Ei päästä joulumatkaan, mies on juovuksissa
Tyhjiä lupauksia varmasti monia kymmeniä, mutta ei ymmärrystä. Olen yrittänyt keskustella mieheni kanssa, mutta aina hän kääntää tilanteen niin että minä olen tässä se paha. Jeesustelen, en ymmärrä, olen väärässä, mitä viellä? Ahdistukseni kasvaa jo aatonaaton korvilla, ja itkunsekainen pelko alkaa. Hän ei suostu myöntämään ongelmaa, hänen mielestään tämä on vain normaalia suomalaisuutta, kyllähän näin kaikki tekee. Miehen vanhemmat ovat samanlaisia, aina viinilasi kädessä, joten sieltäkään ei apua saa.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaton miesvihaketju roihuaa jo kiivaana tulilla 🔥
Kun sinä miesapina sen sytytit.
Mies ei muuten välttämättä ole alkkis, vaikka sinä oletkin.
Kommentti nettivinkattu kunnianloukkauksena. Hyvää joulua.
Kenen kunniaa tässä on siis loukattu? :DD
Nimi ja osoite tähän:
Riittää ihan nimi ja hetu rai muu yksilöivä tieto. Eipä noita näy, mutta perstolleron herkkä hipiä näköjään punoittaa taas
-se, jota syytetään kunnianloukkauksesta
Kello puoli kymmenen ja naaras on haukkumassa miehiä ties millä tavoin.
Kypsää toimintaa suomalaisilta naarailta. Näkee oikein kuinka joulumieli on taas vallannut suomalaiset naaraat. Ai että, kyllä käy kateeksi teidän onni ja ilo.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet mahdollistaja. Hän toistaa käytöstään kun sallit sen. Muksut ja kamat mukaan ja adios loman viettoon. Ei mitään tappelua eikä viestejä. Lähdette.
Kun tokenee juomisestaan alkanee hätä, missä olette.
Alkoholisti ei muuta tapojaan ellei itse halua. Mutta nyt selkä seinää vasten, joko hakee apua tai eroatte.
Yhtään joulua tai muuta juhlapäivää ei kannata tota enää katsella. Ajattele lapsiasi ja itseäsi.
Auto on miehen, en minä osaa sitä ajaa :-(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies pani mua perseeseen ja alkoi juomaa kaljaa.
T. Sebastian T.
Kaikki ei ole homoja helvetin vajakkipentu.
Suurin osa kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että miehet edelleen ajaa ne perheen lomamatkat, jne?
tulisi monille surullinen joulu, jos naiset ajaisivat. liikennekuolemia tulisi kymmeniä ja pikkupeltivaurioita satatuhatta joululiikenteessä
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää. Ja joillain on oikeasti tuollaista.
On, mutta sitä minulla on vaikea ymmärtää, että ap ei toimi suunnitelman mukaan, vaikka mies jää juomaan. Siis suunnitelman B, C tai joku muu, jos alkuperäinen A oli se, että mies ajaa. Ei tämä ilmeisesti ole ensimmäinen kerta, joten varasuunnitelmia olisi pitänyt olla jo aikaisempien kokemusten perusteella.
T. mummo 60+, joka hankki ajokortin 18-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaton miesvihaketju roihuaa jo kiivaana tulilla 🔥
Kun sinä miesapina sen sytytit.
Mies ei muuten välttämättä ole alkkis, vaikka sinä oletkin.
Kommentti nettivinkattu kunnianloukkauksena. Hyvää joulua.
Kenen kunniaa tässä on siis loukattu? :DD
Nimi ja osoite tähän:
Riittää ihan nimi ja hetu rai muu yksilöivä tieto. Eipä noita näy, mutta perstolleron herkkä hipiä näköjään punoittaa taas
-se, jota syytetään kunnianloukkauksesta
Kello puoli kymmenen ja naaras on haukkumassa miehiä ties millä tavoin.
<
Mikä on äidinkielesi, kun kirjoitat naaraista? Vai pitäisikö kysyä, mikä on emänkielesi? Ei nyt tainnut toimia käännösohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet mahdollistaja. Hän toistaa käytöstään kun sallit sen. Muksut ja kamat mukaan ja adios loman viettoon. Ei mitään tappelua eikä viestejä. Lähdette.
Alkoholisti ei muuta tapojaan ellei itse halua. Mutta nyt selkä seinää vasten, joko hakee apua tai eroatte.
Yhtään joulua tai muuta juhlapäivää ei kannata tota enää katsella. Ajattele lapsiasi ja itseäsi.
Ap
Mene autokouluun heti ensimmäisenä arkipäivänä ja hanki itsellesi oma auto. Täällä länsimaissa niitä myydään naisillekin.
Nyt ensihätään soita taksi, jotta pääset edes turvakotiin, jos et pitemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tulisi monille surullinen joulu, jos naiset ajaisivat. liikennekuolemia tulisi kymmeniä ja pikkupeltivaurioita satatuhatta joululiikenteessä
Kuinka monta aikuisen naisen ajamaa kuolonkolaria muistat?
Joulu on stressaavaa joillekin.
Akka kuskiksi jouluna!
Se on laki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No nyt on korkea aika opetella.
Vierailija kirjoitti:
Jouluaatte, kello hieman yli kahdeksan ja naaraat ovat haukkumassa miehiä internetissä.
On teillä hieno elämä. :)
Ja sinä sitten olet täällä syystä että...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hommaa ajokortti ja lainaa sitte miehen autoa. Muista kolaroida vähän, oppiipahan olemaan:)
Mikä on äidinkielesi, kun kirjoitat naaraista? Vai pitäisikö kysyä, mikä on emänkielesi? Ei nyt tainnut toimia käännösohjelma.
--
Tuo termi kattaa täysikäiset, nuoret, lapset, vanhukset, synnyttäneet, synnyttämättömät.
Palstalla ei pidetä jos alaikäisistä naaraista käytetään sitä toista n-alkuista termiä.
"Auto on miehen, en minä osaa sitä ajaa :-(
Ap"
En käsitä tämmöistä.
Jos on tiedossa, että mies on juoppo, mikset ole opetellut ajamaan sitä autoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta aikuisen naisen ajamaa kuolonkolaria muistat?
Heti tulee mieleen se jossa nainen ajoi lapset bussin alle. Samainen bussi jolla mies oli menossa töihin...
Vierailija kirjoitti:
"Auto on miehen, en minä osaa sitä ajaa :-(
Ap"
En käsitä tämmöistä.
Jos on tiedossa, että mies on juoppo, mikset ole opetellut ajamaan sitä autoa?
Jos sille autolle ei normaali arjessa ole mitään käyttöä.
Laittaisin kotteron myyntiin ja ajaisin taksilla
No lähde matkaan ilman. Ryypiskelköön kotona.
Samalla voi sitten palatessa miettiä, kannataako jatkoo ko. henkilön kanssa lainkaan.
Palstavammanen puhuu ja jankuttaa itsekseen voi voi voi.