Lue keskustelun säännöt.
Lapsen serkulle sama etunimi- mitä mieltä olette?
Kommentit (5)
vaikka onkin sellainen nimi, jota olen joskus omalleni ajatellut. En siis antaisi samaa nimeä. Ainoastaan, jos serkukset eivät ole läheisiä toisilleen ja ovat aivan eri ikäisiä, voisin jotenkin kuvitella, että olisi sama nimi. Tai jos nimi on suvusta ja on joku " velvoite" tai perinne laittaa juuri se nimi, mutta silloinkin mieluummin joku ero tai nimi toiseksi nimeksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mietipä mummoa, joka näyttää lastenlasten kuvia tuttavalleen ja sanoo:" Tässä on Kerttu ja tässä toinen Kerttu."
että lapsellasi on veljesi " vahinkolapsen" (oma ilmauksesi) nimi. Itse en taitaisi haluta...
Voinko antaa saman nimen vai unohdanko?