Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tapailukumppanilta kysyä sek*sikumppanien määrästä?

Vierailija
23.12.2025 |

Mitä mieltä te olette:

jos olet tapaillut muutaman kerran uutta tapailukumppania, niin voiko kysyä häneltä, että kuinka monta seksikumppani hänellä on ollut elämänsä aikana?

Kun minä olin mun edellistä tapailukumppania tapaillut jo tovin, kysyi hän minulta, että kuinka monta seksikumppania minulla on ollut elämäni aikana. Mietin vaan, että onko tuo ollut ihan ok kysyä tuollaista? Minä en ainakaan ole koskaan tuollaista kysynyt keneltäkään. Mikä on edes motivaatio udella tuollaista?

Kommentit (419)

Vierailija
81/419 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme kumppania ollut pitkistä parisuhteista, mutta lopetan tapailun välittömästi tuollaiseen kysymykseen. Se on valtava hälytysmerkki. 

miten niin on valtava hälytysmerkki`? Se on ihan normaali kysymys.

Varmaan, jos on seurusteltu pitkään ja puheenaiheet alkavat jo olla kalutumpia. Mutta en kyllä voi käsittää, missä piireissä tuo on normaali kysymys, jos on muutaman kerran tapailtu?

Ollaan oltu aviossa 15 vuotta. Kertaakaan eivät puheenaiheet ole olleet niin vähissä, että moista typeryyttä edes oltaisiin esille otettu. Kummallakin on menneisyytensä ja kumpikin tietää, että kummallakin on menneisyytensä. Niissäkin hommissa.

Vierailija
82/419 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet tiedolla? Ei tulisi mieleenkään kysyä kyseistä kysymystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/419 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se absurdia, jos mies moralisoi, jos naisella on ollut useita seksikumppaneita, mutta samaan aikaan on täysin ok , jos nainen on eronnut lapsensa isästä pikkulapsiaikana (ellei erolle ole ollut joku painava syy). Kyllä minulle ainakin naisena on red Flag jos mies on eronnut pikkulapsiaikana.

Edelleen olet täysi idiootti. Nyt on keskusteltu petikumppaneiden määrästä stnan tollo!

Vierailija
84/419 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua tuntea toista, niin tietenkään toisen menneisyydellä ei ole merkitystä. Voi luoda mieleisensä mielikuvan ihmisestä, jota on helpompi rakastaa.

Vierailija
85/419 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tapailukumppani? Tinderistä olen kyllä tapaillut naisia paljonkin, mutta nyt oli uusi juttu. Onko ne ystävät niitä tapailukumppaneita? Mies

Vierailija
86/419 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä kysyä mitä mieleen juolahtaa, mutta en tiedä haluanko enää miehenä vastata rehellisesti kun niin piikikköitä vastauksia olen jonkun kerran onnistunut saamaan, joista lievimpänä homottelu jakyselyt uskonnollisesta vakaumuksestani kun olen rehellisesti kertonut, että heitä on ollut kaksi. 

- Toisaalta jos naiselle on ylitsepääsemättömän vaikea hyväksyä sitä, että olen verraten kokematon ja vähäisen määränseksikumppaneitteni määrä on  ikö on niin ehkö se kertoo tarpeeksi siitä, että arvomaailmamme ovat liian erilaiset, jotta meidän -hänen ja minun - kannattaisi yrittää jatkaa yhdessä, ainakaan niin, ettö yrittäsimme muodostaa keskinäisen parisuhteen, jossa molempien olisi hyvä olla ja elää. - Vai vertailuako minun hyt pitäis alkaa pelkäämään vai miksi se on niin tärkeää, että miehellä on n. määrä seksikumppaneita vaikka nyt noin 40 vuotiaana? - Kun ainakin pidän olennaisempana sitö, että voin olla

Onko sinulla takana kaksi parisuhdetta vai kaksi irtosuhdetta?

Vierailija
87/419 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa... Mutta en ikinä sanoisi totuutta. Niitä on yli sata. Viimeksi tinder mätsi totesi kun avasin hänen rintsikoita että olet tehnyt tuota ennenkin. M40

Vierailija
88/419 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eronneenna miehenä olen aina kertonut että yksi 😅 on ollut (siis ex) 

Vierailija
89/419 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako monikaan oikeasti kaikkia seksikumppaneita? Minä en ainakaan muista. Tänä vuonna on ollut 5 eri naista. Joskus mietin pitkään ja tulin siihen tulokseen että yli sata niitä on yhteensä. M40

Vierailija
90/419 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lukemattomat randomit limapilut miehenkään mainetta paranna. Mä en pysty tuollaiselta mieheltä ottamaan edes suihin.

