Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tapailukumppanilta kysyä sek*sikumppanien määrästä?

Vierailija
23.12.2025 |

Mitä mieltä te olette:

jos olet tapaillut muutaman kerran uutta tapailukumppania, niin voiko kysyä häneltä, että kuinka monta seksikumppani hänellä on ollut elämänsä aikana?

Kun minä olin mun edellistä tapailukumppania tapaillut jo tovin, kysyi hän minulta, että kuinka monta seksikumppania minulla on ollut elämäni aikana. Mietin vaan, että onko tuo ollut ihan ok kysyä tuollaista? Minä en ainakaan ole koskaan tuollaista kysynyt keneltäkään. Mikä on edes motivaatio udella tuollaista?

Kommentit (419)

Vierailija
361/419 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta montaako naista mies on pannut aiemmin. Toivottavasti edes jonkin verran, jotta on hyvä seksissä. 

Onko naisilla sellainen käsitys, että mies kehittyy sängyssä taitavaksi panemalla montaa naista yhden kerran eikä yhtä naista monta kertaa? 

Nyt vedetään taas mutkia suoriksi, arvon alta satanen. Kuka kehittyy mitenkin, osa ei mitenkään. Ei, vaikka olisi tekemättä tai tekisi mitä. Mutta noin keskimäärin ihmiset ovat parempia asioissa, joita ovat edes vähän harjoitelleet ja monipuolisesti. Ei vaikka kamppailu-urheilijakaan tule parhaaksi sparraamalla vain yhden kanssa, saati sitten, jos ei harjoittele ollenkaan (katsoitte varmaan eilen Ice Cagea).

Ei me kyllä tätä osteta, ehei. Kyllä seksi on just se juttu, jossa kehittyy parhaiten muhimalla yksin pimeässä komerossa. Me tykätään enemmän erilaisista ajoneuvovertauksista kuin tästä ajatuksesta.

Vierailija
362/419 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun uskovainen kaveri meni naimisiin neitsyenä lyhyen seurustelun jälkeen 24-vuotiaana ja hän erosi n. 7 avioliitto vuoden jälkeen.

Mites homma nyt sitten etenee, hänhän on käytettynä omasta mielestään aivan piloilla?

Haluaisiko joku uskis tai muu itseään säästellyt valottaa tätä? Jos ei homma futaa ja tulee ero, mikä on suhde omaan ja vastapuolen kuluneisuuteen siinä tapauksessa, että luku ykkösestä ehkä nousee? Vai onko parempi olla eroamatta ja toivoa, ettei ainakaan naapurit huomaa, että täällä eletään kuin veli ja sisko? Kiinnostaa siis naapureita varmaan aivan halvatusti, koska muutenkin ollaan niin kovin kiinnostuneita, mitä muut tekee tai eivät tee intiimielämässään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/419 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Toivon että naisilla llisi ymmärrystä välttää tuollaista itserakasta p.sk.a, mutta taidan toivoa tässäkin liikoja. 

Ei hätää! Suurella todennäköisyydellä tämä tyyppi näyttää heinäsirkalta, jolla Juice tukka ja R- vika.

Vierailija
364/419 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan toivon että internet- ja keskustelupalstakulttuuri olisi ollut olemassa jo kun olin nuori. Olisin heti ymmärtänyt jättää sen exäni joka kysyi tuota.

Vierailija
365/419 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan toivon että internet- ja keskustelupalstakulttuuri olisi ollut olemassa jo kun olin nuori. Olisin heti ymmärtänyt jättää sen exäni joka kysyi tuota.

Mitä tapahtui?

Vierailija
366/419 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun uskovainen kaveri meni naimisiin neitsyenä lyhyen seurustelun jälkeen 24-vuotiaana ja hän erosi n. 7 avioliitto vuoden jälkeen.

Mites homma nyt sitten etenee, hänhän on käytettynä omasta mielestään aivan piloilla?

Haluaisiko joku uskis tai muu itseään säästellyt valottaa tätä? Jos ei homma futaa ja tulee ero, mikä on suhde omaan ja vastapuolen kuluneisuuteen siinä tapauksessa, että luku ykkösestä ehkä nousee? Vai onko parempi olla eroamatta ja toivoa, ettei ainakaan naapurit huomaa, että täällä eletään kuin veli ja sisko? Kiinnostaa siis naapureita varmaan aivan halvatusti, koska muutenkin ollaan niin kovin kiinnostuneita, mitä muut tekee tai eivät tee intiimielämässään.

