Saa taas hävetä meidän autoa joululiikenteessä
Matkalla pysähdytään tauolle ABC:lle. Siellä aina kaikilla hienot uudet autot, monilla sähköautot latautumassa.
Meillä on vanha 300000km ajettu rakkine. Mies ei vaan vaihda sitä pois, huoltaa itse ja kehuu sitä.
Kommentit (53)
Sitähän voi aina tarkistaa näkemiensä hienojen uusien autojen omistajatiedot ja sitten melkein tukehtua nauruun kun omistajana onkin rahoitusyhtiö.
On se perseaukisillakin oikeus matkustaa sillä vanhalla koterollaan, joten matkaan vaan.
Meidän 15v poika aina naureskelee vanhoille romuille. Oma mönkkärinsä on paljon kalliimpi kuin joidenkin autot.
Alkaa olla jo sisäänajettu tuo autonne. Baanalle vaan.
Siis eihän sillä ole paskankaan väliä. Ei vanha auto tee ketään huonommaksi. Suomalaisten liikenteessä olevien autojen keksi-ikä on reilusti päälle 10 vuotta ja niinpä vaan mennään. Ainoa nolous tuossa teidän hommassa on se, kun pysähdytte ABC:lle. Vaihtakaa ketjua.
Miksi pysähdytte? Eikös sillä vanhalla ritsalla pääse kusematta Lappiin?
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla jo sisäänajettu tuo autonne. Baanalle vaan.
Siis eihän sillä ole paskankaan väliä. Ei vanha auto tee ketään huonommaksi. Suomalaisten liikenteessä olevien autojen keksi-ikä on reilusti päälle 10 vuotta ja niinpä vaan mennään. Ainoa nolous tuossa teidän hommassa on se, kun pysähdytte ABC:lle. Vaihtakaa ketjua.
Mulla nyt uusin auto 27 vuotias sisäänajettu 340 000km. Kaksi sitten vanhempaa.
Tarviiko tuollaisia miettiä. Käy ABC:llä paskalla ja jatkaa matkaa.
Eihän 300 tuhatta ajettu tarkoita välttämättä kovin vanhaa, joku ajaa tuon 5 vuodessa ja mikä on vaimon mielestä vanha, se voi tarkoittaa naisen logiikalla vai yli 3 viikon ikäistä autoa?
Mulla yli 300t ajettu vm2008 volvo s80 D5, ei kyllä kiinnosta pätkääkään mitä muut ajattelee autostani, se toimii ja on hyvä ajaa, joten miksi vaihtaisin sen uudempaan? M39.
MITÄ hiton väliä jollain autolla on!
KUKAAN ei tiedä että sinä istut siellä, ketään EI KIINNOSTA!
En ole vielä nähnyt sähköautoa jolla olisi ajettu 300.000 kilometriä, että tulkaapa vasta sen jälkeen naureskelemaan vanhoille romuille, kun se teidän laatutuote toimii vielä hyvin 300.000 ajetun kilometrin jälkeen!
Vierailija kirjoitti:
MITÄ hiton väliä jollain autolla on!
KUKAAN ei tiedä että sinä istut siellä, ketään EI KIINNOSTA!
Kiristääkö vanne päätä?
Pääasia on, että pääset autollasi määränpäähän.
Heh, suomen autokannan keski-ikä on noin 14,5 vuotta.
- Ford Focus vm, 2000 noin 370000 km.
Vierailija kirjoitti:
Mulla yli 300t ajettu vm2008 volvo s80 D5, ei kyllä kiinnosta pätkääkään mitä muut ajattelee autostani, se toimii ja on hyvä ajaa, joten miksi vaihtaisin sen uudempaan? M39.
Perhanan porvari, tänne tulet lesottamaan. Mulla -97 Mondeo ajettu 420 000km
M.52
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä nähnyt sähköautoa jolla olisi ajettu 300.000 kilometriä, että tulkaapa vasta sen jälkeen naureskelemaan vanhoille romuille, kun se teidän laatutuote toimii vielä hyvin 300.000 ajetun kilometrin jälkeen!
Ethän sinä ole koskaan nähnyt minkäänlaista sähköautoa.
Eipä tarvi latailla.