Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen sanonut, että Suomessa pian kuolee ihmisiä nälkään

Vierailija
24.12.2025 |

Näkeehän sen tuosta Hurstin tilanteestakin.  

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä vielä, mutta nälkäisten lasten määrä kasvaa. Kiitos hallitus!

En usko.

Vierailija
82/109 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kuole. 

Toimeentulotuella pysyy elossa. Se on sitten eri asia, jos käyttää rahojaan päihteisiin tai on velkaantunut yli varojensa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tuohon usko, kyllä ihminen nälkäänsä vaikka varastaa, kaupat täynnä varastettavaa tavaraa. Mitä hävittävää esim työttömällä on vaikka jäisi kiinni itse teosta. Nyky hallitus on rakentamassa Suomeen todellista pommia tukien leikkauksilla ja häviäjiä tulee  olemaan kaupat ja yrittäjät.

Vierailija
84/109 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan että suomeen tulee oikea nälkä kuoleman pelko. Jos vaikka se saisi kela rotat ja sossu pummin ryhdistäytymään ja ottamaan vastuun omasta elämästä sen jatkuvan valittamisen ja vaatimisen sijasta kun halutaan vain lisää tukia tekemättä itse mitään. Valitettavasti siinä varjopuolena tulee se että oikeasti tarvitsevat joutuu kärsimään mutta se on hyväksyttävää kun näitä laiskoja lusmuja on aivan liikaa suomessa.

Vierailija
85/109 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Eivät viitsi tehdä ruokaa ja pulskat hyvinvoivatkin viitsivät tunkeutua köyhien joulupöytään. Minä en itke, minä häpeän kaikki ahneita aikuisia.

Yksinäisyys ei köyhien ruoasta katoa, se on eri tason ongelma.

Vanhempien ihmisten olisi pitänyt odottaa, että lapset saavat ensin ruokaa, kenties myös jokunen vanhus. 

Tämä ei ole reilua eikäoikein, että annetaan näin väärä kuva Suomen tilanteesta. Hursti voi lakata oitis parkumasta.

Vierailija
86/109 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hallituksen vika kun ihmiset eivät osaa ruokkia lapsiaan. Olisiko muutama kaljapullo tai limsa vähemmän auttanut. Itse ei viitsitä edes jouluksi leipoa. Noloa.

Vierailija
87/109 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Riikkaa Kiitos Petteri! Kiitos Satonen! Kiitos Sanni! 

Ei täällä palstalla ymmärretä sarkasmia, eikä paljon muutakaan.

Vierailija
88/109 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvin sanottu. Suomen tuet riittää, mutta ihmisten pitää oppia hallitsemaan itseään.

Jouluinen; kiitos kirjoittajalle. Orpolle ja Riikalle lämmintä joulua.

Vierailija
89/109 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurstin tilanteesta ei näe mitään. Lopeta poru.

Vierailija
90/109 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet riittää mutta jos haluaa tupakkaa ja alkoholia ruuan sijaan niin minkä me muut sille voidaan? 

Vierailija
91/109 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tuohon usko, kyllä ihminen nälkäänsä vaikka varastaa, kaupat täynnä varastettavaa tavaraa. Mitä hävittävää esim työttömällä on vaikka jäisi kiinni itse teosta. Nyky hallitus on rakentamassa Suomeen todellista pommia tukien leikkauksilla ja häviäjiä tulee  olemaan kaupat ja yrittäjät.

Perustele! En minä työssäkäyvä halua maksaa puolta tuloistani veroja, jotta köyhät menisi kauppoihin ostamaan krääsää.

Vierailija
92/109 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä vielä, mutta nälkäisten lasten määrä kasvaa. Kiitos hallitus!

Kannattaisi äitien jotka on potkinut miehen pihalle alkaa sitten priorisoimaan rahan käytössä.lapsensa elämyksien ja oman ulkonäön sijasta. Tuo on jotenkin sairasta että naiset laittaa lapset näkemään nälkää kun nainen käyttää rahat ennemmin  meikkeihin,  vaatteisiin, bilettämiseen ja sosialisointiin

Vierailija
93/109 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksinsitä lakia valmistellaan että olisi mahdollisuus määrää lähestymiskielto kauppoja ja yrityksiä kohtaan. Siinähän varastelette mutta saattaa alkaa aiheuttaa ongelmia kun  joudutte matkustamaan ruokakauppaa varten johon kuluu rahaa ja aikaa

Vierailija
94/109 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa makkarapaketti 2€ mikä herkkuannos tuli .  Uunissa vaan ja tomaattimössöpurkki NAMNAM .  Valmis mummon muusi paketti kylkeen .  Kyllä on hyvää. 

Vierailija
95/109 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketissa on taas kohta euron päivät no eurojen päivät .  1-5€ löytyy kaikkea.  Se on oikea rahkan ystävän päivä ja tonnikalan. Ananaspurkkia ja kasviksia . Kasviskeitto 1€ .   Euron päivänä löytöjä.  

Vierailija
96/109 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marokosta tullut poika asuu ilmaiseksi naisen asunnossa mutta kerää tyhjiä lonkero tölkkejä ja saa ruokarahaa . 

Vierailija
97/109 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkomaani mustaAfrikasta Hurstin jonossa MUTTA HUUMEET ja sama tyyppi heiluu siinä lähellä ravintolassa ostaa olutta . 

Vierailija
98/109 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainan sota näytti todelliset aikeet luonteet vääryydet rikolliset huijaukset valheet .  Nyt teille ON MYÖS SELVINNYT  MIKÄ ON EVAKKO UKRAINAN EVAKKO KOKEE NYT IHAN ITSE MITÄ SE ON OLLUT KARJALAN EVAKUOIDUILLE .  YAHVE KOSTAA TAKUUVARMASTI PAHAT TEOT .  

Vierailija
99/109 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irrota vaan otteesi varastetuissa varastamisesta tai yahve ottaa sulta . 

Vierailija
100/109 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalaliemi myydään kyllä kaupoissa . Mutta sä voit tehdä sen ihan itsekin. Joko kalastat tai ostat kaupasta kalanpäitä ja keität.  Niin tehdään Suomessa kuin muissakin maissa .  FISH HED SOUP. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme