Hyi oikeesti!đ Kun kuuntelen tota kuumaa linjaa, niin olen todella tyytyvĂ€inen, ettĂ€ en ole lisÀÀntynyt!đ
Noihan on ihan hirveĂ€n Ă€rsyttĂ€viĂ€ noi lapset!đ€ą
Kommentit (111)
SinÀhÀn oletkin hedelmÀtön luuseri.
- Onneksi SinÀ siellÀ olet kauniisti kÀyttÀytyvÀ voittaja.
Minusta ap kuulostaa siltÀ ettei hÀnen seurassaan kovin moni kauaa viihtyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvĂ€ tietÀÀ, ettĂ€ en anna lasteni koskaan soittaa tuonne, kun heitĂ€ sitten jĂ€lkeenpĂ€in porukalla tÀÀllĂ€ arvosteltaisiin.đ đ
Kasvata paksumpi nahka itsellesi ja kersoillesi, arvostelulta ei voi nykymaailmassa vÀlttyÀ mitenkÀÀn.
Kiusaajat vetoaa aina tÀhÀn.
*Onko oma vajakkilapsesi soittanut sinne?đ€
Oletko siis ihan aikuinen, joka kutsuu lapsia vajakeiksi?*
Luulee kaikkia kaltaisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Kaikki, jotka pĂ€hkĂ€ilette, ettĂ€ haluatteko lapsen vai ette. Katsokaa joulupukin kuumalinja. SiinĂ€ teille ehkĂ€isyĂ€!đ
Katsoin tuota pienenÀ ja laitoin nyt taaperolle nÀkymÀÀn kun söi aamupalaa. En ymmÀrrÀ pointtiasi.
sÀ oot oksetus. sÀ oot sairas. mee hoitoon. painu syvÀlle---- rahvas, sivistymÀtön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Kaikki, jotka pĂ€hkĂ€ilette, ettĂ€ haluatteko lapsen vai ette. Katsokaa joulupukin kuumalinja. SiinĂ€ teille ehkĂ€isyĂ€!đ
Oletko koskaan itse ollut lapsi?
Se ei kyllÀ liity nyt mitenkÀÀn asiaan. Meinaatko, ettÀ kaikkien pitÀÀ siitÀ syystÀ tykÀtÀ lapsista, ettÀ ovat itse olleet lapsia? Todella outo ja ontuva logiikka.
Sinulla luetun ymmÀrtÀmisen vaikeuksia? Meinaan vaan, ettÀ muistuuko kenenkÀÀn mieleen, millainen itse oli lapsena? Ja mitÀ teki lapsena.
Inhosin Joulupukin kuumaa linjaa jo lapsena :D. TylsÀÀ höpinÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvĂ€ tietÀÀ, ettĂ€ en anna lasteni koskaan soittaa tuonne, kun heitĂ€ sitten jĂ€lkeenpĂ€in porukalla tÀÀllĂ€ arvosteltaisiin.đ đ
Kasvata paksumpi nahka itsellesi ja kersoillesi, arvostelulta ei voi nykymaailmassa vÀlttyÀ mitenkÀÀn.
Kiusaajat vetoaa aina tÀhÀn.
Tottahan se silti on.
Ap ei aikanaan saanut soittaa ja se nĂ€kyy nyt sitten nĂ€in đ§