Raamatusta se selviää kun luet, aivan yksinkertainen vastaus. Minä en pilkkaajalle vastaa kun ei muuta tee kuitenkaan kun pilkkaa.. 

Vierailija
367/419 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olisi myös sinun ex säästynyt mälliämpriltä. 

Vierailija
368/419 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo ! 😅 Harvoin mitään on ja jos jotain sattuisi tulemaan, niin nykyään on lääkkeet

No hyvä, tapailemallasi mälliämpärillä on herpes ja hiv, molempiin syö lääkkeitä. Oletko kiinnostunut jatkamaan tapailua? Sitähän minäkin... 

Vierailija
369/419 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni tuo seksikummaneiden määrä on jokaisen oma asia. Toki, jos miehellä olisi ollut vain yksi s-kumppani ja olisi mun ikäiseni (51v) niin aika paljon kyllä ihmettelisin asiaa. No, jos olisi ollut uskollisesti saman naisen kanssa vuosikymmenet, mutta silti. Samaa ihmettelisin, jos mun ikäisellä miehellä olisi ollut 200 s-suhdetta milloin minkäkinlaisen naisen kanssa. Ainakin, jos vielä mokoma kehua retostelisi, että on käynyt Thaimaassa panemassa monenlaisia naisia. Niitä mahdollisia ihmiskaupan uhreja jne. Enpä oikein osaisi tuollaista miestä arvostaa. 

Mikä sitten on sopiva määrä niitä s-kumppaneita? En osaa sanoa. Tarvitseeko uudelle kumppanille määrää kertoa? En osaa sanoa sitäkään.

Vierailija
370/419 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, on taas lomaa kouluista 11-13 pikkupojilla, kun vastaukset ovat tärä luokkaa.

Vierailija
371/419 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa mustasukkaisuuden tuoda heti esille.

Parempi juosta ja lujaa.

Vierailija
372/419 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Raamatusta se selviää kun luet, aivan yksinkertainen vastaus. Minä en pilkkaajalle vastaa kun ei muuta tee kuitenkaan kun pilkkaa.."

Vastasit sitten kuitenkin. Vai onko automaattisesti pilkkaa, jos joku haluaa keskustella? Haluisin kuulla ihmisten näkemyksiä omin sanoin. Voin toki lukea vanhoja satukirjoja vaikka hamaan maailman tappiin. En kuitenkaan lue. Sen verran olen lukenut, että tiedän, mihin kaanoniin kyseisen opuksen liitän. Jokainen toki tekee tässä(kin) omat valintansa.

Vierailija
373/419 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Raamatusta se selviää kun luet, aivan yksinkertainen vastaus. Minä en pilkkaajalle vastaa kun ei muuta tee kuitenkaan kun pilkkaa.."

Vastasit sitten kuitenkin. Vai onko automaattisesti pilkkaa, jos joku haluaa keskustella? Haluisin kuulla ihmisten näkemyksiä omin sanoin. Voin toki lukea vanhoja satukirjoja vaikka hamaan maailman tappiin. En kuitenkaan lue. Sen verran olen lukenut, että tiedän, mihin kaanoniin kyseisen opuksen liitän. Jokainen toki tekee tässä(kin) omat valintansa.

Luulen,  että ainoastaan uskottomuuden vuoksi voi erota, eikä esimerkiksi väkivallan tai alkoholismin. Ja eronnut ei voi solmia uutta avioliittoa. Melko kauheita kohtaloita.

Vierailija
374/419 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, on taas lomaa kouluista 11-13 pikkupojilla, kun vastaukset ovat tärä luokkaa.

Ei me olla yhtään pikkupoikia! Me ollaan suuria naistenmiehiä! Jotka siis ollaan hankittu ne naiskokemukset homostelemalla keskenään pitkäkutrinen peruukki päässä jokaisella vuorollaan. Tämä on välttämätöntä, koska mielestämme kaikki naiset ovat m@@liämpäreitä tai muuten käyttökelvottomia. Paitsi se yksi 18v instababe, joka vastaa meidän Kaunis oot- ja lääh puuh -viesteihin ihan minä päivänä hyvänsä. Vastaa se.

