Mitä ihanaa saitte joululahjaksi?
Minä sain konvehteja ja kaksi lahjakorttia lempiliikkeisiini.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoppi oli kutonut minulle villasukat oman kaupunkini lätkäjoukkueen logolla. Arvostan tätä todella. Mieheni ei osaa ostaa lahjoja. Saan aina lahjakortin.
Anoppi itse kannattaa toista lätkäjoukkuett kuin minä, mutta se kuteinkin kutoi sukat minun lätkäjoukkueen logolla. On kyllä niin ihana anoppi, etten tiedä, mitä hyvää ja ihanaa hänelle tekisin!
Todennäköisesti anoppini arvostaa, ettet pyri miellistelemään häntä, vaan seisot omilla jaloillasi. Tykkäät mistä tykkäät.
En mitään, en edes epäihanaa. Oli aika pska joulu muutenkin. Lapsille järjestin, mutta vain lastenlasten vuoksi, muuten jäisivät lahjoitta ja ilman jouluruokia ja herkkuja. Alan väsyä tähän aikuisten lasten kannatteluun, mutta kuten sanoin, mummon murujen takia haluan venyä, vaikken aina jaksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Sain vaimoltani kuulla kuinka huono ihminen olen muutaman glögin jälkeen.
Siis vaimo avautui parin juomansa glögin jälkeen vai moitti sinua siitä kun joit pari glögiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoppi oli kutonut minulle villasukat oman kaupunkini lätkäjoukkueen logolla. Arvostan tätä todella. Mieheni ei osaa ostaa lahjoja. Saan aina lahjakortin.
Anoppi itse kannattaa toista lätkäjoukkuett kuin minä, mutta se kuteinkin kutoi sukat minun lätkäjoukkueen logolla. On kyllä niin ihana anoppi, etten tiedä, mitä hyvää ja ihanaa hänelle tekisin!
Jospa vaikka menet hänen kanssaan katsomaan hänen suosikkijoukkueensa peliä?
Asiakkaani antoi nimissäni 100€ Pelastakaa lapset ry:lle (sain tästä tositteen, mut olisin uskonut muutenkin, tää tyyppi on uskomattoman lämmin ihminen). Ihan itselleni sain häneltä suklaalevyn.
Tästä seurasi se, että pistin taas hyvän kiertämään lahjoittamalla varattomien joulukeräykseen ruokapaketteja. Tää kaikki tapahtui toki ennen jouluaattoa, ilman ongelmia siitä miten lahjapaperit pitäis lajitella.
Vierailija kirjoitti:
Ostin kirjoja Adlibriksestä. Klarna imaisi jälkikäteen rahat ja tilin katteessa näkyy vain viikon kuulemma, jos ei mene. Ja kun siksi en saa YouTuben maksua laitettua ettei tilanteeni mene vielä pahemmaksi (byrokratia), joudun katsomaan mainoksia. Saan siis mainoksia lahjaksi.
En ymmärtänyt mitään...
Lähisukulaisen itseneuloman villapipon. Tykkään kovin.
Pyjaman, suklaata, villasukat ja lempisuihkusaippuaa.