Sähköauto talvella on VITSI!
Kommentit (16)
Meillä oli eilen range 430km ja tänään kun pakkasta -12 niin range 280km.
Olen vitsikäs henkilö ja vielä tyhmä kaiken lisäksi.
Minulla on kolmas sähköauto käytössä ja puolisolle tuli sähköauto tänä syksynä.
Taloudessa on siis kaksi sähköautoa.
Neljä sähköautoa yksityisleasingilla, enkä vieläkään ole oppinut, että nettikirjoitusten mukaan se on tyhmin ja kallein tapa pitää autoa.
Ollaan tosi tyhmiä ja vitsikkäitä, mutta hei, se on meidän yhteinen päätös ja me eletään sen kanssa. Se ei ole muilta pois.
Minä en luota sähköautoihin. Eilen illalla Prisman parkkipaikalla huomasin, että useampi tarkkaili minua. Niillä on pahat mielessä.
Jos tulee toimeen lyhyemmällä rangella, ei ongelmia. Itseasiassa en edes tiedä kulutusta maantieajossa kunnon talvisäässä, kun emme tee kuin harvoin pitkän matkan reissuja. Akku riitti kuitenkin 2 x 125 km ajoon reilun 10 asteen pakkasessa. Arkitodellisuus kuitenkin on, että jatkuva lämmitys ja jäähdyttäminen kaupunkiajossa tiputtaa rangen 150 km nurkille, jos akku ladataan 80 % tasolle eikä ajeta tyhiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en luota sähköautoihin. Eilen illalla Prisman parkkipaikalla huomasin, että useampi tarkkaili minua. Niillä on pahat mielessä.
Totta hitossa on, kojelautakamerat kuvaavat sinua jatkuvasti.
Saako lisää katselukertoja, kun täällä mainostaa videoita?
Vierailija kirjoitti:
Saako lisää katselukertoja, kun täällä mainostaa videoita?
Ehkä. Itsellä on evästeet luonnollisesti kielletty.
Liian pieni akku id3:ssa, eikä akun lämmitystä.
Tuo videon jätkä tekee näitä klikkiotsikkovideoita liukuhihnalta. Huomenna se on jo ostamassa uusia sähkäreitä kun ovat niin hyviä ja edullisia.
Voi kun saisi euron joka kerta, kun joku jankkaa sähköautoista 💰🤑
Tai joku rappio homma, niillä tienaa.
Voi ressukka kun sulla omat elämänkokemukset tulee jostain youtubesta