Vierailija
375/419 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaivannut päätäni tällaisilla. Tuskin se yli 100 naisen kanssa ollut mies haluaisi kanssani parisuhdetta, koska varmaan tuollaisesta elämäntavasta on vaikeaa päästää irti ja alkaa etsiä pitkää ja merkityksellistä suhdetta. Jossain iltapäivälehdessä oli näistä määristä tehty kyselyäkin. Loogistahan se on, että jos potentiaalinen kumppani on ihan ok tuntuinen ihminen, mutta elänyt sinkkuna vuosikausia, kuuluu hän tuohon runsaslukuiseen ryhmään. Itse etsin sellaista kumppania, joka on jo eletyssä elämässään viihtynyt pitkässä/pitkissä suhteissa. Eli asiaa voi selvittää kyselemällä myös aiempien parisuhteiden pituuksia.

Vierailija
376/419 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen,  että ainoastaan uskottomuuden vuoksi voi erota, eikä esimerkiksi väkivallan tai alkoholismin. Ja eronnut ei voi solmia uutta avioliittoa. Melko kauheita kohtaloita.

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Tällainen meno kuulostaa julmalta. Miksi joku jumala tahtoisia alamaisiaan näin kehottaa ainutta elämäänsä elämään? Mitä kiksejä se jumala siitä saa, että ihmiset eivät voi hyvin?

Vierailija
377/419 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni tuo seksikummaneiden määrä on jokaisen oma asia. Toki, jos miehellä olisi ollut vain yksi s-kumppani ja olisi mun ikäiseni (51v) niin aika paljon kyllä ihmettelisin asiaa. No, jos olisi ollut uskollisesti saman naisen kanssa vuosikymmenet, mutta silti. Samaa ihmettelisin, jos mun ikäisellä miehellä olisi ollut 200 s-suhdetta milloin minkäkinlaisen naisen kanssa. Ainakin, jos vielä mokoma kehua retostelisi, että on käynyt Thaimaassa panemassa monenlaisia naisia. Niitä mahdollisia ihmiskaupan uhreja jne. Enpä oikein osaisi tuollaista miestä arvostaa. 

Mikä sitten on sopiva määrä niitä s-kumppaneita? En osaa sanoa. Tarvitseeko uudelle kumppanille määrää kertoa? En osaa sanoa sitäkään.

Mitä hemmettiä just luin? Sekin on ihmettelyn aihe, jos mies on ollut uskollisesti saman naisen kanssa vuosikymmenet? 

These days.....

Vierailija
378/419 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen mekanismi mistä tässä kysymyksessä oikein loukkaannutaan?

Periaatteeessa  mua ei haittaisi kuulla kumppaniltani lukua. Mutta häntä voisi haitata. Liian pieni luku kertoo Miehillä huonosta tasosta. Ja liian iso epäluotettavuudesta. 

Oma lukuni jää juuri alle kymmenen, joten suurin osa ikäisistäni naisista varmaan ylittää sen. Olettaen että on esim. Baareissa ravannut sinkkuna. Pitkissä parisuhteissa viihtyneet toki erikseen. 

Miehillä tuo sinkkuelämä ei lukuun vaikuta kuin niillä harvoilla jotka pitää huolen naissukupuolen vähintää  riittävästä tarjonnasta. 

Joten loppupeleissä harva nainen taitaa haluta tuota tietää vaikka kysymys sinänsä kiehtoisikin. 

M44

Vierailija
379/419 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kysymys alkaa sanoilla uskis niin tietää että vastaukseksi saa kuten tässä, puheita satukirjasta niin alleviivasit kommenttini pilkkaamisesta täydellisesti. 

Vierailija
380/419 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kysymys alkaa sanoilla uskis niin tietää että vastaukseksi saa kuten tässä, puheita satukirjasta niin alleviivasit kommenttini pilkkaamisesta täydellisesti. 

Kiva, että kuitenkin jatkat itse keskustelua asiallisesti, etkä sorru jänkkäämään vastapuolen käyttämästä termistöstä ja aidanseipäistä. Itse kysymys liian nolo tai vaikea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän