Mitä ihanaa saitte joululahjaksi?
Minä sain konvehteja ja kaksi lahjakorttia lempiliikkeisiini.
Kommentit (239)
Sain vaimolta: 3v vanhan 42tkm ajetun Porsche Taycan 4S:n. Olen tyytyväinen. Ostin lahjaksi 3vk reissun perheelle Aruballe-Curacaolle.
10000 rutikuivaa rahaa käteisenä!
Suklaata ostin itselle(kin). Sain siitä migreenin. Asun yksin. Ja gravitraxin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain lahjat etukäteen ja paketoimattomana
Tonttu
Tossut
Glitter vartalosuihke
Hajuvesi
Sormikkaat
Itse annoin lahjaksi
Iskä: miesten hajuvesi
Äiti: glitter hiussuihke & sydän hajuvesi
Siskontyttö 6v: pinkki hajuvesi
Siskontyttö 15v: hajuvesi
15v:n poikaystävä: miesten hajuvesi
Siskonpojat 12-13v: miesten hajuvedet
Hyi helvetti, tulee päänsärky jo pelkästä ajatuksesta millainen kuvottava hajujen kakofonia noista syntyy kun kaikki lotraavat omiaan.
🙄 no olipas nyt ikävästi kommentoitu... ilmeisesti nuori kirjoittaja. Musta ihanaa että on ostanut kaikille jotain vaikka varmaan iso investointi ollut...
(Ei niitä ole pakko heti kaikkien lotrata...)
Merinovilla- kerraston, nahkahanskat, villasukat, keikkaliput lempparibändin keikalle, ja Kalevalan korvikset ja vaatehöyrystimen. Täydelliset!
Ostin itse itselleni joululahjaksi kirjan. En halua lahjoja, minimalistina en halua ylimääräistä tavaraa. Asun yksin, olen nainen.
Hoh nuhan ja silmät vuotaa. Joku kauhistus yski kaupassa ihan hirveästi ja nyt minä olen nuhassa ja yskässä.
Mahtava lahja, mutta tästä pitää päästä eroon.
Sain arpoja mieheltäni ja tyttäreltäni, kauppaan myös lahjakortin aika ison ja suklaata ja ai niin punaiset alusvaatteet jotka on nyt päälläni, heräsin aamulla kun mieheni seisoi sängyn vierellä ja arvaattehan mitä tapahtui, ihana ja kipeä aamu sillä olen liikuntakyvytön. Niin kaunis mutta sairas.
Yöpuvun, mohair-neuleen, villasukat, hupparin, vihreitä kuulia, 3 kirjaa, seinäkellon, paistinpannun, ison kattilan, kahvinkeittimen, airfryerin ja robotti-imurin.
Ai, niin. Hyvää rommia lisäksi.
Kaikenlaista ajatuksella minulle valittua rakkaalta puolisolta, sukulaisilta ja ystäviltä, mm. kultaisen riipuksen ketjuineen joulukuussa syntyneen esikoisemme kunniaksi ja tennismailan uutta harrastusta varten.
Miksi annoit 15-vuotiaan poikaystävälle miesten hajuveden? Grooming?
Eropaperit ja ilmoituksen toisen exän itsemurhasta
Mieheltä puukkosahan ja teriä siihen. Kirjan ja levyn lapsilta. Ihan parhaat lahjat.
Vierailija kirjoitti:
Uudet satiinilakanat ja pullon hyvää shampanjaa. 400 euron lahjakortin alusvaateliikkeeseen.
Räjähtäisin nauruun.
Onko joku saanut cucold mieheltään yhteisen ulkomaanmatkan ison omaavan rakastajan kanssa?
1000€ rahaa, meikkejä ja vaatetta.
En saanut lahjoja. Anopille annoin hänen poikansa takaisin.
Leatherman waven, jalaksen turvakengät, instant potin, milopetin koiranrattaat ja luvan ostaa niihin uuden kyytiläisen ensi vuonna (lupaa en kyllä olis tarvinnut, kaupat on tehty jo ilman lupaa).