Ei päästä joulumatkaan, mies on juovuksissa
Tyhjiä lupauksia varmasti monia kymmeniä, mutta ei ymmärrystä. Olen yrittänyt keskustella mieheni kanssa, mutta aina hän kääntää tilanteen niin että minä olen tässä se paha. Jeesustelen, en ymmärrä, olen väärässä, mitä viellä? Ahdistukseni kasvaa jo aatonaaton korvilla, ja itkunsekainen pelko alkaa. Hän ei suostu myöntämään ongelmaa, hänen mielestään tämä on vain normaalia suomalaisuutta, kyllähän näin kaikki tekee. Miehen vanhemmat ovat samanlaisia, aina viinilasi kädessä, joten sieltäkään ei apua saa.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa olla juopon kanssa vaikka meitä raittiitakin on olemassa. Minun eksä jätti koska en jaksanut käydä baareissa. Nyt se asuu sossun tuilla jonkun juopon kanssa.
Itse halusit juopon jännänaisen. Me hiljaiset ja vaatimattomat kilttinaiset ei kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että miehet edelleen ajaa ne perheen lomamatkat, jne?
tulisi monille surullinen joulu, jos naiset ajaisivat. liikennekuolemia tulisi kymmeniä ja pikkupeltivaurioita satatuhatta joululiikenteessä
Kuinka monta aikuisen naisen ajamaa kuolonkolaria muistat?
Heti tulee mieleen se jossa nainen ajoi lapset bussin alle. Samainen bussi jolla mies oli menossa töihin...
Milloin tuo tapahtui?
Miksi mies pitää ottaa mukaan??
Yks joulu mies oli kännissä joten lähdin taxilla sukulaisten luokse. 150 km matka. Ero tulikin sitten pian, mies ei lainannut autoa minulle edes.