Vierailija
91/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne lukemattomat randomit limapilut miehenkään mainetta paranna. Mä en pysty tuollaiselta mieheltä ottamaan edes suihin.

Ihan yksikin seksikumppani riittää seksitaudin saamiseen. Onkos sitä oltu hereillä koulun seksivalistustunnilla? Ja tyyppi, jolla on ollut 72 partneria, on voinut olla hyvin huolellinen kumin kanssa ja käy testeissä säännöllisesti.

Vierailija
92/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halua tuntea toista, niin tietenkään toisen menneisyydellä ei ole merkitystä. Voi luoda mieleisensä mielikuvan ihmisestä, jota on helpompi rakastaa.

Ja ikää on 12v.

Vierailija
93/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme kumppania ollut pitkistä parisuhteista, mutta lopetan tapailun välittömästi tuollaiseen kysymykseen. Se on valtava hälytysmerkki. 

miten niin on valtava hälytysmerkki`? Se on ihan normaali kysymys.

Normaali kysymys ekoilla tai tokilla treffeillä? Käytkö useinkin treffeillä? Miten keskustelu jatkuu yleensä tästä kysymyksestäsi eteenpäin?

Vierailija
94/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn aina ensimmäiseksi. Naiseni tulee olla käyttämätön.

Myös minun miehen tulee olla käyttämätön, oletko sinä?

Inceleille on nyt tulossa ihan paras jouluaatto ikinä! Vihdoin joku haluaa käyttämättömän miehen!

Vierailija
95/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai sekaikumppanilta saa kysyä seksikumppaniwn määrästä. Olettehan seksikumppaneita.

Ei ekalla tai tokalla tapaamisella aina olla seksikumppaneita. Yleensä ollaan vasta selvittämässä, halutaanko sellaisiksi ryhtyä. Voi näin typerä kysymys karauttaa homman kokonaan.

Vierailija
96/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ymmärrä miksi pitää elää niin, että sitä jälkeenpäin haluaa / tarvitsee salailla ja kenties häpeilläkin niitä omia valintojaan.  Jotenkin hassua, että toiselle voi kertoa lapsuuden lempparilelun nimestä, pieleen menneestä teinipermiksestä, ex-aviopuolisosta ja hutivalinnastaksi paljastuneesta opiskelupaikasta lähtien kaiken, mutta se onkin liki valtiosalaisuus kuinka monen kanssa peittoa on heiluttanut. Ja siis jopa se, että onko heiluttanut monenkin kanssa vain kertapanon verran vai onko ne yhdenyönjutut itselle ihan no-no.

Eihän tuossa edes ole mitään pahaa tai väärää oli vastaus ihan mikä vaan. Sitä kelpaa puolin ja toisin just omana itsenään tai sitten ei.

Kyllä pitää ihmisen olla todella yksinkertainen jos pitää seksikumppaneiden määrästä kysymistä samana asiana kuin lapsuuden lempilelusta kertomista. Onko kivaa olla noin tyhmä?

Aiemminkin todetusti puolet ihmisistä on valitettavasti keskimääräistä tyhmempiä. He eivät yleensä tiedosta sitä itse. Iso osa sitten toki on myös muuten vaan törppöjä ja epäkohteliaita.

Vierailija
97/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi exä kysyi tätä, nuorena ja tyhmänä en osannut silloin kyseenalaistaa kysymystä. Oli todellakin red flag, ex oli mustasukkainen ja suhde muutenkin järjetöntä sekoilua. Treffaillessa jos tuo kysymys tulisi uudelleen eteen niin ottaisin jalat alleni. Mitään hävettävää ei omalla kohdalla ole, mutta miehestä tuo kertoo kaiken.

Vierailija
98/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallinen kysymys.

Vierailija
99/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rehellinen vastaus oli, että ei mitään tietoa, alle 1000 uskoisin.

Vierailija
100/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yksikin seksikumppani riittää seksitaudin saamiseen. Onkos sitä oltu hereillä koulun seksivalistustunnilla? Ja tyyppi, jolla on ollut 72 partneria, on voinut olla hyvin huolellinen kumin kanssa ja käy testeissä säännöllisesti.

Se on ikävää, ettei kohdunkaulansyöpää aiheuttavia papilloomaviruksia lueta seksitauteihin. Syytä olisi. Aiheuttaa myös kurkku-/suusyöpää. 

Mitä enemmän seksipartnereita sitä monilukuisempi papilloomavirusperhe elelee siinä nupissa (kondomi ei kokonaan suojaa hpv:lta).

Ilmeisesti siellä päässä ei ole oltu hereillä koulun biologian tunnilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi