Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi oikeesti!😅 Kun kuuntelen tota kuumaa linjaa, niin olen todella tyytyväinen, että en ole lisääntynyt!😆

Vierailija
24.12.2025 |

Noihan on ihan hirveän ärsyttäviä noi lapset!🤢

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli joskus muutama vuosi sitten kun joku selvästi aikuinen soitti sinne ja muutti äänensä lapsen ääneksi.

Vierailija
22/111 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei lähtökohtaisesti olisi edes ollut mahdollisuutta lisääntyä koska sinua ei halua kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 vuotta sitten lapset eivät olleet läheskään yhtä ärsyttäviä kuin nyt, nää on näitä milleniaalien lapsia joilta ei ole mitään kielletty ja saavat aina kaiken haluamansa.

Oisko sillon lama-aikaan soiteltu, että ei saatu kuusta taaskaan, äiti on aivan hermona, isä kännissä ja tässä mietitään mihin mennään piiloon kun se hermostuu ja mitä saadaan syödä? Joulusauna annettiinkin jo aaton aattona kun pidettiin liikaa meteliä tonttujahdissa. 

Vierailija
24/111 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa joka jotenkin jännittää että lapsi alkaa puhumaan epäsopivasti tms?

Vierailija
25/111 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 vuotta sitten lapset eivät olleet läheskään yhtä ärsyttäviä kuin nyt, nää on näitä milleniaalien lapsia joilta ei ole mitään kielletty ja saavat aina kaiken haluamansa.

No juuri tämä. Nykyisin lapset on ihan hirveitä, ennen heille asetettiin rajat, niin olivat ihan ok.

Vierailija
26/111 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei lähtökohtaisesti olisi edes ollut mahdollisuutta lisääntyä koska sinua ei halua kukaan.

No olen minä naimisissa ollut jo useamman vuoden kuitenkin. Emme onneksi kumpikaan siedä lapsia. 

Vierailija
27/111 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa joka jotenkin jännittää että lapsi alkaa puhumaan epäsopivasti tms?

Musta on herttasia nää, joita selkeästi jännittää mutta silti kaivaa rohkeuden laulaa vähän vaikka pelkkä pukin kanssa jutteleminen itsessään on varmaan huisia :) 

Miten muuten nykyään, nää soittajat tuntuu olevan tosi hyväosaisia vaikka kansa on köyhempää kuin aikoihin? Kaikilla on jotain matkoja, harrastuksia ja järjestelyjä. 

Ihanan moni tosin odottaa aikaa perheen kanssa, onko niille opetettu sanomaan se? Vai eikö nykymuksut vietä aikaa perheen kesken normaalisti? 

Vierailija
28/111 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

? Mitä tarkotat?

Vierailija
29/111 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on herttasia nää, joita selkeästi jännittää mutta silti kaivaa rohkeuden laulaa vähän vaikka pelkkä pukin kanssa jutteleminen itsessään on varmaan huisia :) 

Miten muuten nykyään, nää soittajat tuntuu olevan tosi hyväosaisia vaikka kansa on köyhempää kuin aikoihin? Kaikilla on jotain matkoja, harrastuksia ja järjestelyjä. 

Ihanan moni tosin odottaa aikaa perheen kanssa, onko niille opetettu sanomaan se? Vai eikö nykymuksut vietä aikaa perheen kesken normaalisti? 

Juu, tänne soittaa paljon sellaisia pikkuvanhoja, näsäviisaita,sanavalmiita, varmasnkin hyvän, varakkaan perheen lapsia, yleensä juuri niitä vanhempia lapsia, ja ne ovat niitä ärsyttäviä, sellaiset pienemmät ja ujot on ihan suloisia.

Vierailija
30/111 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myötätuntoa sinua kohtaan. Kaikkien vanhemmat eivät ole yhtä kylmiä kuin sinun, vaan rakastavat lapsiaan. Toivon sinulle kaikkea hyvää elämäntaipaleellesi, ap!

