Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaako useamman lapsen äidistä, jos hänellä on

Vierailija
23.04.2007 |

vain poikia tai vain tyttöjä? Joistakin kavereistani mielestäni huomaa. Esim yks useamman tytön äiti on jotenkin niin näpertelijä ja kirjojen lukija, etten voisin kuvitella häntä potkimassa palloa poikalapsen kanssa. -Niin, ja itselläni on siis vasta yksi lapsi, toinen tulossa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, muovaako ne lapset äitiä vai ei, mutta joillekin äideille vain sopii joko tytöt tai pojat. Ehkä kyse on kaksisuuntaisesta tapahtumasta.

Vierailija
2/9 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla kaksi poikaa. Mitä se kertoo minusta? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mun stereotypia on?

Vierailija
4/9 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä kaksi himo-jalkapalloilevaa tyttöä ja kovasti lukemisesta pitävä poika?

Vierailija
5/9 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en kyllä ikinä ole ollut kiinnostunut poikien jutuista ennenkuin omien lasten myötä joutunut opettelemaan mitä kuuluu poikien elämään missäkin vaiheessa.

Vierailija
6/9 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli eilen poikien kanssa pelaamassa jalkapalloa. Täytyykin ensi kerralla kieltää moinen. Kiitos av! Mitä pelkkien tyttöjen äiti osaisikaan ilman näitä neuvoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vasta yksi poika ja kyllä me paljon luetaan ja piirretään yhdessä, mutta myös ríehutaan ulkona. Näin on myös ystäväperheellämme, joilla on yksi tyttö.

Vierailija
8/9 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta poikien äidit ovat jotenkin rempseempiä ja tyttöjen äidit helpommin laitetumpia ja hillitympiä... tämä on siis vain oma huomioni.



Itselläni on kaksi poikaa, ja olen hyvin kova meikkamaan ja tykkään vaatteista, mutta hillittyä minusta ei saa tekemälläkään. En kuitenkaan katso muuttaneeni tyyliäni mihinkään lasten myötä - no, vaaleita vaatteita on tosiaan enää käytä, enkä ole aikoihin lakannut kynsiäni, mutta siinä kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii oikein mainiosti, että olen kahden pojan äiti. Eräs miespuolinen kaverini sanoin kerran, että poikalapsi saa olla onnellinen, kun on saanut minut äidikseen.

En ole mitenkään miesmäinen nainen, ehkä vähän peppimäinen kyllä. Meikkaan ja ostelen paljon vaatteita. Meidän pojat ovat myös kiinnostuneita ulkonäöstään ja kommentoivat usein myös minun ulkonäköä. Sinällään aika huvittavaa, kun kolmevuotias poika kehuu äitinsä paitaa kauniiksi ja kuusivuotias antaa ohjeita hiusten väristä, kun olen menossa kampaajalle. Molemmilla on sekä poikia että tyttöjä kaverina.

Meidän pojat harrastavat sellaisia juttuja, joita tytötkin voisivat harrastaa ja ovat kiinnostuneita eniten kiinnostuneita jostain elukoista, tulivuorista, avaruudesta ja sen sellaisesta, eivätkä niinkään autoista tai muista äijäjutuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä