Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen sanonut, että Suomessa pian kuolee ihmisiä nälkään

Vierailija
24.12.2025 |

Näkeehän sen tuosta Hurstin tilanteestakin.  

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupat on täynnä ruokaa, sieltä vaan ottamaan, ei täällä kukaan nälkään ole kuolemassa.

Mänisivät töihin..saavat rahaa ja sitten on varaa ostaa ruokaa ja juomaa.

Mänin niin kauan ennenkuin sairastuin ja vammauduinkin. 

Vierailija
62/83 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhuksilta on jo karsitty kaikki ylimääräinen ja maistuva pois. Kyllä niitä alkaa putoilemaan. Fakta tieto!

Muistan kyllä lukeneeni, että on jossain hoivalaitoksella jo kuollutkin nälkään... lääkäri oli vaan todennut .... Onhan tuo häpeällistä ... muka hyvinvointivaltio

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä ei halua pienellä paölkalla töihin jos vaikka saisi 1000 euroa  kuukaudessa niin laiskat köyhät mielummin vetää norttia kotona ja juovat olutta. Olen ollut 1000 palkalla töissä miinus verot ja miinus laskut.

Tuosta palkasta ei mene veroja.

Vierailija
64/83 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun yksinasuva saa tukia puhtaana käteen noin 1300 e/kk, niin aika kummallista on, kun ei riitä rahat ruokaan vaan johonkin vielä tärkeämpään. MIkä se mahtaa olla, lääkkeetkin kun maksaa sossu. Ruokakasseja jaetaan kaupungeissa melkein joka päivä, seurakunnat järjestää yhteisaterioita jne. ja suomalainen köyhä kuolee nälkään?

Hurstin tilanne on se, että sinne haalitaan väkeä ympäri maan, lahtelainen ja turenkilainen "köyhä" ei ole tuolla mikään yllätys.

Missä yksinasuva saa 1300 tukia? 

Itse saan noin 870 kk. Ja sijainti on pohjoinen. 

Katso sieltä Kelan sivuilta, niin saat vastauksen. Kumma juttu, että porukka saa kahmalokaupalla rahaa tilille ja selittää pokkana, että en minä ainakaan saa mitään, siksi kuolen nälkään eikä lapsetkaan saa pleikkar

Noin isolla tuella siis on useiden lasten lisät?

Vierailija
65/83 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taideta olla hyvinvointivaltio. Vanhukset osaksi heitteillä kotihoidossa. 

Ja itse en päässyt edes varaamaan lääkäriaikaa vaan menin sitten yksityiselle. Siihen säästän nykyään rahaa. 

Vierailija
66/83 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ainoa ongelma on köyhien rahankäytössä

Ne viettää kulutusjuhlia,ilmankos niiltä on rahat aina lopussa..

Vierailija
67/83 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä ei halua pienellä paölkalla töihin jos vaikka saisi 1000 euroa  kuukaudessa niin laiskat köyhät mielummin vetää norttia kotona ja juovat olutta. Olen ollut 1000 palkalla töissä miinus verot ja miinus laskut.

Emme me kaikki vedä mitään. Olemme monet sairaita. Et taida ymmärtää tilannetta, ja puhut nuorista terveistä "elämäntapatyöttömistä"? Moni työttömistä on monisairaita, ei pääse eläkkeelle. 

Vierailija
68/83 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taideta olla hyvinvointivaltio. Vanhukset osaksi heitteillä kotihoidossa. 

Ja itse en päässyt edes varaamaan lääkäriaikaa vaan menin sitten yksityiselle. Siihen säästän nykyään rahaa. 

eläkeläisten määrä suhteessa työntekijöihin on kolminkertaistunut 2000 luvulla. Ei mitkään verot riitä niiden ylläpitämiseen.

Vierailija
69/83 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidothan paranee kun epä sosiaali aines kuolee pois ja elättien rahtaus maahan lopetetaan. tämähän on vain hyvää kehitystä.

Vierailija
70/83 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutte kyllä perästä. Meillä kulutus seis. Se mitä jää menee osakkeisiin.  Oksettava hallitus jota en tue.

Vierailija
71/83 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt sentään.

Kyllä.

Ei sentään. Käy töissä ja saa rahaa ruokaan 

Tyhmä vastaus. Miten käydä töissä jos ei töitä ole????

Vierailija
72/83 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janoon ei tässä maassa kuole kukaan.

Vierailija
73/83 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni pärjäisi vaikka usean kuukauden syömättä muruakaan. Vararavintoa on sen verran.

Ei todellakaan pärjää, tämä on valhe älä kannusta anoreksiaan terveitä ihmisiä jotka vielä voivat hyvin, haluatko että sua heikottaa kojo ajan. Haluatko että ajatus ei pelaa, haluatko kenties pyörtyä keskellä julkista paikkaa? Mä olin paastolla ja kärsin siitä vielä viikonkin jälkeen voimattomuudesta ja muista. Se ei ole terveellistä, mitä sun päässä on vialla! Energiavarat kuluu nopeasti ja ne vararasva varastot mitä ihmisillä on ei ole tarkoitettu tahalliseen syömisen lopettamiseen. Köyhä ei saisi edes syödä enää sekin on rikkaiden etuoikeus, herranjumala täällä on yksinkertaisesti sairauteen kannustavia ilkiöitä. Älkää moderaattorit päästäkö enää näitä pro ana tekstejä läpi. Haluan että terveellistä ja ravintorikasta ruokaa on riittävästi koko Suomelle. Olen puhunut! 

Vierailija
74/83 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun yksinasuva saa tukia puhtaana käteen noin 1300 e/kk, niin aika kummallista on, kun ei riitä rahat ruokaan vaan johonkin vielä tärkeämpään. MIkä se mahtaa olla, lääkkeetkin kun maksaa sossu. Ruokakasseja jaetaan kaupungeissa melkein joka päivä, seurakunnat järjestää yhteisaterioita jne. ja suomalainen köyhä kuolee nälkään?

Hurstin tilanne on se, että sinne haalitaan väkeä ympäri maan, lahtelainen ja turenkilainen "köyhä" ei ole tuolla mikään yllätys.

Miksi joulunakin levität kokoomuksen valheita?

Ei kukaan saa käteen 1300 euroa ellei saa ansiosidonnaista työttömyyskorvausta. Mikäli saa toimeentulotukea, niin kuukauden elinkuluihin jää 370 - 590 euroa ja muut menee asuinkuluihin.

Miksi Kela sinnikkäästi omilla sivuillaan väittää, että kyllä saa? Ja kai sinä ymmär

Laita lnkki. Ilmeisesti mun täytyy tehdä oikaisuvaatimus Kelaan, koska olen vuosien ajan saanut joka kuukausi runsaat 300 liian vähän tukia. 😅

Vierailija
75/83 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellämä onkin varmaan autuasta kun on noin  yksinkertainen.  

Vierailija
76/83 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ainoa ongelma on köyhien rahankäytössä

Niinpä, kyllä kannattaisi pohtia, mistä se köyhyys johtuu maassa, jossa koulutus ja terveydenhoito on kansalaisille lähes ilmaista? Mihin ihmisten rahat menee? Ja missä on yksilön vastuu. 

Vierailija
77/83 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tehdä ensi vuonna keittoruokia.  Juureksia, perunaa ym. Heti ei kuole nälkään.

Vierailija
78/83 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣

Vierailija
79/83 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa ilmeiseksi ja vielä lämpimässä saa syödä!

Ihan hirvittävä "yllätys," että on jonoa eikä kaikki pääse syömään..

Vierailija
80/83 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo on laiskuus huipussaan jos ei edes viitsi ruokaa suuhunsa laittaa ja pureskella. menneet ilmeisesti pureskelu lakkoon mahtaako ahtaajat ja paperi pellet mennä tuki lakkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi