Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihanaa saitte joululahjaksi?

Vierailija
24.12.2025 |

Minä sain konvehteja ja kaksi lahjakorttia lempiliikkeisiini.

Kommentit (239)

Vierailija
121/239 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kaunista ja hyödyllistä lahjaa. Kiitos Joulupukille.

Vierailija
122/239 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustan, silikonidildon. On kovassa käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/239 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuveden, pari kirjaa, askartelu ja taidetarvikkeita, puhelimen kuoret, laukkukorun ja Marimekon heijastimen, villasukkia kolmet (!! Jes!!), talolyhdyn, kalenterin, pipo&kaulahuivisetti, jotain MAC meikkejä, joulukukka-asetelma, kylmäsavulohta, viinipullo (en tosin juo itse, mutta ehkä jossain tilanteessa voi tarjota esim vieraille), suklaarasioita, Redken shampoo&hoitoainesetti ja joku tehohoito, Smuuti tuotteita, kasvonaamioita ja jouluinen kynnysmatto. Olikohan tuossa kaikki. 
Ja näitä tullut mieheltä, lapsilta (aikuisia), työpaikalta ja ystäviltä. Ihan liikaa, mutta kiitollinen tietenkin, että muistetaan. 

Vierailija
124/239 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Pidän lahjoja typerinä. Lahjakortteja sain kyllä. Ihan hölmöä saada vaikka 30€ lahjakortti Suomslaiseen kirjakauppaan. Käy itse valitsemassa kirjasi. Jos lahjakorttia ei olisi, en ostaisi mitään, koska luen kirjat mieluummin tabletilta, enkä halua säilöä kirjahyllyyn. Toinen yhtä älytön lahjakortti on hotelliketjuun 120€. Sillä saa yhden yön jossain hotellissa. En käy millään yhden yön lomilla, koska enemmän vaivaa on pakkaamisessa. Koirille pitää löytää hoitaja, ja meillä ei tällä paikkakunnalla ole ketään, joka voi hoitaa koiria, joten ne pitää joko lähteä viemään 350 km päähän hoitoon tai sitten kutsua joku sukulainen meille kotiin. Se maksaa. Lahjan antaja itse varmaan nauttii yhden yön lomista, kun ei ole lemmikkejä hoidettavana. Minä yleensäkin yövyn hotelleissa vain pakon edessä. Yleensä mieluummin jokin mökki tai huvila järven rannalta, jos olen lomalla.

Vierailija
125/239 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mautonta ja lapsellista testata. Kuin alakoulussa!

Ja itse sain ja annoin kyllä ok, mutta tympeää luetella!

Mielestäni on mautonta, lapsellista ja tympeää tulla tänne jeesustemaan.

Vierailija
126/239 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Pidän lahjoja typerinä. Lahjakortteja sain kyllä. Ihan hölmöä saada vaikka 30€ lahjakortti Suomslaiseen kirjakauppaan. Käy itse valitsemassa kirjasi. Jos lahjakorttia ei olisi, en ostaisi mitään, koska luen kirjat mieluummin tabletilta, enkä halua säilöä kirjahyllyyn. Toinen yhtä älytön lahjakortti on hotelliketjuun 120€. Sillä saa yhden yön jossain hotellissa. En käy millään yhden yön lomilla, koska enemmän vaivaa on pakkaamisessa. Koirille pitää löytää hoitaja, ja meillä ei tällä paikkakunnalla ole ketään, joka voi hoitaa koiria, joten ne pitää joko lähteä viemään 350 km päähän hoitoon tai sitten kutsua joku sukulainen meille kotiin. Se maksaa. Lahjan antaja itse varmaan nauttii yhden yön lomista, kun ei ole lemmikkejä hoidettavana. Minä yleensäkin yövyn hotelleissa vain pakon edessä. Yleensä mieluummin jokin mökki tai huvila järven rannalta, jos olen lomalla.

Kyllä onkin typerää ostaa mitään tuollaiselle hapannaamalle.

Vierailija
127/239 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ja  sisäfilettä. Näin pienituloisena arvostan että sain vain tarpeellista. Oli ihana joulu, ja eniten nautin näistä kiireettömistä aaton jälkeisistä päivistä

Vierailija
128/239 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut mitään. 

Vierailija
129/239 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut joululahjani on joka vuosi se, minkä työnantajalta saan. Tänä vuonna se oli juustolajitelma. Oikein hyvä lahja.

Vierailija
130/239 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 20 paria sukkia ja jalkahieronta laitteen. 

Vierailija
131/239 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörrösukat, perus sukkia, suklaata/herkkuja, lämpimän hupparin, yöpuvun, pompuloita, tuoksukynttilän, lapaset, pakohuonepelin, kasvonaamion ja kaksi joulukoristetta. Minulla ja perheenjäsenilläni ollut todella tiukkaa rahasta koko vuosi joten en todellakaan odottanut saavani mitään, olen niin kiitollinen ja iloinen jokaisesta lahjasta! <3

Vierailija
132/239 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain rahaa äidiltäni, ilahdutti että ymmärsi etten tarvitse mitään tavaraa. (Olen siis köyhä).

Vierailija
133/239 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain joululahjaksi auton. Mulla on jo kaksi mutta kolmaskin auto kelpaa. Kiitos!

Vierailija
134/239 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalta tuttu ukrainalainen leskirouva kutsui jouluyöksi luokseen, kun olisi muuten ollut yksin. Oli kyllä paras joululahja vuosikausiin. Otetaan uudenvuodenyönä uusiksi. 

Vierailija
135/239 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna olen menettänyt elämässäni enemmän kuin koskaan; läheisen, lemmikin, työn, koin sydänsuruja. Silti ostin lahjat läheisilleni, sekä olin tukena ystävälleni vaikean eron keskellä, mutta en saanut edes hyvän joulun toivotusta häneltä, koska hän ei kokenut enää tarvitsevansa minua löydettyään uuden miehen. Mutta elämä on.. 🤷🏻 Tämä vuosi otti minulta paljon, ei mennyt vaakakupit ihan tasan...

Vierailija
136/239 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni lahjaksi uuden sähköhammasharjan,siinä joululahjani

Vierailija
137/239 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatuviskiä ja jotain New Yorkista hankittua hajuvettä  - en ole vielä haistanut.

Vierailija
138/239 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut yhtään joululahjaa taaskaan. Itse ostin 8 lahjaa. Alkaa nämä perhejoulut nyt riittämään, ensi jouluna olen "matkoilla" eli pysyn kotonani enkä poistu moneen päivään.

Vierailija
139/239 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon suklaata ja äiti antoi tosi nätit lapaset 😌🥰🥰

Vierailija
140/239 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvakirjan lapsenlasten vuodesta. Aivan ihana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän