Hyi oikeesti!đ Kun kuuntelen tota kuumaa linjaa, niin olen todella tyytyvĂ€inen, ettĂ€ en ole lisÀÀntynyt!đ
Noihan on ihan hirveĂ€n Ă€rsyttĂ€viĂ€ noi lapset!đ€ą
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei lÀhtökohtaisesti olisi edes ollut mahdollisuutta lisÀÀntyÀ koska sinua ei halua kukaan.
Ei se ole siitÀ kiinni, Suomessa on paljonkin naisia jotka eivÀt tee aborttia vaikka tulevat tiineeksi vÀkisinmakaamisesta.
T. Jaripetri Juukasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mÀ sen perusteella sitÀ ajattelekaan, vaan tuon viestistÀsi huokuvan negatiivisuuden ja kyvyttömyyden nÀhdÀ asioita toisten kannalta perusteella.
Kunhan vaan ihmettelen, ettÀ miten jotkut jaksavat. Monet sitten itkevÀt köyhyyttÀÀn etenkin jouluisin kun lapset syövÀt ja kuluttavat valtavasti ja rahat on loppu. Ne köyhÀt lapsiperheelliset ne vasta negatiivisia ovat.
No, kun ihmettelit asiaa, teit sen tavalla, joka luo vaikutelman negatiivisesta ihmisestÀ, joka ei osaa katsoa asiaa muiden kannalta. Saat sinÀ niin tehdÀ ja olla sellainen kuin olet, ja muut saavat huomata sen.
Katson parhaillaan ja ajattelin, ettĂ€ niillĂ€ ei taida soittajat riittÀÀ. Ăskenkin yksi lapsi puhui ja lauloi todella pitkĂ€n kappaleen kaikki sĂ€keistöt. EhkĂ€ voisi olla nopeampi, niin muutkin saisivat vuoron, jos muita soittajia siis on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mÀ sen perusteella sitÀ ajattelekaan, vaan tuon viestistÀsi huokuvan negatiivisuuden ja kyvyttömyyden nÀhdÀ asioita toisten kannalta perusteella.
Kunhan vaan ihmettelen, ettÀ miten jotkut jaksavat. Monet sitten itkevÀt köyhyyttÀÀn etenkin jouluisin kun lapset syövÀt ja kuluttavat valtavasti ja rahat on loppu. Ne köyhÀt lapsiperheelliset ne vasta negatiivisia ovat.
Ei sinusta saa yhtÀÀn sen miellyttÀvÀmpÀÀ kuvaa, vaikka haukkuisit kaikki maailman ihmiset ja keksisit muita itseÀsi inhottavampia ilmiöitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei lÀhtökohtaisesti olisi edes ollut mahdollisuutta lisÀÀntyÀ koska sinua ei halua kukaan.
No olen minÀ naimisissa ollut jo useamman vuoden kuitenkin. Emme onneksi kumpikaan siedÀ lapsia.
Meinaatko ettÀ itse et ole ollut lapsi?
Olen ollut humalassa, mutten siedÀ humalaisia. Toi "olet itsekin ollut lapsi" on niin kulunut ja tylsÀ klisee.
Kosketteliko isÀsi sinua sopimattomasti ja siksi et halua lapsia?
Vihaa lapsia ja hengaa paikassa nimeltÀ vauva.fi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinusta saa yhtÀÀn sen miellyttÀvÀmpÀÀ kuvaa, vaikka haukkuisit kaikki maailman ihmiset ja keksisit muita itseÀsi inhottavampia ilm
Kuule, ei kiinnosta, ihan samanlainen marisija olet itsekin, et vaan huomaa sitÀ kun kierit omassa erinomaisuudessasi.
KyllÀ, minÀkin olen onnellinen, ettei kaltaisesi ole lisÀÀntynyt. SelvÀsti hyvÀ pÀÀtös ja propsit siitÀ.
IsÀpuoli-Rissanen pani ap:ta pymppyyn ja siksi ei siedÀ onnellisia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on aihe vapaa ja ollut sitÀ jo vuosia. Opettele lukemaan palstan nimi. Vauvoista ei ole puhuttu vuosikausiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on aihe vapaa ja ollut sitÀ jo vuosia. Opettele lukemaan palstan nimi. Vauvoista ei ole puhuttu vuosikausiin.
Juujuu, osoite on silti vauva.fi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SinÀkö et osaa lukea tuota isointa tekstiÀ, jossa lukee vauva.fi? TÀmÀn palstan nimi on aina ollut aihe vapaa, mutta sivusto on vauva.fi. Hassua, miten jotkut vÀittÀvÀt vaikka mustan valkoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ, minÀkin olen onnellinen, ettei kaltaisesi ole lisÀÀntynyt. SelvÀsti hyvÀ pÀÀtös ja propsit siitÀ.
Valitettavasti sinÀ tosin olet lisÀÀntynyt, vaikkei kukaan kaipaa sinun jÀlkikasvuasi. Voit sÀÀstÀÀ ne "kuka vaihtaa vaippasi" jonnekin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Kaikki, jotka pĂ€hkĂ€ilette, ettĂ€ haluatteko lapsen vai ette. Katsokaa joulupukin kuumalinja. SiinĂ€ teille ehkĂ€isyĂ€!đ
Hassua, minua lasten soittaminen joulupukille ei triggeröi millÀÀn tavalla tai herÀtÀ mitÀÀn ÀrtymystÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat niin lapselliselta, ettÀ ihan hyvÀ ettet ole lisÀÀntynyt.
Onko oma vajakkilapsesi soittanut sinne?đ€
Oletko siis ihan aikuinen, joka kutsuu lapsia vajakeiksi?
No eikö joka toisella ole nykyÀÀn joku muodikas diagnoosi?
Ennen sellaista kutsuttiin leikkisÀsti va jakiksi.
MikÀ se sinun muodikas diagnoosisi on, joka saa sinut kÀyttÀytymÀÀn noin urposti?
Persuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Kaikki, jotka pĂ€hkĂ€ilette, ettĂ€ haluatteko lapsen vai ette. Katsokaa joulupukin kuumalinja. SiinĂ€ teille ehkĂ€isyĂ€!đ
Hassua, minua lasten soittaminen joulupukille ei triggeröi millÀÀn tavalla tai herÀtÀ mitÀÀn ÀrtymystÀ.
Ei muakaan, ja sen perusteella onkin vaikea ymmÀrtÀÀ aloituksen pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen minÀ naimisissa ollut jo useamman vuoden kuitenkin. Emme onneksi kumpikaan siedÀ lapsia.
No ei minun sen takia tarvitse tykÀtÀ lapsista, ettÀ olen ollut itse lapsi. Aika outo logiikka sulla.
Surullinen ketju. HyvÀÀ joulua kuitenkin teillekin!