Mitä ihanaa saitte joululahjaksi?
Minä sain konvehteja ja kaksi lahjakorttia lempiliikkeisiini.
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin kirjoja Adlibriksestä. Klarna imaisi jälkikäteen rahat ja tilin katteessa näkyy vain viikon kuulemma, jos ei mene. Ja kun siksi en saa YouTuben maksua laitettua ettei tilanteeni mene vielä pahemmaksi (byrokratia), joudun katsomaan mainoksia. Saan siis mainoksia lahjaksi.
En ymmärtänyt mitään...
Mä ymmärsin. Rahaton kerää rahavaikeuksia itselleen lisää. Klarna koska ei ole luottokorttia, maksullinen Utube katkolla, koska Klarnan maksuvaraus on debit tililtä.
Miten olisi kirjaston uutuuskirjat vaikkapa varauksella ja kuka maksaa utubesta. Yle Areena tarjoaa laadukkaampaaa ilmaiseksi. Kirjoihin ja maksullisiin kanaviin ei kannata vähiä rahojaan laittaa.
En mitään. Aikuiset ihmiset ei lahjoja tarvitse, eikä krääsää.
Mautonta ja lapsellista testata. Kuin alakoulussa!
Ja itse sain ja annoin kyllä ok, mutta tympeää luetella!
Yöpaitoja, Marimekkoa ja muuta pientä kivaa ja tarpeellista. Itse ostin itselleni. 😃😃😃
-yksin joulu-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin kirjoja Adlibriksestä. Klarna imaisi jälkikäteen rahat ja tilin katteessa näkyy vain viikon kuulemma, jos ei mene. Ja kun siksi en saa YouTuben maksua laitettua ettei tilanteeni mene vielä pahemmaksi (byrokratia), joudun katsomaan mainoksia. Saan siis mainoksia lahjaksi.
En ymmärtänyt mitään...
Mä ymmärsin. Rahaton kerää rahavaikeuksia itselleen lisää. Klarna koska ei ole luottokorttia, maksullinen Utube katkolla, koska Klarnan maksuvaraus on debit tililtä.
Miten olisi kirjaston uutuuskirjat vaikkapa varauksella ja kuka maksaa utubesta. Yle Areena tarjoaa laadukkaampaaa ilmaiseksi. Kirjoihin ja maksullisiin kanaviin ei kannata vähiä rahojaan laittaa.
Minäkään en tajua, kuka maksaa Youtubesta. Miksi? Käyttää Brave-selaimella ilmaisversiota niin ei näy yhtään mainosta.
Sain ihania lahjoja tänä vuonna: kirjan, pitkävartiset villasukat, tumput, hyvää suklaata ja tietokoneen.
Vierailija kirjoitti:
Sain lahjat etukäteen ja paketoimattomana
Tonttu
Tossut
Glitter vartalosuihke
Hajuvesi
Sormikkaat
Itse annoin lahjaksi
Iskä: miesten hajuvesi
Äiti: glitter hiussuihke & sydän hajuvesi
Siskontyttö 6v: pinkki hajuvesi
Siskontyttö 15v: hajuvesi
15v:n poikaystävä: miesten hajuvesi
Siskonpojat 12-13v: miesten hajuvedet
Hyi helvetti, tulee päänsärky jo pelkästä ajatuksesta millainen kuvottava hajujen kakofonia noista syntyy kun kaikki lotraavat omiaan.
Ihania hetkiä rakkaimpien läheisten kanssa, kirkossa ja joululounaalla🥰
Bandan kone vehti rasian, vasun, ja muutaman risun.
Kaksi viikatemiestä ja Baphomet patsaat 🖤
Lentoliput köpikseen, miehrni kanssa tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sain lahjat etukäteen ja paketoimattomana
Tonttu
Tossut
Glitter vartalosuihke
Hajuvesi
Sormikkaat
Itse annoin lahjaksi
Iskä: miesten hajuvesi
Äiti: glitter hiussuihke & sydän hajuvesi
Siskontyttö 6v: pinkki hajuvesi
Siskontyttö 15v: hajuvesi
15v:n poikaystävä: miesten hajuvesi
Siskonpojat 12-13v: miesten hajuvedet
Mahtaa teillä olla sakea ilma aattona!
Kurjalistolla ei ole varaa peuhtoa lahjojen kanssa. Meillä onuoankin kanssa tiukkaa. Arkenakin.
Vierailija kirjoitti:
Uudet satiinilakanat ja pullon hyvää shampanjaa. 400 euron lahjakortin alusvaateliikkeeseen.
Täydelliset lahjat 🎉🎉
JEESUKSEN POIKA JEESUS LAHJA TAIVAASTA . IKUINEN LAHJA KATOAMATON.
Lahja iankaikkinen koko suvulle : Jeesus.
En saanut mitään joten ero on tulossa ensivuoden alussa.
Villasukat, vedenkeittimen, Srubdaddyn, torkkupeiton ja nahkasormikkaat. Olen tyytyväinen. Lahjat tarpeellisia ja yllätyksellisiä sekä Srubdaddy oli hauska.