Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihanaa saitte joululahjaksi?

Vierailija
24.12.2025 |

Minä sain konvehteja ja kaksi lahjakorttia lempiliikkeisiini.

Kommentit (239)

Vierailija
161/239 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langattomat vaaleanpunaisen väriset nappikuulokkeet, monta konvehtirasiaa, suihkusaippuan, meikkisienen, kaulakoru korvakoru setin, tallinnan risteilyn buffetilla ja kalev spa:lla kahdelle, muutaman kympin rahaa, kasvonaamioita, käsisaippuan, käsirasvan ja joulukoristeen. Pidin näistä kaikista. N25 

Vierailija
162/239 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konvehtirasian, villasukat, kolme kiloa hirvenpaistia ja muutaman lahjakirjekuoren.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/239 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortteja, kosmetiikkaa, koruja, kirjoja, lankaa, astioita, samppanjaa.

Vierailija
164/239 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ihanaa. Työnantajalta lopputilin tuotannollisista ja taloudellisista syistä

Vierailija
165/239 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on infantiilia porukkaa. Aikuiset ihmiset kohkaavat lahjoista, joiden pitäisi olla yksinomaan lasten asia. Kyllä tekisi hyvää suurimmalle osalle teistä läskeistä mammoista nähdä nälkää edes kerran elämässään kuten iso osa joutuu tälläkin hetkellä oli joulu tai arki. Ja turha kama tuhoaa maapalloa entisestään. Hävetkää!

Ei joulu ole pelkästään lasten juhla! Olet onneton joulufiiliksen kadottanut aikuinen.. Kurjaa miten moni on kadottanut intonsa jouluun. Sitä paitsi mitä se keneltäkään on pois jos aikuinen ihminen nauttii saamistaan joululahjoista ja niiden antamisesta. Ajatuksella saadut ja annetut lahjat läheisiltä ja rakkailta on niitä parhaita. Eikä se ole lahjan hinnasta kiinni. Ei joulun tarvitse olla pelkkää raatamista ja muiden ajattelua ilman, että itse saa mitään vastineeksi, koska sattuu olemaan aikuinen. Jokainen määrittää mihin omat rahat käyttää ja ketä tahtoo muistaa jouluna. Lahjaksi voi antaa myös aineettomia lahjoja jos maapallon tuhoutuminen noin paljon ahdistaa.. Jouluna kukaan ei varmasti haluaisi nähdä nälkää, mutta unohdat nyt sen, että et tiedä kaikkien ihmisten elämästä yhtikäs mitään. Itsekin olen nähnyt nälkää ja mennyt nukkumaan tyhjällä vatsalla. Välillä on ollut tiukkaa rahan kanssa. Silti olen niinkin onnekas, että sain viettää kivan ruoan täyteisen joulun ja sain lahjojakin. 

Vierailija
166/239 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset ei lahjoja tarvitse, maailma hukkuu jo krääsään. Lapsille lahjoja+ jouluruokaa  aikuisille jouluruoka ja se siitä

Vierailija
167/239 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on infantiilia porukkaa. Aikuiset ihmiset kohkaavat lahjoista, joiden pitäisi olla yksinomaan lasten asia. Kyllä tekisi hyvää suurimmalle osalle teistä läskeistä mammoista nähdä nälkää edes kerran elämässään kuten iso osa joutuu tälläkin hetkellä oli joulu tai arki. Ja turha kama tuhoaa maapalloa entisestään. Hävetkää!

Ei joulu ole pelkästään lasten juhla! Olet onneton joulufiiliksen kadottanut aikuinen.. Kurjaa miten moni on kadottanut intonsa jouluun. Sitä paitsi mitä se keneltäkään on pois jos aikuinen ihminen nauttii saamistaan joululahjoista ja niiden antamisesta. Ajatuksella saadut ja annetut lahjat läheisiltä ja rakkailta on niitä parhaita. Eikä se ole lahjan hinnasta kiinni. Ei joulun tarvitse olla pelkkää raatamista ja muiden ajattelua ilman, että itse saa mitään vastineeksi, koska sattuu olemaan aikuinen. Jokainen määrittää mihin omat

Karsea saarna.

Vierailija
168/239 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat villasukat!

Vierailija
169/239 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpaani

Vierailija
170/239 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot villasukat, pari murokulhoa täydentämään olemassa olevaa asiastoa, siivouslahjakortin (kiitos perhe, siivoaminen onkin vaan äitiä varten :D ) ja superhyvän otsalampun. Mukavan pyjaman ja kasvojenpuhdistussetin. Olipas näitä tuossa, erittäin tyytyväinen olen - meidän suvussa ei onneksi ole tapana paketoida mitään turhaa krääsää! 

Vierailija
171/239 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä avattu lahjoja. Hämmentävää, että joku on ehtinyt tänne jo päivittämään tilanteensakin. ! Nyt vieroitusta palstasta vuoteen 2026.

Sinäkin päivitit

Vierailija
172/239 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-osaisen tietosanakirjasarjan divarista

Vierailija
173/239 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain yöpuvun, Muumimamma-mukin, 5 konvehtirasiaa, 9 pkt kahvia ym. pientä.

Vierailija
174/239 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet keikkaliput, viinipullon, lahjakortin ja suklaata

Vierailija
175/239 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet satiinilakanat ja pullon hyvää shampanjaa. 400 euron lahjakortin alusvaateliikkeeseen.

Mitä materiaalia noi satiinilakanat oli? Jotain polyesteripaskaa?

Vierailija
176/239 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatterilahjakortin, suklaata, konjakkisinappia, valkosipulisilakkaa, pikkuleipiä ja joulumukin 😀

Vierailija
177/239 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin, että saisin villasukat. Kiva yllätys oli, että sain niitä kahdet.  Käytän ympäri vuoden lähes päivittäin. 

Vierailija
178/239 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Lapseltani piirustuksen. Se oli paras lahja koskaan.Minulla on seinällä hieno kokoelma piirustuksia vuosien ajalta.

-Vaimon kanssa ei ostettu mitään toisillemme, kuten emme aiempinakaan vuosina.Lapset saivat paketteja.Rahaa ei olisi ollut yhteenkään lahjaan, ellei vaimon puolen perhe olisi auttanut rahallisesti.Omalta puolelta kaikki ovat jo kuolleet.

Vierailija
179/239 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa niskaan, litsarin poskelle ja potkun mahaan. 

Vierailija
180/239 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kpl nastarengas. Aivan onnesta pyöreänä, pojalta. Ite 66 v  köyhä eläkerotta. Sakko renkaat vei mennessään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi