Mitä ihanaa saitte joululahjaksi?
Minä sain konvehteja ja kaksi lahjakorttia lempiliikkeisiini.
Kommentit (239)
Ei mitään. Joululahjat on ipanoita varten.
Sain tosi hauskat (peli)kortit. Ne ei oli siis mitkään yhdessä pelattavat, vaan itse asiassa koirien älykkyystesti. Pikkuisen nallen, komean jouluisen kukkakimpun ja erikoispeiton.
Joulu on niin ihanaa aikaa.
Suihkusaippuan ja kuorintavoiteen, kasvo- käsi -ja jalkarasvaa, kattilan, hanskat, keittiötarvikkeita, viltin, kirjan, suklaata ja muutakin ihanaa<3 Kaikkea ihanaa kyllä tuli, ihmettelin miten nii paljon, mutta annoin toki itsekin lahjoja, koska mä haluun<3
20 000€, kultakellon, Smuutin ihonhoitosetin, lahjakortteja, suklaatia ja hotellimajoituksen aamiaisineen ja kylpylöineen 🙌🎅🦌
Sain vesivärisetin, jonka olin itse kääräissyt pakettiin. Normaalisti vain otan tuollaiset käyttöön, mutta nyt piti näyttää lapsille, että äitikin on ollut kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paketin tarjouskahvia.
Oliko juhlanmokkaa
Mä annoin miehelleni paketin tarjous-Juhlamokkaa, koska hän oli kieltänyt ostamasta mitään herkkuja ja mitään tavaraa. Kahvi tulee käytettyä ja olipa ainakin joku paketti hänellekin.
Perärööriä naapurin peralta -palsta-Veikko
Paketin kananpaskaa että vink vink vois tehdä kukkapenkkiä ens keväänä jos luoja suo ja Suomea ei pommiteta ihan maan tasalle.
Lasin kotikaljaae, itsetehtyä, ruoaksi kaurapuuro kera voisllmä
Raskaustesi näytti postiivista.
Ihan kivoja henkilökohtaisia juttuja, tärkein oli nähdä rakkaita ihmisiä.
Työnantaja antoi 23 vuoden työsuhteen jälkeen tuotannollisista ja taloudellisista syistä kenkää (ja parillekymmenelle muulle myös). Ensimmäinen joulu ikinä kun jäi jouluruoat syömättä ja lahjat ostamatta/saamatta. Oli myös ikimuistoinen 60-vuotis lahja. Elämänhalu ollut aika vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanat keltaiset Hai-saappaat
Mä sain pörrösukat:3, lasten värityskirjan, ou jea
Muotoonommeltuja lakanoita, just niitä mitä toivoin 🥰 ,50 euroa.
Oliko juhlanmokkaa