Hyi oikeesti!đ Kun kuuntelen tota kuumaa linjaa, niin olen todella tyytyvĂ€inen, ettĂ€ en ole lisÀÀntynyt!đ
Noihan on ihan hirveĂ€n Ă€rsyttĂ€viĂ€ noi lapset!đ€ą
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vihaa lapsia ja hengaa paikassa nimeltÀ vauva.fi.
TÀllÀ sivulla ei ole kyllÀ vuosiin ollut enÀÀ mitÀÀn tekemistÀ lasten tai vauvojen kanssa. Ja tÀmÀhÀn on av.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat niin lapselliselta, ettÀ ihan hyvÀ ettet ole lisÀÀntynyt.
Onko oma vajakkilapsesi soittanut sinne?đ€
Oletko siis ihan aikuinen, joka kutsuu lapsia vajakeiksi?
Eiks ne oo vai?
Naisten mt-ongelomien laajuus, joulu ja pitÀisi olla edes pari pÀivÀÀ purkamatta pahaa oloa vuodessa ja yksi mamma purkaa pahaa oloaan lapsiin tÀÀllÀ. Olisipa vanhempasi olleet vÀhÀn jÀrkevÀmpi ja kÀyttÀneet ehkÀisyÀ, moni asia olisi maailmassa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Naisten mt-ongelomien laajuus, joulu ja pitÀisi olla edes pari pÀivÀÀ purkamatta pahaa oloa vuodessa ja yksi mamma purkaa pahaa oloaan lapsiin tÀÀllÀ. Olisipa vanhempasi olleet vÀhÀn jÀrkevÀmpi ja kÀyttÀneet ehkÀisyÀ, moni asia olisi maailmassa paremmin.
Aiotko sinÀ sitten olla purkamatta mielenterveysongelmiasi tÀÀllÀ tÀnÀÀn? Minusta tÀmÀ ei nyt nÀytÀ lainkaan siltÀ, ettÀ aikoisit tehdÀ niin.
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ on useita kommentoija eikÀ vaan "yksi mamma".
Minustakin on tosi hyvÀ, ettei ap ole jatkanut geenejÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀllÀ sivulla ei ole kyllÀ vuosiin ollut enÀÀ mitÀÀn tekemistÀ lasten tai vauvojen kanssa. Ja tÀmÀhÀn on av.
On saabforumillakin yleistÀ osio mutta silti se on saabfoorumi.
Ja tÀmÀ on vauva.fi eikÀ jankkauksella muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllĂ€ mies, mutta ihan miten vaan.đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntyvyys on laskenut niin paljon, ettÀ Vauva-lehtikin loppui vuosia sitten ja vauvoista ei enÀÀ keskustella. PelkkÀ nimi ei enÀÀ nykyÀÀn tarkoita mitÀÀn ja sinÀhÀn se jankkaat kun et suostu tÀtÀ tajuamaan.
LapsiperheitÀ oli vÀhÀvaraisten joulujuhlassa jossa pressakin kÀvi, hoikka pressa, ja vÀhÀvaraiset nuoret. naiset lapsineen punkeroita, miksi
Ootpas mÀlsÀ tyyppi :(
Mua taas huvittaa hirveesti noi lastenjutut. Vakavina lauletaan pukille joululauluja ja halutaan kertoa vitsejÀ ja höpötetÀÀn pukille hassun random juttuja.
Mut niin sitÀ vaan ollaan erilaisia ja onneks ei tartte lapsia tehdÀ jos ei niistÀ tykkÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntyvyys on laskenut niin paljon, ettÀ Vauva-lehtikin loppui vuosia sitten ja vauvoista ei enÀÀ keskustella. PelkkÀ nimi ei enÀÀ nykyÀÀn tarkoita mitÀÀn ja sinÀhÀn se jankkaat kun et suostu tÀtÀ tajuamaan.
Vauva Lehden lukeminen oikeesti innosti mua teininĂ€ unelmoimaan omasta lapsestađ„ș Harmi ku se lopetettiin... Mut vauvalehti hauskasti oli olemassa vielĂ€ mun esikoisen vauvavuoden ajan ja sain sitĂ€ kotiin. Mut sit se loppu, tai oliko se jonkin aikaa "MeidĂ€n Perhe". Mut tekeekö ne enÀÀ sitĂ€kÀÀnđ€
IhmetyttÀÀ tÀmÀ ihmistyyppi, joka on NIIN tyytyvÀinen pÀÀtöksiinsÀ, mutta silti viettÀÀ joulunsakin tuijottaen hermo kireÀllÀ juuri sitÀ, mitÀ ei mukamas halua, ja hakee vielÀ pÀÀlle validaatiota ja varmistusta tuntemattomilta, ettÀ tunnenhan minÀ nyt varmasti oikein.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin on tosi hyvÀ, ettei ap ole jatkanut geenejÀÀn.
Mutta ap: n vanhemmat ei Àlynneet tehdÀ sitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ja katsoo lastenohjelmaa jonka perimmÀinen idea on se, ettÀ lapset soittaa rv-studioon ja juttelee joulupukille. Miksi katsoa juuri tÀtÀ. Aika monta muuta ohjelmaa menee samaan aikaan.
Ensi vuonna tulee 35 vuotta ikÀÀ tÀlle ohjelmalle. Olen katsonut hetkittÀin joka vuosi. Kiva jouluperinne, vaikkei lapsia olekaan. TÀmÀ pukkikin ollut jo vuodesta -12 lÀhtien. Entinen ÀkÀisen oloinenhan kuoli aivosyöpÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna tulee 35 vuotta ikÀÀ tÀlle ohjelmalle. Olen katsonut hetkittÀin joka vuosi. Kiva jouluperinne, vaikkei lapsia olekaan. TÀmÀ pukkikin ollut jo vuodesta -12 lÀhtien. Entinen ÀkÀisen oloinenhan kuoli aivosyöpÀÀn.
No sitĂ€ mĂ€ tĂ€ssĂ€ mietinkin ettĂ€ oonko mĂ€ lapsena kattellu tĂ€tĂ€ samaa pukkia ja eli siis olen jos kerran 2012 tĂ€mĂ€ pukki aloittanut. Ja nyt mun lapset kattoo tĂ€tĂ€ samaa pukkiađ
Miksi ihmeessÀ kuuntelet tuollaista roskaa?!
Nuo nÀsÀviisaat vanhemmat penskat on tulevia poliitikoita :)
MitÀ hirveÀÀ ne lapset nyt tuossa ohjelmassa ovat tehneet?