Mitä ihanaa saitte joululahjaksi?
Minä sain konvehteja ja kaksi lahjakorttia lempiliikkeisiini.
Kommentit (239)
Sain suklaata, jättikokoisen kotihupparin, herkkukorin, pari lautapeliä ja kestotilauksen äänikirjapalveluun. Kaikki käyttöön! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoppi oli kutonut minulle villasukat oman kaupunkini lätkäjoukkueen logolla. Arvostan tätä todella. Mieheni ei osaa ostaa lahjoja. Saan aina lahjakortin.
Anoppi itse kannattaa toista lätkäjoukkuett kuin minä, mutta se kuteinkin kutoi sukat minun lätkäjoukkueen logolla. On kyllä niin ihana anoppi, etten tiedä, mitä hyvää ja ihanaa hänelle tekisin!
Jätät sen sian pojan, tietysti.
Ensin petät sitä.
Sain lautapelin. Olen nyt pelannut sitä nelinpelinä yksin leikkimällä eri pelaajia vuorollaan.
Mieheltä vahvat kottikärryt, joissa renkaan akseli menee yhtenäisenä läpi, eikä ole sellainen surkea 2-puolinen kiinnitys kuin tavallisissa K-raudan rakentajan kottikärryissä.
t. Heppatäti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain vaimolta peniksenkehittäjän.
Vahinko vain, ei anna pysyvää hyötyä. Jos rakastat vaimoasi, annat hänelle luvan ottaa hyvinvarustellun rakastajan.
Kunnon kokoinen dildo on parempi. Ei turhaa sählinkiä ja mustasukkaisuutta ja tauteja!
Hih hih. Ja mieluummin ladattava :)
Tunnusta pois! Mulkkua sait. Naapurin isännältä.
500€ lahjakortin Ouran sormukseen mieheltä
Vierailija kirjoitti:
Tunnusta pois! Mulkkua sait. Naapurin isännältä.
Oliko ruskeassa kastikkeessa kuorrutettu suklaamuna.
Sain tyttöystävältä pesää. Oikein kunnon karvareuhkaa.
En saanut mitään, koska kielsin kaikkia ostamasta mitään ja en olisi vastaanottanut "lahjoja". En myöskään ostanut kenellekään mitään, (teinien toiveet järjettömän kalliita). Aikuiset ei lahjoja tarvitse. Joulu on pelkkä kauppiaiden tilipäivä ja menettänyt merkityksensä vuosikausia sitten. En suostunut menemään kenenkään luokse joulun viettoon vaan halusin olla oikeasti itsekseni ja nauttia joulurauhasta. Roihut paloivat takapihalla ja siellä myös pieni koristeltu kuusi. Joulumusaa kuuntelin hillityllä volyymilla ja nautin hyvästä ruoasta. Ei mitään jouluruokaa vaan ihanaa tavallista kotiruokaa. Tätä tulen haluamaan seuraavanakin jouluna. Onnellinen olen ja vaikka laitoin hyväntekeväisyyteen 250 e silti huomasin ilokseni säästöön jääneen joulukuulta, joka pian loppuu 490 e, siitä hyvä pesämuna viikon kylpyläreissuun, (kuntoloma) joka tulee keväällä ajankohtaiseksi ja kuittaa kaikki lahjat kuluvalta ja tulevalta vuodelta.
Lastenlapset ja lapset jouluaterialle. Muuten mentiin nuorimpia lukuunottamatta sellaisella suklaa linjalla
En mitään koska en tarvitse enkä halua mitään. Aikuiselle lapsillemme ja sukulaislapsilllemme annoin lahjakortteja.
Vierailija kirjoitti:
Sain lautapelin. Olen nyt pelannut sitä nelinpelinä yksin leikkimällä eri pelaajia vuorollaan.
Tää oli söpöä...
Itse väkerretyt korvikset, keraamisen kuusenkoristeen, pikkuruisen soittorasian, pullon oranssia valkoviiniä, pullon laadukasta punaviiniä.
Sain naapurin tummalta mieheltä pitkää ja paksua , hitaasti ja nautinnollisesti.
Ei ne lapsetkaan varsinaisesti niitä lahjoja tarvitse, mutta silti niitä on kiva antaa ja saada. Jos on sellainen tilanne, ettei ole varaa ruokaan, niin silloin lahja voi olla jotain (puoli-)ilmaista tai jotain sellaista, mitä hankkisi muutenkin. Mutta eihän sitä tarvitse mitään hankkia, jos ei halua muista muistaa.