Hyi oikeesti!đ Kun kuuntelen tota kuumaa linjaa, niin olen todella tyytyvĂ€inen, ettĂ€ en ole lisÀÀntynyt!đ
Noihan on ihan hirveĂ€n Ă€rsyttĂ€viĂ€ noi lapset!đ€ą
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 vuotta sitten lapset eivÀt olleet lÀheskÀÀn yhtÀ ÀrsyttÀviÀ kuin nyt, nÀÀ on nÀitÀ milleniaalien lapsia joilta ei ole mitÀÀn kielletty ja saavat aina kaiken haluamansa.
No juuri tÀmÀ. Nykyisin lapset on ihan hirveitÀ, ennen heille asetettiin rajat, niin olivat ihan ok.
NykyÀÀn pitÀÀ olla SuperNepsy ettÀ on ok.
Ihan kummallisia nykylapset kun jouluherkut on mÀtiÀ ja smetanaa ruisshipseillÀ ja harrastukset taitoluistelua ja kaikkea kallista ja erikoista, asutaan ulkomailla jne. Ei ole varmasti ole helppo olla ihan tavallinen lapsi tÀnÀ pÀivÀnÀ.
Miksi kuuntelet sitÀ? Sammuta televisio, mene sÀnkyyn, laita korvatulpat ja silmÀlaput ja vedÀ peitto pÀÀllesi ja vietÀ siellÀ joulu.
TÀytyy olla jotenkin hÀiriintynyt aikuinen jos jouluaattona ei ole mitÀÀn muuta tekemistÀ kuin tuijottaa lapsille tarkoitettua joulupukkiohjelmaa ja irvailla niistÀ lapsista.
HyvĂ€ tietÀÀ, ettĂ€ en anna lasteni koskaan soittaa tuonne, kun heitĂ€ sitten jĂ€lkeenpĂ€in porukalla tÀÀllĂ€ arvosteltaisiin.đ đ
Vierailija kirjoitti:
Juu. Kaikki, jotka pĂ€hkĂ€ilette, ettĂ€ haluatteko lapsen vai ette. Katsokaa joulupukin kuumalinja. SiinĂ€ teille ehkĂ€isyĂ€!đ
Oletko koskaan itse ollut lapsi?
Vierailija kirjoitti:
HyvĂ€ tietÀÀ, ettĂ€ en anna lasteni koskaan soittaa tuonne, kun heitĂ€ sitten jĂ€lkeenpĂ€in porukalla tÀÀllĂ€ arvosteltaisiin.đ đ
Kasvata paksumpi nahka itsellesi ja kersoillesi, arvostelulta ei voi nykymaailmassa vÀlttyÀ mitenkÀÀn.
aika isoja lapsia jo soittajat joku 10v ei enÀÀ pitÀisi pukkiin uskoa. pikkulapset saisivat ottaa linjalle ne olis hauskempiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Kaikki, jotka pĂ€hkĂ€ilette, ettĂ€ haluatteko lapsen vai ette. Katsokaa joulupukin kuumalinja. SiinĂ€ teille ehkĂ€isyĂ€!đ
Se ei kyllÀ liity nyt mitenkÀÀn asiaan. Meinaatko, ettÀ kaikkien pitÀÀ siitÀ syystÀ tykÀtÀ lapsista, ettÀ ovat itse olleet lapsia? Todella outo ja ontuva logiikka.
Ilmeisesti tv:ssĂ€ jatkui Lumiukolla. LĂ€hetys Areenassa katkesi ainakin itsellĂ€ni ennen sitĂ€. Olen ehkĂ€ autisti, mutta sehĂ€n on hyvin melankolinen ohjelma ja joulu on kuitenkin lapsille ilon juhla, erikoista pÀÀttÀÀ ohjelma siihen. Kukaan ei varmaan tajunnut tĂ€tĂ€, mutta samapa tuo đ”
30 vuotta sitten lapset eivÀt olleet lÀheskÀÀn yhtÀ ÀrsyttÀviÀ kuin nyt, nÀÀ on nÀitÀ milleniaalien lapsia joilta ei ole mitÀÀn kielletty ja saavat aina kaiken haluamansa.
No juuri tÀmÀ. Nykyisin lapset on ihan hirveitÀ, ennen heille asetettiin rajat, niin olivat ihan ok.
....juuh, lÀnkytetÀÀn vastaan aikuisille, ei kuunnella, ei totella, ei saa kieltÀÀ, pitÀÀ kysyÀ haluaisitko , tulisitko, mentÀiskö, tarjota eri vaihtoehtoja mistÀ lapsi saa valita ettei vaan suutu kun mÀÀrÀillÀÀn.... sitten kun siirrytÀÀn siitÀ ylÀ-asteikÀisiin tiktok-emoji-ipad-sukupolveen niin ....
Toisten lapset on ÀrsyttÀviÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo aikuiseksi kasvanutkaan?
SinÀhÀn oletkin hedelmÀtön luuseri.
LapsiperheitÀ oli vÀhÀvaraisten joulujuhlassa jossa pressakin kÀvi, hoikka pressa, ja vÀhÀvaraiset nuoret. naiset lapsineen punkeroita, miksi
- No oisko vaikapa siksi koska joutuvat syömÀÀn makaronia ja muuta halpaa ateriakseen.
Vanhempasi sen sijaan ovat lisÀÀntyneet ja nyt sitten teet nĂ€itĂ€ Ă€lykkĂ€itĂ€ aloituksia ja dissaat lapsia đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempasi varmaan toivovat ettÀ voisivat sanoa samaa.
Minun vanhempani ovat jo mullan alla.
Miten joku jaksaa tehdÀ ja katsella noita kakaroita, en kÀsitÀ. Niin paljon helpompaa ja mukavampaa olla ilman. Ei ap.
Miksi katsot lastenohjelmia?
Vierailija kirjoitti:
Miten tÀtÀ jaksetaan jauhaa vuosikymmenestÀ toiseen?
Ei se ole minulta pois, ettĂ€ tajuat olla jatkamasta geenejĂ€si. đ€Ł