Mä olen sanonut, että Suomessa pian kuolee ihmisiä nälkään
Kommentit (115)
Kelaelätettyjen loisijoiden ulinalanga vol. 457829756279
Piraattimaito suklaat on niitä missä ei ole maitoa . Ja muu piraatti erottaa mausta ja että kopioitu paketti ei vielä ole totuus . Etsi aitoja tuotteita . Jos haluat ilahduttaa ystäviäsi anna lahjaksi omenoita ja appelsiineja.
Eräät miehet ajelee varastetuilla autoilla syrjälähiöissä mutta ne joilla on rahasta puute kannattaa myydä se auto johon menee rahat . Osta automyynti rahalla kunnon sänky ja kengät sekä ruokaa säilykkeitä . Kun ei mene rahaa autoon jää ruokaan rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taideta olla hyvinvointivaltio. Vanhukset osaksi heitteillä kotihoidossa.
Ja itse en päässyt edes varaamaan lääkäriaikaa vaan menin sitten yksityiselle. Siihen säästän nykyään rahaa.
eläkeläisten määrä suhteessa työntekijöihin on kolminkertaistunut 2000 luvulla. Ei mitkään verot riitä niiden ylläpitämiseen.
Mutta kun kaikkien eläkkeitä ei makseta verovaroista. Tiesitkö sen
monella tekee tiukkaa ostaa lääkkeet ja ravitsevaa ruokaa.tämä johtaa sairastumiseen ja jätti laskuun sairaanhoidossa. eli ihmisten nälkiinnyttäminen tahallaan johtaa isoon laskuun.
hursti on pelastanut varmasti esim.sairaita kuolemalta antamalla ruoka apua,jonossa näkyi pyörätuoli väkeä.tunnen itse seurakuntien ruokajakajia ja lahjoitan itse diakoniaan.
muistakaa raamatun varoitukset rikkaille.mitä luulet että tapahtuu kun et auta nälkää näkeviä?raamatun lazarus kertomus ja rikas mies kertomus.
jos näet että joku näkee nälkää on sun autettava.anna ruokaraha tai ruokakassi.jos pystyt.heitteillejättö on rikoslaissa myös.
Suomalaiset ovat Euroopan 2. ylipainoisin kansa. Ihan hyvin voivat useimmat olla 2 viikkoa ilman ruokaa. Kilo porkkanoita maksaa 99 senttiä. 20 kananmunaa saa tarjouksesta 1,90 €. Pörssisähkö on alle euron tällä hetkellä.
Miksi ihmiset valittavat aina nälkäänsä? Olisivat iloisia, jos laihtuvat. Itse olen 168 cm ja paina 53 kg. En ymmärrä, kuinka ihmiset viitsivät lihottaa itsensä punkeroiksi. Ruokaa voi myös valmistaa itse eikä mennä jonnekin ruokajonoon kärkkymään jotain. Vaikka niitä 99 sentin porkkanoita työstää.
Ei kuole, aika maistereita ovat, jos yksi ateria vuodessa riittää niin pitkälle, että taas ensi vuonna on Hurstin juhlaan pitää mennä syömään.
Eiköhän tuo tungos johtune juuri yksinäisyydestä. Maailmassa kyllä on oikeasti nälkää näkeviä ihmisiä. Lapsiakin.
Joka vuosi syyllistetään kinkkua napaana vetäviä lihavia, kuinka paljon Hurstilla on vuoden syömättä olleita kävijöitä.
Eikä siellä juurikaan näkynyt niitä oikeasti nälkäisiä, esim , maahanmuutajia, jotka saavat 200 euroa kk avustusta.
Meidän pikkukaupungin ruokajakelussa ennen joulua yli 80 prosenttia oli maahanmuuttajia, toki kävivät monta kassillista ruokaa, ja täyttivät niillä pakettiautonsa ja siten myymään niitä ilmaiseksi saatuja ruokia ihan avoimesti kauppojen parkkipaikoille. Bisnes se on, millä kaikki taustataloudetkin toimii.
Päätin kyllä, että en ainakaan mitään alihintaisia pizzoja enää tilaile, kun tietää, että jos verot maksetaan, 5 eurolla ei totisesti pitsaa tehdä ainakaan tuoreista valmistusaineista.
Vierailija kirjoitti:
Marokosta tullut poika asuu ilmaiseksi naisen asunnossa mutta kerää tyhjiä lonkero tölkkejä ja saa ruokarahaa .
Marakeshin torilla on ihana astua.
Mielestäni tukia pitäisi ohjata enemmän nimenomaan ruokaan varsinkin vähävaraisille lapsiperheille. Naurettavaa että samaan aikaan toisilla ei riitä rahat ruokaan ja samaan aikaan menee esim. apteekista Rogaine liuosta (hiusten kasvuun n. 90-100 e/paketti) ulkomaalaistaustaisille paksutukkaisille miehille sossun piikkiin
Vierailija kirjoitti:
Meidän pikkukaupungin ruokajakelussa ennen joulua yli 80 prosenttia oli maahanmuuttajia, toki kävivät monta kassillista ruokaa, ja täyttivät niillä pakettiautonsa ja siten myymään niitä ilmaiseksi saatuja ruokia ihan avoimesti kauppojen parkkipaikoille. Bisnes se on, millä kaikki taustataloudetkin toimii.
Päätin kyllä, että en ainakaan mitään alihintaisia pizzoja enää tilaile, kun tietää, että jos verot maksetaan, 5 eurolla ei totisesti pitsaa tehdä ainakaan tuoreista valmistusaineista.
Milloin olet itse viimeksi ostanut jonkun tyypin peräkontista vanhentunutta ruokaa sen sijaan, että olet mennyt kauppaan?
Miten sen siitä näkee, voitko kertoa
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Riikkaa Kiitos Petteri! Kiitos Satonen! Kiitos Sanni!
Kiitos persujankkaaja, kiitos ööö, kiitos incel incel, kiitos persutarallaaa, kiitos paskajankkaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tuohon usko, kyllä ihminen nälkäänsä vaikka varastaa, kaupat täynnä varastettavaa tavaraa. Mitä hävittävää esim työttömällä on vaikka jäisi kiinni itse teosta. Nyky hallitus on rakentamassa Suomeen todellista pommia tukien leikkauksilla ja häviäjiä tulee olemaan kaupat ja yrittäjät.
Perustele! En minä työssäkäyvä halua maksaa puolta tuloistani veroja, jotta köyhät menisi kauppoihin ostamaan krääsää.
Useita henkilöitä ei enää työnteko kiinnosta koska korvaus työstä on mitätön ja palkan päälle joutuu myös tukia anomaan kelasta.
Osta Möllerin kalanmaksa öljy kapselit tai nestepullo niin pääset sairauksista . Terveyskauppa tai apteekki. Ja kaupasta c- poretabletti 3€ pääset taudeista .