Olen antanut vaimoni jäädä kotirouvaksi 🥰 Pääosin jutut fiksuja ja osaa analysoida asioita. Saa olla kotona täysin oma itsensä.
Ei yritetä mihinkään muottiin.
Koti on siisti, on innokas ruuanlaittaja.
Kommentit (24)
Mulla kanssa vaimo kotona jo 17 vuotta. Olen niin iloinen kun näen miten hän hyötyy tästä valinnasta
M42
Mielikuvitus vaimo voi olla vaikka onnellinen kotirouva.
Toivottavast olette perustaneet rouvalle eläkerahaston.
Vapaamatkustajat eivät maksa veroja, sosiaaliturvaansa eikä edes eläkkeitään. Tuskin edes vapaaehtoistöitä. Lapsensakin vievät muiden hoidettavaksi (subjektiivinen oikeus).
Kuvailet vaimoasi kuin jotain esinettä tai laitetta. Onko hän sinulle vain kotitalouskone? Selvästi et ainakaan pidän häntä tasavertaisena itsesi kanssa. Sääliksi käy vaimoasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse jos ei ole avioehtoa, että jos mies lähtee, puolet jää sinulle.
Lisäksi, ei näin tyytyväiset miehet yleensä lähde, kun heillä on se täydellinen kodinkone, joka taas on tyytyväinen, kun on kaikki päivät aikaa lötkötellä ja shoppailla ja käydä kavereiden kanssa siellä sun täällä ja harrastella ja muuta ja sisustaa ja muuta.
Palstatrolli unelmoi vaimosta ja perhejoulusta! Söpöä! Kun alat nyt uudenvuoden lupauksella parantaa persoonaasi, niin tuo voi olla 5 vuoden kuluttua jo totta!
Unelmointi on ilmaista vaikket ikinä saisikaan tuota!
Ja tämä oli nyt tärkeää tulla kertomaan mammapalstalle heti joulupäivän aamuna, koska......?
Vierailija kirjoitti:
Kuvailet vaimoasi kuin jotain esinettä tai laitetta. Onko hän sinulle vain kotitalouskone? Selvästi et ainakaan pidän häntä tasavertaisena itsesi kanssa. Sääliksi käy vaimoasi.
Te naiset ette ymmärrä, että te pidätte sitä kotia siistinä samalla itsellenne ja juuri teillehän se kodin siisteys ja sisustus usein merkitsee enemmän, moni mies vain jättää siivoamatta ja sanoo "ei haittaa, olkoot".
Lisäksi naiset ei tunnu ymmärtävän, jos he asuu yksin, niin sen raskaan työpäivän jälkeen he joutuvat silti siivoamaan sen kodin ja tekemään ruoat sun muut, joten tässä kotiäidimallissa jää vain se raskas työpäivä pois.
Oletteko todella mielummin Alepan kassalla nöyryytettävänä kuin jossain hienossa talossa polkemassa kuntopyörää ja hankkimassa sisustusesineitä?
Yleistuki tekee vielä monesta tulottoman kotirouvan tai -herran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te naiset ette ymmärrä, että te pidätte sitä kotia siistinä samalla itsellenne ja juuri teillehän se kodin siisteys ja sisustus usein merkitsee enemmän, moni mies vain jättää siivoamatta ja sanoo "ei haittaa, olkoot".
Lisäksi naiset ei tunnu ymmärtävän, jos he asuu yksin, niin sen raskaan työpäivän jälkeen he joutuvat silti siivoamaan sen kodin ja tekemään ruoat sun muut, joten tässä kotiäidimallissa jää vain se raskas työpäivä pois.
Oletteko todella mielummin Alepan kassalla nöyryytettävänä kuin jossain hienossa talossa polkemassa kuntopyörää ja hankkimassa sisustusesineitä?
Naisilla ei todellakaan ole mitään muita vaihtoehtoja kuin Alepan kassa ja kotiäitiys.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kanssa vaimo kotona jo 17 vuotta. Olen niin iloinen kun näen miten hän hyötyy tästä valinnasta
M42
Ovatko lapsenne jo aikuisia?
Vierailija kirjoitti:
Vapaamatkustajat eivät maksa veroja, sosiaaliturvaansa eikä edes eläkkeitään. Tuskin edes vapaaehtoistöitä. Lapsensakin vievät muiden hoidettavaksi (subjektiivinen oikeus).
Vapaamatkustajat eivät edes synnytä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstatrollin pitäisi enää tienata se 7000e/kk että olisi hieno talo ja vaimo polkemassa kuntopyörää ja hankkimassa sisustusesineitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse jos ei ole avioehtoa, että jos mies lähtee, puolet jää sinulle.
Lisäksi, ei näin tyytyväiset miehet yleensä lähde, kun heillä on se täydellinen kodinkone, joka taas on tyytyväinen, kun on kaikki päivät aikaa lötkötellä ja shoppailla ja käydä kavereiden kanssa siellä sun täällä ja harrastella ja muuta ja sisustaa ja muuta.
Aina vaan mua liikuttaa tämä kanssasisarten huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan nyt trolli, olen mieluummin hyväpalkkaisessa ja jopa ihan mielenkiintoisessa työssäni mukavien työkavereideni kanssa kuin kuvitteellisessa kartanossa tai kuvitteellisen Alepan kassalla.
Jos ei tarvitse yhteiskunnan palveluita (kuten teitä, kouluja, sairaanhoitoa, lapsilisät, päivähoito), voi ehkä omilla rahoillaan elävä noin ajatella. Suurin osa elelee täysin veronmaksajien rahoilla. Jopa lapset muiden hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä oli nyt tärkeää tulla kertomaan mammapalstalle heti joulupäivän aamuna, koska......?
Koska heräsin 😞. T. Ap
Jos minulla olisi mahdollisuus olla kotirouva, niin todellakin olisin!