve kommentoida minun autovalintaani.

Sinulla on surkea itsetunto ja yrität pönkittää stä täällä, hihhhiii.

Vierailija
18/35 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä saa varmaan ajaa humalassa niinkuin noilla potkulaudoilla?

Vierailija
19/35 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiön parkkipaikalle ei saa tuoda jatkossa sähköautoja. Päätettiin hallituksen kokouksessa, tässä joulun alla. Paloherkkiä kapistuksia. Tuossa on lähellä kaupan parkkipaikka, pitäkööt siellä rahamiehet autonsa. Hyvä etteivät osallistu kokouksiin joutavat kukkoilijat.

Vierailija
20/35 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattapi mielesi muuttua kun olet vaihtamassa autoa, useat liikkeet eivät edes ota vanhaa sähkö autoa vaihdossa edes  uuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä