Saa taas hävetä meidän autoa joululiikenteessä
Matkalla pysähdytään tauolle ABC:lle. Siellä aina kaikilla hienot uudet autot, monilla sähköautot latautumassa.
Meillä on vanha 300000km ajettu rakkine. Mies ei vaan vaihda sitä pois, huoltaa itse ja kehuu sitä.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olem rikas, mutta korjailen vanhaa Toyotaani. Halveksin miehiä, poikia jotka eivät osaa tekniikkaa.
Sama, halveksin kirjoitus vammaisia ja naisia jotka eivät tajua autoista mitään.
Käytän mielelläni uutta autoani vuosihuolloissa ettei tarvitse enää ikinä paskata käsiä, koska rahaa on oikeasti!
aina ne kädet paskaantuu, kun ei ymmärrä mitä on tekemässä...
Ei tuolla autolla niin väliä mutta vaimon ylipaino hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Minua hävettää isän uusi 17v naisystävä, jota luullaan pinkissä minihameessa minun pikkusiskoksi.
Useampaan kertaa on kuulunut jotain "onko pikkusiskosi ostettavissa" huuteluja, no kieltämättä hän näyttääkin sellaiselta maksulliselta.
T Tytär 15v
Niillä latautuvilla ei ajeta 300tkm. Se on sitä ilmastonsuojelua se.
Sitä sähköautoa. Ei paljon itse huolleta. Kaikki maksaa. Fiksu mies.
Minua hävettäisi ajaa sähkövatkaimella. Tankkaan kun tarvitsee, on luotettava, ajettu yli 200 tuhatta. Aina menee katsastuksesta läpi.
Jos hävettää auto ja mies niin vaihda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä nähnyt sähköautoa jolla olisi ajettu 300.000 kilometriä, että tulkaapa vasta sen jälkeen naureskelemaan vanhoille romuille, kun se teidän laatutuote toimii vielä hyvin 300.000 ajetun kilometrin jälkeen!
Ethän sinä ole koskaan nähnyt minkäänlaista sähköautoa.
Laitappas linkki jossa on jonkun suomalaisen sähköauto millä on ajettu väh. tuo 3000.00km mitä ap haluaa tietää
Pikkurouva lompsii heti maanantaina rintajuopolle ja latoo uuden auton hinnan tiskiin, ei se sen kummempaa ole. Ei tartte sitte hävetä enää.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvi latailla.
Eikä vaihdattaa kymmenien tuhansien akkuja.
Pääsette nopeammin perille kuin ladattavat sähköautoilijat.
Vierailija kirjoitti:
Pääsette nopeammin perille kuin ladattavat sähköautoilijat.
Onko OHC turbo? 😮
Miehesi ei pidä autoa minään statussymbolina, vaan välineenä jolla pääsee paikasta a paikkaan b ja vieläpä niin, ettei tarvitse käydä abc:lla istumassa ja odotella siellä auton latautuvan
Miksi hävetä autoaan jos se kulkee? Uusia saa kyllä kaupasta, mutta auton tarkoitus on kuljettaa ihmiset paikasta toiseen. Mulla on vanhahko ja aika ruma hyvin kulkeva auto vanhanaikaisella tekniikalla, sopii hyvin yhteen omistajansa kanssa eikä vie minua vararikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä nähnyt sähköautoa jolla olisi ajettu 300.000 kilometriä, että tulkaapa vasta sen jälkeen naureskelemaan vanhoille romuille, kun se teidän laatutuote toimii vielä hyvin 300.000 ajetun kilometrin jälkeen!
Laitappas linkki jossa on jonkun suomalaisen sähköauto millä on ajettu väh. tuo 3000.00km mitä ap haluaa tietää
Jää sinä yksinäsi sinne ABC:lle tuijottamaan niitä autoja ja anna miehen mennä viettämään rauhallinen joulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua hävettää isän uusi 17v naisystävä, jota luullaan pinkissä minihameessa minun pikkusiskoksi.
Useampaan kertaa on kuulunut jotain "onko pikkusiskosi ostettavissa" huuteluja, no kieltämättä hän näyttääkin sellaiselta maksulliselta.
T Tytär 15v
Hahha, oikein. Kyllä minäkin haluaisin naisellisen naisen enkä mitään virtahepoa.
Naiset jotka pukeutuvat seksikkäästi saavat kaiken pyytämättä.
Vierailija kirjoitti:
Niillä latautuvilla ei ajeta 300tkm. Se on sitä ilmastonsuojelua se.
Eikä niillä ajeta talvella kuin 300km kerrallaan. Siksi ne onkin siellä abc:n parkissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/autot/art-2000009757878.html
"Polttomoottoriautojen ennätykseen HJ:llä tosin on vielä reilusti matkaa, sillä maailman eniten ajettu auto on Guinnessin mukaan yhä vuoden 1966 Volvo P1800, jolla yhdysvaltalainen Irv Gordon tahkosi elämänsä aikana kaikkiaan lähes 5,8 miljoonaa kilometriä."
Polttis-Volvolla ajettiin melkein 6 MILJOONAA kilometria!
Vierailija kirjoitti:
Sitä sähköautoa. Ei paljon itse huolleta. Kaikki maksaa. Fiksu mies.
Mikä maksaa?
Ai ei ollutkaan mitään sanottavaa :)
Huollot 2v välein, n. 150 - 350€ kerta riippuu huollosta.
Ajaminen ilmaista, ei vikoja ja jos tulee niin ilmaista huoltaa takuuseen. Saa päästellä uudella tehokkaalla autolla äänettömästi ja lähipäästöttömästi, pitäisi olla polttis kielto monessa kaupungissa.
Sama, halveksin kirjoitus vammaisia ja naisia jotka eivät tajua autoista mitään.
Käytän mielelläni uutta autoani vuosihuolloissa ettei tarvitse enää ikinä paskata käsiä, koska rahaa on oikeasti!