Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saa taas hävetä meidän autoa joululiikenteessä

Vierailija
23.12.2025 |

Matkalla pysähdytään tauolle ABC:lle. Siellä aina kaikilla hienot uudet autot, monilla sähköautot latautumassa.

Meillä on vanha 300000km ajettu rakkine. Mies ei vaan vaihda sitä pois, huoltaa itse ja kehuu sitä.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materialisti akka kitisee kun ei pääse laittamaan somee kuvia kuinka olla tuhlattu niin paljon rahaa että meillä on tämmönen. Kun kerran sinua noin paljon ahdistaa että on sinun mielestä.liian halpa auto niin miksi et osta omaa ja maksa kaikki siihen liittyvät ja liikunta sillä?

Vierailija
42/53 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mies voi alkaa miettiä, kuinka paljon vaimolla on kilometrejä takana. Naputusta alkaa kuulua ja kummallista kitinää. Pitäisiköhän akka vaihtaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se surullista kun köyhän vanhassa autossa keltaiset ajovalot. Autokin näyttää surulliselta! 

Vierailija
44/53 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajoin suoraan lappiin vanhalla mazda bensa autolla yhdellä tankkauksella. Monet latailee pari kolme kertaa ja matkaan menee 10 tuntia enemmän.

Vierailija
45/53 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies.

On jos osaa itse korjata ja huoltaa. Ja vielä parempi jos auto sellaista vuosimallia, ettei sitä pysty hakkeroimaan. 

Vierailija
46/53 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tarvi latailla.

Tankata sitäkin enemmän saat

Vierailija
47/53 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa jokapäiväisenä käyttiksenä jotain romua. 
Harrasteet sit erikseen. 

Vierailija
48/53 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän 15v poika aina naureskelee vanhoille romuille. Oma mönkkärinsä on paljon kalliimpi kuin joidenkin autot.

Tämä onkin todella järkevää, ostaa joku muovinen koppimopo tai golfkärry, joka uutena maksaa yli 10 K, ja joka parin vuoden teinirälläyksen jälkeen kelpaa lähinnä muovinkierrätykseen. Lisäksi se 15 vuotias veltostuu sillä invamopolla sompaillessa. Tota menoa se on kolmikymppisenä säälittävä läs ö.

18k€ polaris koppimönkijällä poika saa ne koulun kauneimmat tytöt kyytiin 😎

Vierailija
49/53 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Pääasia, että auto kulkee ja on luotettava. Plussaa, jos auton pystyy itse korjaamaan.

Vierailija
50/53 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä auto on varmaan oma, mutta 90% näistä ns ökyautoista on rahoitusyhtiöiden omistamia tai firman työsuhdeauto.

Vierailija
51/53 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin meidän vanhan auton jo poies korjaamolta. Voisin vaikka hieman hävetä kunhan saisin sen jo poies. Tv.joulu ilman autoa.

Vierailija
52/53 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla yli 300t ajettu vm2008 volvo s80 D5, ei kyllä kiinnosta pätkääkään mitä muut ajattelee autostani, se toimii ja on hyvä ajaa, joten miksi vaihtaisin sen uudempaan? M39.

Odotas kun siitä hajoaa lämmityslaitteen puhallin...

Vierailija
53/53 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän voi aina tarkistaa näkemiensä hienojen uusien autojen omistajatiedot ja sitten melkein tukehtua nauruun kun omistajana onkin rahoitusyhtiö.

Niin. Meillä on kaikki viisi sähköautoa hommattu yksityisleasingilla. Ei aina ole pakko omistaa kaikkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän