Mitä ihanaa saitte joululahjaksi?
Minä sain konvehteja ja kaksi lahjakorttia lempiliikkeisiini.
Kommentit (239)
Konvehtirasian, villasukat, kolme kiloa hirvenpaistia ja muutaman lahjakirjekuoren.
Lahjakortteja, kosmetiikkaa, koruja, kirjoja, lankaa, astioita, samppanjaa.
Ei mitään ihanaa. Työnantajalta lopputilin tuotannollisista ja taloudellisista syistä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on infantiilia porukkaa. Aikuiset ihmiset kohkaavat lahjoista, joiden pitäisi olla yksinomaan lasten asia. Kyllä tekisi hyvää suurimmalle osalle teistä läskeistä mammoista nähdä nälkää edes kerran elämässään kuten iso osa joutuu tälläkin hetkellä oli joulu tai arki. Ja turha kama tuhoaa maapalloa entisestään. Hävetkää!
Ei joulu ole pelkästään lasten juhla! Olet onneton joulufiiliksen kadottanut aikuinen.. Kurjaa miten moni on kadottanut intonsa jouluun. Sitä paitsi mitä se keneltäkään on pois jos aikuinen ihminen nauttii saamistaan joululahjoista ja niiden antamisesta. Ajatuksella saadut ja annetut lahjat läheisiltä ja rakkailta on niitä parhaita. Eikä se ole lahjan hinnasta kiinni. Ei joulun tarvitse olla pelkkää raatamista ja muiden ajattelua ilman, että itse saa mitään vastineeksi, koska sattuu olemaan aikuinen. Jokainen määrittää mihin omat rahat käyttää ja ketä tahtoo muistaa jouluna. Lahjaksi voi antaa myös aineettomia lahjoja jos maapallon tuhoutuminen noin paljon ahdistaa.. Jouluna kukaan ei varmasti haluaisi nähdä nälkää, mutta unohdat nyt sen, että et tiedä kaikkien ihmisten elämästä yhtikäs mitään. Itsekin olen nähnyt nälkää ja mennyt nukkumaan tyhjällä vatsalla. Välillä on ollut tiukkaa rahan kanssa. Silti olen niinkin onnekas, että sain viettää kivan ruoan täyteisen joulun ja sain lahjojakin.
Aikuiset ihmiset ei lahjoja tarvitse, maailma hukkuu jo krääsään. Lapsille lahjoja+ jouluruokaa aikuisille jouluruoka ja se siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on infantiilia porukkaa. Aikuiset ihmiset kohkaavat lahjoista, joiden pitäisi olla yksinomaan lasten asia. Kyllä tekisi hyvää suurimmalle osalle teistä läskeistä mammoista nähdä nälkää edes kerran elämässään kuten iso osa joutuu tälläkin hetkellä oli joulu tai arki. Ja turha kama tuhoaa maapalloa entisestään. Hävetkää!
Ei joulu ole pelkästään lasten juhla! Olet onneton joulufiiliksen kadottanut aikuinen.. Kurjaa miten moni on kadottanut intonsa jouluun. Sitä paitsi mitä se keneltäkään on pois jos aikuinen ihminen nauttii saamistaan joululahjoista ja niiden antamisesta. Ajatuksella saadut ja annetut lahjat läheisiltä ja rakkailta on niitä parhaita. Eikä se ole lahjan hinnasta kiinni. Ei joulun tarvitse olla pelkkää raatamista ja muiden ajattelua ilman, että itse saa mitään vastineeksi, koska sattuu olemaan aikuinen. Jokainen määrittää mihin omat
Karsea saarna.
Hienot villasukat, pari murokulhoa täydentämään olemassa olevaa asiastoa, siivouslahjakortin (kiitos perhe, siivoaminen onkin vaan äitiä varten :D ) ja superhyvän otsalampun. Mukavan pyjaman ja kasvojenpuhdistussetin. Olipas näitä tuossa, erittäin tyytyväinen olen - meidän suvussa ei onneksi ole tapana paketoida mitään turhaa krääsää!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä avattu lahjoja. Hämmentävää, että joku on ehtinyt tänne jo päivittämään tilanteensakin. ! Nyt vieroitusta palstasta vuoteen 2026.
Sinäkin päivitit
20-osaisen tietosanakirjasarjan divarista
Minä sain yöpuvun, Muumimamma-mukin, 5 konvehtirasiaa, 9 pkt kahvia ym. pientä.
Kahdet keikkaliput, viinipullon, lahjakortin ja suklaata
Vierailija kirjoitti:
Uudet satiinilakanat ja pullon hyvää shampanjaa. 400 euron lahjakortin alusvaateliikkeeseen.
Mitä materiaalia noi satiinilakanat oli? Jotain polyesteripaskaa?
Teatterilahjakortin, suklaata, konjakkisinappia, valkosipulisilakkaa, pikkuleipiä ja joulumukin 😀
Haaveilin, että saisin villasukat. Kiva yllätys oli, että sain niitä kahdet. Käytän ympäri vuoden lähes päivittäin.
-Lapseltani piirustuksen. Se oli paras lahja koskaan.Minulla on seinällä hieno kokoelma piirustuksia vuosien ajalta.
-Vaimon kanssa ei ostettu mitään toisillemme, kuten emme aiempinakaan vuosina.Lapset saivat paketteja.Rahaa ei olisi ollut yhteenkään lahjaan, ellei vaimon puolen perhe olisi auttanut rahallisesti.Omalta puolelta kaikki ovat jo kuolleet.
Paskaa niskaan, litsarin poskelle ja potkun mahaan.
4 kpl nastarengas. Aivan onnesta pyöreänä, pojalta. Ite 66 v köyhä eläkerotta. Sakko renkaat vei mennessään.
Langattomat vaaleanpunaisen väriset nappikuulokkeet, monta konvehtirasiaa, suihkusaippuan, meikkisienen, kaulakoru korvakoru setin, tallinnan risteilyn buffetilla ja kalev spa:lla kahdelle, muutaman kympin rahaa, kasvonaamioita, käsisaippuan, käsirasvan ja joulukoristeen. Pidin näistä kaikista. N25