Vierailija
31/111 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempasi varmaan toivovat että voisivat sanoa samaa.

Minun vanhempani ovat jo mullan alla.

Miten joku jaksaa tehdä ja katsella noita kakaroita, en käsitä. Niin paljon helpompaa ja mukavampaa olla ilman. Ei ap.

Kaikki ihmiset eivät ole noin negatiivisia. Monilla on ihan normaaleja ihmissuhteita ja kyky jakaa elämänsä toisten ihmisten kanssa. Eipä siinä mitään kummempaa ole. Ei kannata kuvitella, että kaikki ovat niin kuin sinä.

Vierailija
32/111 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi koko ohjelma on pelkästään sitä varten että lapset pysyvät poissa jaloista nenä kiinni ruudussa kun aikuisilla on vielä joulukiireitä ennen joulurauhan julistusta. Kiitos siitä.

Vierailija
33/111 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku jaksaa tehdä ja katsella noita kakaroita, en käsitä. Niin paljon helpompaa ja mukavampaa olla ilman. Ei ap.

Kaikki ihmiset eivät ole noin negatiivisia. Monilla on ihan normaaleja ihmissuhteita ja kyky jakaa elämänsä toisten ihmisten kanssa. Eipä siinä mitään kummempaa ole. Ei kannata kuvitella, että kaikki ovat niin kuin sinä.

On mulla ihmissuhteita, mutta lapsia en halua. Miksi oikein kuvittelet, että jos ei halua lapsia, niin olisi jotenkin kykenemätön normaaleihin ihmissuhteisiin?

Vierailija
34/111 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas katson tätä joka joulu, kuuluu perinteisiin. Tuossa se pyörii taustalla samalla, kun leivon ja teen muita viimeisiä jouluvalmisteluja. Nuo lasten puhelut on ihan parhaita, lapset on niin hauskoja ja suloisia. 

Omia minulla ei ole eikä tule, mutta tykkään lapsista silti.

Vierailija
35/111 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mulla ihmissuhteita, mutta lapsia en halua. Miksi oikein kuvittelet, että jos ei halua lapsia, niin olisi jotenkin kykenemätön normaaleihin ihmissuhteisiin?

En mä sen perusteella sitä ajattelekaan, vaan tuon viestistäsi huokuvan negatiivisuuden ja kyvyttömyyden nähdä asioita toisten kannalta perusteella.

Vierailija
36/111 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan että suomalaiset vähenee niin tämäkin perinne loppuu.

Vierailija
37/111 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyyhän katkeran velaämmän tuollainenkin defenssi itselleen rakentaa. Peruspsykologiaa. Elämä on liian kipeää ja tulevaisuus musta. 

Tulevaisuuden ja mielen lisäksi mustaa on myös ne ainoat miehet jotka suostuu minua panemaan. T. Jannica itä Hki 

Vierailija
38/111 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempi-lapsi-suhde on se kaikkein normaalein ja yleisin ihmissuhde. En minäkään halua lapsia, mutta en keksi juuri sietämättömämpää ihmistyyppiä kuin sellainen, joka viettää joulunsa pilkaten lapsia. 

Vierailija
39/111 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä sen perusteella sitä ajattelekaan, vaan tuon viestistäsi huokuvan negatiivisuuden ja kyvyttömyyden nähdä asioita toisten kannalta perusteella.

Kunhan vaan ihmettelen, että miten jotkut jaksavat. Monet sitten itkevät köyhyyttään etenkin jouluisin kun lapset syövät ja kuluttavat valtavasti ja rahat on loppu. Ne köyhät lapsiperheelliset ne vasta negatiivisia ovat.

Vierailija
40/111 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli. Ne on nauhoutettuja puheluita vaikka esitetään ikäänkuin nukamas suorana.

T. Vastaajatonttu