Mitä ihanaa saitte joululahjaksi?
Minä sain konvehteja ja kaksi lahjakorttia lempiliikkeisiini.
Kommentit (239)
Ihanaa kun en saanut mitään, enkä odottanut. Yksin 20 vuotta joulut ja juhannuksen.
Litsarin poskelle, potkun mahaan plus heitettiin vasta uunista tullut tulikuuma kinkku päin näköä, teki eetvarttia:3
minä sain joulukahvit naapurin asunnossa ja pesää jälkiruuaksi ,molemmat tyytyväisiä
Ihan itse itselleni ostin kotimaista designia lahjaksi, ilahduttaa kovin. Muuten lahjat vaan rahana, vaikka vähän kylmää onkin.
Ihanasta en tiedä, mutta 2 ruokalautasta tuli ihan tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Pandan lakupötkön
Mäkin sain lakupötköä mutten Pandan🤤
Pari lp levyä ajattelin käydä ostamassa kirpparilta.
Vierailija kirjoitti:
Pari lp levyä ajattelin käydä ostamassa kirpparilta.
Discopallo vielä puuttuu
Anopilta villasukat ja puolisolta kolmen tonnin lahjakortin kultasepänliikeeseen. Lupasi laittaa viisi tonnia lisää lunastattessa että saan haluamani sormuksen.
Kirjan (jota olin toivonut)
Korun (samaa sarjaa, jota minulla entuudestaan)
Lahjakortin hierojalle + kosmetologille
Miehen kanssa yhteislahjoina saatiin kukka-asetelma, suklaata, viiniä ja seinäkalenterin
Ristikkolehti, tätä toivoin
Suklaata
Kirjan
Dödön
Rukkaset, heijastavat
Pizzalahjakortin.
Oli oikein mieluisat
Vierailija kirjoitti:
Anopilta villasukat ja puolisolta kolmen tonnin lahjakortin kultasepänliikeeseen. Lupasi laittaa viisi tonnia lisää lunastattessa että saan haluamani sormuksen.
Huvittaa kun kateelliset alapeukuttaa toisten kalliita lahjoja :D
Sain pumpun viime jouluna saamaani Barbaraan. Vaikkakaan ei se enää ilmaa pidä. Vaari pannut pilalle.
Muumisukat, Marianne rasian, ristikko lehden, suklaataa, ev.lut kirkosta kauniin kestokori asetelman josta oikeasti ilahduin.
Sain tuhat euroa cash ja Staycation hienossa hotellissa. Eli yöpyminen, hieronta ja aamiainen.
Sain satisfryerin , sitä kokeiltu koko koulu miehen kanssa,niin nautinnollista.
Ja ei muuta kuin panemaan taas.