Olen antanut vaimoni jäädä kotirouvaksi 🥰 Pääosin jutut fiksuja ja osaa analysoida asioita. Saa olla kotona täysin oma itsensä.
Ei yritetä mihinkään muottiin.
Koti on siisti, on innokas ruuanlaittaja.
Kommentit (24)
Alle 3-vuotiaiden lasten hoito kotona on fiksua ja halvempaa kuin 1500 e maksava päivähoitopaikka (todelliset kustannukset per lapsi). Muuten ei ole järkevää jättäytyä kotiin, yhteiskunnan armon varaan. Oma palkka, työ ja ihmissuhteet sekä yhteiskunnan rakentaminen luulisi kiinnostavan tällaisessa velkaisessa valtiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailet vaimoasi kuin jotain esinettä tai laitetta. Onko hän sinulle vain kotitalouskone? Selvästi et ainakaan pidän häntä tasavertaisena itsesi kanssa. Sääliksi käy vaimoasi.
Te naiset ette ymmärrä, että te pidätte sitä kotia siistinä samalla itsellenne ja juuri teillehän se kodin siisteys ja sisustus usein merkitsee enemmän, moni mies vain jättää siivoamatta ja sanoo "ei haittaa, olkoot".
Lisäksi naiset ei tunnu ymmärtävän, jos he asuu yksin, niin sen raskaan työpäivän jälkeen he joutuvat silti siivoamaan sen kodin ja tekemään ruoat sun muut, joten tässä kotiäidimallissa jää vain se raskas työpäivä pois.
Oletteko todella mielummin Alepan kassalla nöyryytettävänä kuin jossain hienossa talossa polkemassa kuntopyörää ja hankkimassa sisustusesineitä?
Jos vaihtoehtona on mies, joka puhuu vaimostaan kodinkoneena, aivan ehdottomasti Alepan kassa.
Mä olen ollut 20 v mieheni kanssa. Töissä käyden ei ole tarvinnut tehdä kotia yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä oli nyt tärkeää tulla kertomaan mammapalstalle heti joulupäivän aamuna, koska......?
Koska heräsin 😞. T. Ap
Äidin peräkammarista, äidin elätettävänä loisena, joka ei osallistu kotitöihin, vaan makaa passattavana päivästä toiseen.
Jotenkin huvittava tuo ajatus että jos "ei ole veronmaksaja" niin pitäisi kulkea ojassa. Mä esim. olen maksanut ja maksan aika hitokseen veroa autosta ja autoilusta eli en todellakaan ajele missään pellolla;-) Ja kaikesta muustakin kulutuksesta ihan jokainen meistä maksaa veroa.