Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen serkulle sama etunimi- mitä mieltä olette?

Vierailija
23.04.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko antaa saman nimen vai unohdanko?

Vierailija
2/5 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka onkin sellainen nimi, jota olen joskus omalleni ajatellut. En siis antaisi samaa nimeä. Ainoastaan, jos serkukset eivät ole läheisiä toisilleen ja ovat aivan eri ikäisiä, voisin jotenkin kuvitella, että olisi sama nimi. Tai jos nimi on suvusta ja on joku " velvoite" tai perinne laittaa juuri se nimi, mutta silloinkin mieluummin joku ero tai nimi toiseksi nimeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita nimiä maailmassa.

Vierailija
4/5 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä mummoa, joka näyttää lastenlasten kuvia tuttavalleen ja sanoo:" Tässä on Kerttu ja tässä toinen Kerttu."

Vierailija
5/5 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsellasi on veljesi " vahinkolapsen" (oma ilmauksesi) nimi. Itse en taitaisi haluta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi